Sidan 1 av 2 12 Sista

"Gilla" knapp för forum inlägg?

Tja, på ett musikforum jag är medlem på så finns en thanks knapp vid varje inlägg, skulle moppenet kunna tänka sig nåt liknande? Skulle vara kul om kanske någon skrev ett klockrent inlägg och man vill visa att man gillade inlägget

Vet inte om det är nån vidare idé, beror ju på vad andra medlemmar tycker såklart
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    funkar på facebook, borde funka här med?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    sen kan vi ju skaffa en logg oxå!

sen säger jag att ja gillar att suga din ***, sen kommer 100st på forumet att "gilla" för att vara roliga.. tror inte detta funkar, finner heller ingen anledning till det.
    (Gilla)

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    sen kan vi ju skaffa en logg oxå!

sen säger jag att ja gillar att suga din ***, sen kommer 100st på forumet att "gilla" för att vara roliga.. tror inte detta funkar, finner heller ingen anledning till det.
    Hade ju typ blogg elr fan de va på förra forumet?
    Citat Ursprungligen postat av Lange Visa inlägg
    (Gilla)
    exakt

om det inte är för svårt att ordna, kan man väl pröva? om de spårar ut är det bara o ta bort
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    om det inte är för svårt att ordna, kan man väl pröva? om de spårar ut är det bara o ta bort
    Varför ska man ha snabbposter som gör forumet ännu mera asocialt.
    Är folk så pass lata? Det blir ju bara värre, följderna är ju misstolkning med som när jag nyss skrev detta om vad jag tyckte om inlägget.
    Där har vi ett bra bevis på hur värdelöst det är... är det så jobbigt att skriva så kan man hålla sig utanför forumet.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Syftade på logg.. och det var grov ironi!
    Hoppas det
    Citat Ursprungligen postat av Lange Visa inlägg
    Varför ska man ha snabbposter som gör forumet ännu mera asocialt.
    Är folk så pass lata? Det blir ju bara värre, följderna är ju misstolkning med som när jag nyss skrev detta om vad jag tyckte om inlägget.
    Där har vi ett bra bevis på hur värdelöst det är... är det så jobbigt att skriva så kan man hålla sig utanför forumet.
    stämmer till viss del, i vissa trådar kan det va bättre att det är 20 ''gilla'' än 20 OT poster men du har nog rätt.

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Varit uppe förut som sagts och då var majoriteten heller inte positiva till det.. Så nä tror inte på det nu heller.

Bra ide! det är väl bättre men en gilla knapp istället för att alla skriver +1?

Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    funkar på facebook, borde funka här med?
    Jo det funkar verkligen på Facebook! Det är bara ett sätt för folk att visa att de är irriterande (ink. mig).
    Citat Ursprungligen postat av Riejukillen Visa inlägg
    sötis, du skulle ha lagt av en jävla brakskit då hade du fått en extra knuff så hade du kört under 7sek

Citat Ursprungligen postat av Anderss0n Visa inlägg
    Bra ide! det är väl bättre men en gilla knapp istället för att alla skriver +1?
    +1!!!

tycker att det blir för mkt facebook stuk med gilla knapp som är helt onödan på ett forum

Bra idé!

Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    tycker att det blir för mkt facebook stuk med gilla knapp som är helt onödan på ett forum
    finns rätt många forum som redan har den här funktionen och det har funkat bra, därför tyckte jag att moppenet borde testa ha en sån

så skulle det se ut typ
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    yoouutube har också detta + massa porrsidor så vrf inte moppenet med?(:
    För att moppenet är ett forum och ingen livestream / porrsida!
    Citat Ursprungligen postat av Riejukillen Visa inlägg
    sötis, du skulle ha lagt av en jävla brakskit då hade du fått en extra knuff så hade du kört under 7sek

Reg.datum
    Jul 2010
    Flera andra seriösa forum har "thanks"-knapp. Varför inte vi också?

Citat Ursprungligen postat av vonLidl Visa inlägg
    Flera andra seriösa forum har "thanks"-knapp. Varför inte vi också?
    precis värt ett försök, jag tror det skulle vara hjälpsamt med en sån knapp ibland
    Senast redigerat av samizzlah den 2010-10-06 klockan 20:36.

Citat Ursprungligen postat av FredriKkh Visa inlägg
    Varför vara som "alla" andra?

På detta forum passar inte en Gilla knapp imo, skulle användas oseriöst som fään.
    so ;D?

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    tycker vi ska bumpa upp denna då jag sätt många som skriver "Gilla" istället för att de finns en gillaknapp
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in