Ämne: Dagens Fail!

Citat Ursprungligen postat av FoRzA_ Visa inlägg
    Dagens fail går till min "kompis". jag och han hade planerat en fest hemma hos honom idag o allt va klart o så.. sen idag smsa jag honom om när jag kunde komma o han säger att det redan är för många som ska komma och att jag inte får plats! jag hade ju förfan bjudit in typ alla som skulle komma och fixat fan allt och så får man inte komma själv!?
    Fysatan vilken diss... Speciellt om du nu var med och planerade det hela alltså.

Dagens fail går till min "kompis". jag och han hade planerat en fest hemma hos honom idag o allt va klart o så.. sen idag smsa jag honom om när jag kunde komma o han säger att det redan är för många som ska komma och att jag inte får plats! jag hade ju förfan bjudit in typ alla som skulle komma och fixat fan allt och så får man inte komma själv!?
    Wtf? Sjuste "kompis".

4. Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Gå och visa vart skåpet ska stå!

6. Reg.datum
    May 2010
    Såklart han inte kommer undan utan en utskällning!
    Dra dit ändå
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

8. Fail som fan att jag sitter framför datan nu...Jävla waste att fira nyår med släkten alltså.

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Fail som fan att jag sitter framför datan nu...Jävla waste att fira nyår med släkten alltså.
    Jag med haha
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

fail att man sitter och trökar framför datorn på nyårsafton..

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    de ä ju win vafan
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    de ä ju win vafan
    Helt klart!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

de ä ju win vafan
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Helt klart!

fast ne

de ä ju win vafan
    Ooor noot...

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Helt klart!

fast ne
    Ooor noot...
    Säg mig , vad är bättre än att fira nyår på wow ?

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Säg mig , vad är bättre än att fira nyår på wow ?
    HAHA! Ska ni ställa er och /dance när klockan slår tolv och köpa massa öl så hela skärmen bli vinglig i flera minuter eller xD

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    HAHA! Ska ni ställa er och /dance när klockan slår tolv och köpa massa öl så hela skärmen bli vinglig i flera minuter eller xD
    hahahahahha Riktigt IRL Garv xDDDD +1 gubben
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av bca_hypermannen Visa inlägg
    hahahahahha Riktigt IRL Garv xDDDD +1 gubben
    Puss

20. Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Sök: Tata Nano
    Relaterade sökningar: Bugatti Veyron

Mjo?

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Vi var så smarta så vi råkade tända på en liten tårtsmällare under ett träd så några grenar började brinna, fick kasta snö på de för de fanns de ju gott om
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Fan va kuuuul... Alla polare är lack på mig nu fan.

Gör samma sak åt han

fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    fail och fail, men aja.
    Igår så var jag och 4 kompisar ute och smällde raketer, vi hade as roligt sen så hade en kompis vi känner fest och då ser vi några som går ut från huset tyyp 300m bort, och då la vi en airbomb i en låda asså gruslåda typ, och sen så kommer en kille som var ganska full och bara, vem vare som sköt mig i ansiktet och jag bara ingen sköt dig i ansiktet och då sa han till mig var det du ? jag bara nej ? han bara var det du !? jag bara men nej !!, sen så sparkade han mig på smalbenet så jag trillade och sen slog mig i skallen sen så kröp jag iväg och börja springa som faan och mina kompisar sprang före mig, men jag tog en annan väg och och sen när jag springer hem till min kompis så är alla där, och en utav mina kompisar hade halkat så det var 3 pers som slog och sparkade på han så han börja blöda i ansiktet och skit.. kan fan inte fatta att detta har hänt.. vi gjorde ju inte ett skit mot dom. mm vilket bra start på året...

i förrgår så tände jag en blinkbomb (sån liten skit smällare som epilepsi blinkar). jag tände på den normalt och ställde mig över den och tittar ner på den och väntar på att det skulle hända nått.. så bara BOOM så small den istället och jag var helt svart i ansiktet och mina kompisar bara skrattade åt mig

Citat Ursprungligen postat av fink3n Visa inlägg
    fail och fail, men aja.
    Igår så var jag och 4 kompisar ute och smällde raketer, vi hade as roligt sen så hade en kompis vi känner fest och då ser vi några som går ut från huset tyyp 300m bort, och då la vi en airbomb i en låda asså gruslåda typ, och sen så kommer en kille som var ganska full och bara, vem vare som sköt mig i ansiktet och jag bara ingen sköt dig i ansiktet och då sa han till mig var det du ? jag bara nej ? han bara var det du !? jag bara men nej !!, sen så sparkade han mig på smalbenet så jag trillade och sen slog mig i skallen sen så kröp jag iväg och börja springa som faan och mina kompisar sprang före mig, men jag tog en annan väg och och sen när jag springer hem till min kompis så är alla där, och en utav mina kompisar hade halkat så det var 3 pers som slog och sparkade på han så han börja blöda i ansiktet och skit.. kan fan inte fatta att detta har hänt.. vi gjorde ju inte ett skit mot dom. mm vilket bra start på året...
    leta upp dem och slå skiten ur dom?

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Fan va kuuuul... Alla polare är lack på mig nu fan.
    Varför det då?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in