Sidan 29 av 56 Första ... 19272829303139 ... Sista

Ämne: Mobiltelefoni

Hur långt klarar man sig med 1GB surf per månad i luren?

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av minimalist Visa inlägg
    Hur långt klarar man sig med 1GB surf per månad i luren?
    Väldigt långt, som ett exempel, en youtube video på 4min brukar ligga på 18mb så då får du se på 55.5 4minuters film eller 222timmar. Det räcker enligt mig.

Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Väldigt långt, som ett exempel, en youtube video på 4min brukar ligga på 18mb så då får du se på 55.5 4minuters film eller 222timmar. Det räcker enligt mig.
    Perfekt, då blir det nytt abonnemang

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av minimalist Visa inlägg
    Perfekt, då blir det nytt abonnemang
    Härligt jag har 0.5gb och de räcker hela månaden för mig fast efter 0.5gb så får ja ju normal 3G hastighet

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Någon kan inte sin matematik.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Någon kan inte sin mattematik.
    Ne ja kom på de nu att min matte blev lite luddig så grymt trött

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ne ja kom på de nu att min matte blev lite luddig så grymt trött
    222 min och inte 222 timmar. Men ~3.5h räcker ju långt det med.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    222 min och inte 222 timmar. Men ~3.5h räcker ju långt det med.
    Jo som sagt lite trött

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    hur är det man gör dendär uppdateringen? Jag fick upp igår när jag gick in på internet att det kommit ett uppdatering, hade dock inte tid att genomföra den så avbröt.. Man måste väl kunna gpå in på inställningar typ o hitta den där?
    Inställningar - Om Telefonen - Uppdatering av systemprogram - Sök nu.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Härligt jag har 0.5gb och de räcker hela månaden för mig fast efter 0.5gb så får ja ju normal 3G hastighet
    Vad har du för abbonnemang? Jag får köpa 0.5gb för 105kr i månaden..väldigt mycket om du frågar mig. 3Gb får jag däremot för 149kr månaden.
    Efter att man uppnått gränsen så sänks hastigheten till 125kb/s. Vet inte om jag ska ta det dyrare alternativet eller det billigare, någon kommentar?

Har ju wifi hemma som jag kör mycket men när jag är i skolan och ute så kör jag det mobila nätverket så det lär ju bli lite Youtube, Facebook och allmänna hemsidor som jag surfar in på. Räcker det med lilla surf eller måste jag köpa mer?
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Vad har du för abbonnemang? Jag får köpa 0.5gb för 105kr i månaden..väldigt mycket om du frågar mig. 3Gb får jag däremot för 149kr månaden.
    Efter att man uppnått gränsen så sänks hastigheten till 125kb/s. Vet inte om jag ska ta det dyrare alternativet eller det billigare, någon kommentar?

Har ju wifi hemma som jag kör mycket men när jag är i skolan och ute så kör jag det mobila nätverket så det lär ju bli lite Youtube, Facebook och allmänna hemsidor som jag surfar in på. Räcker det med lilla surf eller måste jag köpa mer?
    Halebop Hallå Surf Bas har jag Fast dom går ju i Telias nät.
    Då kör du ungefär samma surf som jag gör när man inte är hemma, yt, fb osv. Då räcker det med 0.5gb, jag har aldrig behövt gå ner till vanlig 3g hastighet iaf.

Halebop Hallå Surf Bas har jag Fast dom går ju i Telias nät.
    Då kör du ungefär samma surf som jag gör när man inte är hemma, yt, fb osv. Då räcker det med 0.5gb, jag har aldrig behövt gå ner till vanlig 3g hastighet iaf.
    Jag har också Halebop så det är samma paket vi pratar om, när man kommer över det så blir det 125kb/s motsvarande 9mb/s som är vanliga 3G hastigheten för mig för tillfället.
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Jag har också Halebop så det är samma paket vi pratar om, när man kommer över det så blir det 125kb/s motsvarande 9mb/s som är vanliga 3G hastigheten för mig för tillfället.
    Yes. 9mb nätet mätte ja upp till 4mb där ja bor. Men de duger ju

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Vilken mobil har absolut bäst kamera?

