-
2010-12-22, 02:07 #121
-
2010-12-22, 02:09 #122

min datorhörna, resten är inte så mycket att se
mest datorprylar osv
Kikar in ibland o kollar läget!
Kan det mesta om gamla volvos, fråga på!
-
2010-12-22, 16:51 #123
-
2010-12-22, 17:20 #124
-
2010-12-22, 18:10 #125
-
2010-12-22, 18:22 #126
Aa de e najs
gött med brasa nu när de är lite kyligt ute
-
2010-12-22, 18:53 #127

Sitter här och fiser just nu.
-
2010-12-22, 18:56 #128
-
2010-12-22, 18:59 #129
-
2010-12-22, 19:05 #130
-
2010-12-22, 19:10 #131
-
2010-12-22, 19:18 #132
-
2010-12-22, 19:28 #133
-
2010-12-22, 19:41 #134
-
2010-12-22, 20:01 #135
-
2010-12-22, 20:26 #136
Lite pics på mitt mysrum
Det var mitt lilla härliga rum
, ska köpa en platt tv och ha som dataskärm, kan fixa en bild senare
Senast redigerat av MaackaN den 2010-12-22 klockan 21:01.
-
2010-12-22, 20:29 #137
-
2010-12-24, 02:30 #138
-
2010-12-31, 00:32 #139
-
2010-12-31, 00:49 #140
-
2010-12-31, 00:52 #141
-
2010-12-31, 01:09 #142
-
2011-01-01, 21:39 #143
-
2011-01-01, 21:41 #144
-
2011-01-01, 21:42 #145
-
2011-01-01, 21:44 #146
-
2011-01-02, 00:40 #147
-
2011-01-02, 00:40 #148
-
2011-01-02, 02:12 #149
börjar arta sig, dock en del detaljer som ska fixas, som gamla prylar som ska bort osv.

här är ifrån sängen:

ni kanske känner igen öppningen till vänster, här är ifrån tvn:
-
2011-01-11, 19:38 #150

Går att göra mycket med det
Svara med citat












på folk som sparar på burkar från energidrycker.


)


