Sidan 28 av 56 Första ... 18262728293038 ... Sista

Ämne: Mobiltelefoni

Gillos avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Hm... Jag tycker det var svenska det där men visst! Jag har för mig att sist jag kollade så kostade HTC Wildfire 1700 svenska kronor! Och det är med det den billigaste HTC mobilen, men även den sämsta.
    Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    varvstoppet 24/7!
    "Your friends are close but your enemies are closer" -The Way To Suicide

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Gillo Visa inlägg
    Hm... Jag tycker det var svenska det där men visst! Jag har för mig att sist jag kollade så kostade HTC Wildfire 1700 svenska kronor! Och det är med det den billigaste HTC mobilen, men även den sämsta.
    Vi har uppfattat vad du vill säga nu, så snälla håll käft. Ifall den nu inte passar köp en annan mobil då himla nylle!
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Du vet att wildfire är värdelös va ? Just a hint...
    OK

Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Yes Vi tar de om från början då

Talk time = Tal tid:
    WCDMA (3G) : Upp till 440minuter/7.3tim
    GSM (2G) : Up till 490minuter/8.2tim

Standby time = Standby tid (ligga på bordet utan att du rör den):
    WCDMA (3G) : Upp till 690tim
    GSM (2G): Upp till 480tim

Hoppas du fatta nu

Bättre än Sony Ericsson mini mobiler iaf (X8, X10 mini)
    Tack man!
    Jajaja, mycket bättre än dom äckliga mini mobilerna! Men wildfire är den sämsta HTC mobilen enligt mig själv!
    Får vad man betalar för..
    (billigaste jag hittade)
    HTC Wildfire: 2400kr
    HTC Desire: 3700kr
    Det är en mellanskillnad på 1300kr

Sen så är det ju så att alla behöver inte det värsta och bästa.
    Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    det finns ju alltid något som är snäppet vassare. det kanske e så att han la till lite extra för att få en HTC istället för en skiten se. tro det eller ej men alla har inte 5000 att köpa en telefon för.
    Det var faktiskt precis så. Stod mellan den o x10 mini först, sen mellan htc o elm. Men ville ha den ljudutgången som htc har. Så ja, är väl medveten om att den inte är den bästa men hoppas att den ska funka

edit- köpte min för 1,9k på mediamarkt

edit igen - tack blastergurra
    Senast redigerat av Alm den 2010-12-25 klockan 20:07.
    F.d. Almsarn

Gillos avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Ja det är klart som fan det är den sämsta när det är den billigaste, är du dum i huvudet eller vad fan äre frågan om? Jag köpte min för 2 veckor sen nu tror jag, och jag betalde 3.. dock köpte jag den i butik och inte via nätet, så fick betala någon hundring mer.
    Jo, men den billigaste behöver inte alltid vara den sämsta! Och du behöver väl inte vara så otrevlig bara för att jag har en liten diskution ? Jag köpte min Desire för några månader sen, är grymt nöjd med den och betalada 3k för den.
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Vi har uppfattat vad du vill säga nu, så snälla håll käft. Ifall den nu inte passar köp en annan mobil då himla nylle!
    Okej, förlåt att jag bara förde diskutionen vidare. Jag tyckte inte om den, men det kan ju finnas andra som gör det! Förlåt att jag öppnade min mun för dig ers höghet!
    Citat Ursprungligen postat av Alm Visa inlägg
    Det var faktiskt precis så. Stod mellan den o x10 mini först, sen mellan htc o elm. Men ville ha den ljudutgången som htc har. Så ja, är väl medveten om att den inte är den bästa men hoppas att den ska funka

Bra att du valde HTC då! Hoppas du blir nöjd med den, så som jag blev nöjd med min
    varvstoppet 24/7!

Wildfiren har helt sketna 3D drivers, min HTC Touch HD spöar skiten ur den..
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Intresseklubben antecknar......
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Just det ja, är inte HTC touch hd en sådan där sketen Windows telefon? Om jag var du skulle jag inte skryta allt för mycket...

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Kan vi inte bara lämna Wildfire nu?
    Hata eller älska, samma sak med X10 mini.

Just det ja, är inte HTC touch hd en sådan där sketen Windows telefon? Om jag var du skulle jag inte skryta allt för mycket...
    Windows systemet må vara tråkigt, men det är ett extremt stadigt system.

Faen va alla ska snacka skita om allas mobiler. Är det julandan som sitter i eller?