Säg inte att jag ska köpa en systemkamera eller nåt sånt, för jag vill ha en mobil med så bra kamera som möjligt.
    Nokia N8 är nog den bästa mobil kameran du kan få tag på just nu.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Gillar inte Nokia riktigt, dom är så tråkiga.
    Men Satio, den verkar ha ännu bättre kamera, men alla recensioner är så olika, enligt många är den bara skit, andra tycker den är jättebra...
    Satio har tyvärr inte bättre kamera, den har sämre "optik". Sen är den sämre byggd och du kommer behöva lämna in den 12ggr innan du ger upp. Nya N8 är ju delvis byggd i aluminium har HDMI port och sånt. Den är byggd för multimedia.
    Men faktiskt så tycker jag att iPhone 4 kamera är förvånade bra. Men om du ska ha en äkta kamera mobil så får de nog bli Nokia för dig, dom har ju Carl Zeiss optik med.

Brorsan har en SonyEricsson Satio U1 o han är nöjd med sin.
    Kameran kan man inte klaga på iallafall, den är ruskigt bra. Tror den ligger på runt 12 megapixel, vilket är helt okej!
    Han har förövrigt haft den sen release o den har inte krånglat alls. Just for the record..
    "Inställningen är halva grejen"

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Brorsan har en SonyEricsson Satio U1 o han är nöjd med sin.
    Kameran kan man inte klaga på iallafall, den är ruskigt bra. Tror den ligger på runt 12 megapixel, vilket är helt okej!
    Han har förövrigt haft den sen release o den har inte krånglat alls. Just for the record..
    Ah just de ja dom SE har samma operativ som Nokia de är därför dom fungerar

Upptäckte ett rätt bra program idag för android, Tunee Music.
    Bara att söka efter en låt, sedan kan man antingen provlyssna på den först, eller ladda ner den direkt till telefonen, snabbt.
    "Inställningen är halva grejen"

Jag är INTE förvånad: http://feber.se/android/art/198147/x...er_ej_f_ngon_/

glad att jag inte köpte en SE, kommer aldrig mer göra det heller. Dom tar ju inte hand om sina kunder.

davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Blir nog att inhandla HTC Desire efter födelsedan . Dock undrar jag om det där med HTC Sense?.. om man också kan se var Desire`n är på datorn, om den har blivit stulen osv?. Såg att det går med Desire Z, men hittade inget om just original Desire :o, nån som vet?
    Det skulle va nice, eftersom jag vet från förr att jag inte är jätte bra på att hålla reda på saker

EDIT: Haha, fick nyss reda på att ja kanske får en gratis av syrran när hon kmr hem.. Hon hade tatuerat en kille, och han gav den som betalning, för han hade en iphone4 som han gilla mer . Och syrran har haft Iphone förr med, som hon gilla mer än HTC`n.. så nu skulle hon tatuera en till kille som kanske också skulle ge en Iphone som betalning, därav skulle HTC`n bli min som födelsedags present

Vet, intresseklubben antecknar(; men jäkla najss iaf
    Senast redigerat av davzz den 2011-01-07 klockan 23:47.

Såg att ni snacka om halebop.
    Jag har 512 mb gratis surf varje månad ända fram till April.
    När jag har förbrukit allt så sänks bara hastigheten.

Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Blir nog att inhandla HTC Desire efter födelsedan . Dock undrar jag om det där med HTC Sense?.. om man också kan se var Desire`n är på datorn, om den har blivit stulen osv?. Såg att det går med Desire Z, men hittade inget om just original Desire :o, nån som vet?
    Det skulle va nice, eftersom jag vet från förr att jag inte är jätte bra på att hålla reda på saker
    Går om du skaffar virusskydd vet inte vad det heter i nuläget, orkar inte ta fram telefonen men det går

Daniel Le: Nyss skaffat Halebop? Vet att dom som skaffade nytt abbonnemang fick det på köpet.

Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Jag är INTE förvånad: http://feber.se/android/art/198147/x...er_ej_f_ngon_/

glad att jag inte köpte en SE, kommer aldrig mer göra det heller. Dom tar ju inte hand om sina kunder.
    Håller med dig, riktigt besviken på SE! x10 mini pro var den sista mobilen av SE för mig.

Går om du skaffar virusskydd vet inte vad det heter i nuläget, orkar inte ta fram telefonen men det går

Daniel Le: Nyss skaffat Halebop? Vet att dom som skaffade nytt abbonnemang fick det på köpet.
    Nej haft halebop skitlänge.
    Tror jag skickade Surf till 4433.
    Lirar dessutom kontantkort.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in