Sidan 2 av 2 Första 12
  1. #31
    Qaktuzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Väsby
    Inlägg
    608
    Nejnej! Polaren hade en Tms motard, Dom dallrar nått så innåt helvete haha känns som allt ska skaka sönder! O ramsne blev den efter drygt 4-50 bruksmil

  2. #32
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Citat Ursprungligen postat av Qaktuz Visa inlägg
    ramsne blev den efter drygt 4-50 bruksmil
    Hur fan körde han för att få en tung hoj att bli sne?

  3. #33

  4. #34
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Svempa Visa inlägg
    Bara en fråga: Är det inte am6 motor på dom eller är det bara en kopia utav den?
    Kopia.

  5. #35

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in