Ämne: Borde jag köpa?
-
2011-01-07, 20:36 #31
Nejnej! Polaren hade en Tms motard, Dom dallrar nått så innåt helvete haha känns som allt ska skaka sönder! O ramsne blev den efter drygt 4-50 bruksmil
-
2011-01-07, 21:11 #32
-
2011-01-07, 22:31 #33
Bara en fråga: Är det inte am6 motor på dom eller är det bara en kopia utav den?
-
2011-01-07, 22:49 #34
-
2011-01-07, 22:58 #35

Svara med citat