Wildfiren har nästan exakt samma hårdvaruspecifikationer som Touch HD har. Wildfiren är helt okej, men överpris för äldre teknik och ha ett OS som är open source.
    Jag kör Android 2.2 på min Touch HD, så att jag får bättre fps på en mobil som inte ens är anpasssad för Android än vad en Wilfire har är bara konstigt
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Så länge jag kan ringa smsa så klarar jag mig. men sen lär den ju klara LITE mer iaf.. Ha en bra annandag
    F.d. Almsarn

Du vet att wildfire är värdelös va ? Just a hint...
    Du bidrar ju med mycket. Vad har du själv för telefon?
    Jajaja, mycket bättre än dom äckliga mini mobilerna! Men wildfire är den sämsta HTC mobilen enligt mig själv!
    Wildfire är den billigaste telefonen, vad fan förväntar du dig, ska det vara den bästa?

Grattis till ett bra köp, HTC Sense är verkligen toppen.
    Då vet vi det.
    Wildfiren har nästan exakt samma hårdvaruspecifikationer som Touch HD har. Wildfiren är helt okej, men överpris för äldre teknik och ha ett OS som är open source.
    Jag kör Android 2.2 på min Touch HD, så att jag får bättre fps på en mobil som inte ens är anpasssad för Android än vad en Wilfire har är bara konstigt
    Man väljer själv vad man vill ha, en ännu bättre mobil eller lite extra pengar till annat.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

Gillos avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Just nu sitter jag på HTC Desire, men ska prova Samsung Galaxy S om någon vecka ^^
    varvstoppet 24/7!

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Just nu sitter jag på HTC Desire, men ska prova Samsung Galaxy S om någon vecka ^^
    Fan, köp inte Samsung ifall du har en Desire

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009

+1 Älskar min Desire sjuukt jävla mycket!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Gillos avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Nej, jag vet! Men vill prova, och om jag inte är nöjd så byter jag tillbaka ^^ Det är rätt sweet att jag kan byta, ha mobilen i 3 veckor och om jag inte gillar den så byter man tebax ^^
    varvstoppet 24/7!

Nej, jag vet! Men vill prova, och om jag inte är nöjd så byter jag tillbaka ^^ Det är rätt sweet att jag kan byta, ha mobilen i 3 veckor och om jag inte gillar den så byter man tebax ^^
    Vänta tills Google Nexus S kommer till Sverige, det är värt det, jag lovar.

Kan jag också göra, jag köper två och ser vilken som e bäst, sen lämnar jag tillbaka en.
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

Gillos avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Vänta tills Google Nexus S kommer till Sverige, det är värt det, jag lovar.
    Okej, när kommer den hit till avlånga landet då ?
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Kan jag också göra, jag köper två och ser vilken som e bäst, sen lämnar jag tillbaka en.
    Det är grymt skönt ^^
    varvstoppet 24/7!

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Vilken status ni måste ha hos telefon butiken

Gillos avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Hahah, menar det Dom är inte speceillt glada när jag kommer in Men vad gör man inte för att reta folket
    varvstoppet 24/7!

Jag har ingen speciell status, verkligen inte. Man lurar dom bara, funkar ju inte på mediamarkt dock där dom har klistermärket som inte får brytas.

Varför visas mina kontakter med efternamnet först? Varför inte bara så som jag skrivit in dem. Ibland e de ju smeknamn o då är det helt jävla konstigt. Någon som vet hur jag ändrar, på en wildfire
    F.d. Almsarn

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Varför visas mina kontakter med efternamnet först? Varför inte bara så som jag skrivit in dem. Ibland e de ju smeknamn o då är det helt jävla konstigt. Någon som vet hur jag ändrar, på en wildfire
    Det låter otroligt konstig. Har själv en Wildfire men där står det vanligt. Men pröva att gå in på kontakter och tryck menu och sedan inställningar.

Det låter otroligt konstig. Har själv en Wildfire men där står det vanligt. Men pröva att gå in på kontakter och tryck menu och sedan inställningar.
    Det kommer inte upp några inställningar när jag trycker menu?

Edit- kan de va så att sim kortet konstiggör dem? Så dem kanske blir bra om jag skickar kontakterna över bluetooth?
    Senast redigerat av Alm den 2010-12-28 klockan 19:32.
    F.d. Almsarn

Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    Har hämtat min xperia x8 (android) nu.

Men märkte direkt ett problem, jag har fortfarande mitt gamla 3 abonemang i 2 veckor innan mitt comviq fri surf kommer. Så jag vill inte att den ska gå ut på internet hela tiden och hämta nya mail, facebook uppdateringar mm.

Hitta en funktion som aktiverade och avaktiverade "Datatrafik" vilket innebär internet.

Men till min fråga nu kan jag fortfarande ta emot sms och samtal med detta aktiverat?
    Du får väl testa att skicka ett sms eller ringa med någon i familjens telefon. Svårt.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in