Ämne: Dagens Fail!

Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Så jävla jobbigt när andra säger "MEN DU SVARAR JU NÄR JAG PRATAR MED DIG!!!" -Jag kommer inte ihåg det.
    Haha precis. Fyra timmars sömn är tydligen lite lite, men jag ska börja lägga mig tidigare. Häromdagen så ställde jag klockan på datorn som bestod av en riktigt bra låt och drog upp volymen rejält. Gick sedan och la mig och väntade på att få somna men det gick inte, dels för att datorn lät lite och det där lilla ljudet störde mig nog lika mycket som tanken på att vakna till den förbaskat höga volymen på morgonen så jag gick upp, stängde av datorn. Tror det är bäst att få somna lite tidigare, åtta timmars sömn är lagomt.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Blev tillagd i en öppen grupp på facebook för lokala Thailändare. Ser för helvete inte ens ut som en Thailändare.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

Reg.datum
    Mar 2006
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Blev tillagd i en öppen grupp på facebook för lokala Thailändare. Ser för helvete inte ens ut som en Thailändare.
    Jo.

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Jo.
    Asiat möjligtvis, eller får höra allt möjligt men inte just thailändare. Det borde den som la till mig se. En polare frågade dock i min logg om jag hade hittat mina biologiska föräldrar än när jag var i Thailand för en vecka sen, på skoj.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av OllemedDampet Visa inlägg
    Svaniiis jag är trött på din dryga stil din förvuxna p12a idiot fan gå hem till din mamma istället , min historia är sann
    Hur fan vågar du sätta dig emot "Allmighty" Svaniis? I can tell you got balls kid.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Reg.datum
    Mar 2006
    Han som skapade "Svaniiis" var Chr1lle.

Reg.datum
    Mar 2006
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Du har iallafall fått alal 15 åringar att se upp till dig! Grattis.

I mina ögon är du samma person som på förra forumet.
    Tack, eller? Jag är samma som på förra forumet.

städerska jävlen kom precis i rätta tid när jag skulle ha lite kvalitetstid med tjejen. hon skulle vara här till 14:00 inte komma då -.-
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    städerska jävlen kom precis i rätta tid när jag skulle ha lite kvalitetstid med tjejen. hon skulle vara här till 14:00 inte komma då -.-
    fråga om hon vill vara med på ett hörn

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    jävla minusgrader IGEN! -.-
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Reg.datum
    May 2010
    Ska var och vissa runt på öppethus i skolan! suger ju. vid 5

världens och jag menar världens tråkigaste lektion idag...

från 8.10 till 11.00 med några få raster har vi sett filmer från Stenåldern! och sen från 11.50 till 13.20 -.-...

Det "roliga" var att dom sa och visa samma sak hela tiden och så fanns det endast 3 låtar i alla filmer, typ något kärring som skrek och joddla eller något, blev typ hjärntvättad

Har en tyskaläxa jag ska göra tills imorn, typ ett test på internet och jag fattar verkligen ingenting

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Ska var och vissa runt på öppethus i skolan! suger ju. vid 5
    Det är ju askul Riktigt soft!

Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Har en tyskaläxa jag ska göra tills imorn, typ ett test på internet och jag fattar verkligen ingenting
    Ähh, jag har en tyskläxa som skulle vara klar förra året... Softar med den ett tag till ;D

Vaknade halv 10 idag och nästa buss skulle gå halv 2.. Blev bara att plocka fram moppen och köra. Buskul att man missade en lektion som man verkligen behöver. Lärarna måste se mig som ett IG-barn eller något.. Bussen jag skulle tagit gick 8.45 -.-
    Jag är bara norsk när jag känner för det.
    - När jag gjort bort mig eller när jag gjort något grymt bra

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    hahahahaha ser du svaniis som någon jävla hjälte här på forumet folk ska se upp till eller? Fuck no.
    Du uppfattade visst inte att jag var ironisk? Du kanske var för dum för det?
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    OnT: Har inte ätit på 3 dagar nu. Hoppas jag faller ihop snart. (Sorry för dubbel.)

Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    OnT: Har inte ätit på 3 dagar nu. Hoppas jag faller ihop snart. (Sorry för dubbel.)
    Vafan har du inte ätit på 3 dagar för? Låter ganska dumt egentligen..

Ont: Har tyvärr inte hänt någon direkt fail idag faktiskt.

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Vafan har du inte ätit på 3 dagar för? Låter ganska dumt egentligen..

Ont: Har tyvärr inte hänt någon direkt fail idag faktiskt.
    Har ingen mat hemma. Farsan har inte orkat handla. Alla åt McDonalds idag, och bara för att jag inte följde med så fick inte jag något. Då skiter jag i det.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Har ingen mat hemma. Farsan har inte orkat handla. Alla åt McDonalds idag, och bara för att jag inte följde med så fick inte jag något. Då skiter jag i det.
    Låter inte bra mannen! Ta och käka något!

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Låter inte bra mannen! Ta och käka något!
    Finns inget hemma. Pallar ärligt talat inte bry mig längre. Är inte ens hungrig längre.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Finns inget hemma. Pallar ärligt talat inte bry mig längre. Är inte ens hungrig längre.
    Dags att skapa ett konto hos emocore.se? Nej men för fan, skärp dig! Lyft på spisen och ät smulor då. Du går väl i skolan? Då äter du väl lunch där?

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Dags att skapa ett konto hos emocore.se? Nej men för fan, skärp dig! Lyft på spisen och ät smulor då. Du går väl i skolan? Då äter du väl lunch där?
    Nej. Jävla less på min fitt hor familj. Kan dra åt helvete allihop. Och nej, det är typ fisk varje dag. Fisk är fan det äckligaste som finns.

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    Dont feed the troll. Endel prioriterar datorn istället för att äta.
    Menar du mig nu? Jag prioriterar skolan mer. Vill ha alla körkorten.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Nej. Jävla less på min fitt hor familj. Kan dra åt helvete allihop. Och nej, det är typ fisk varje dag. Fisk är fan det äckligaste som finns.
    Kanske dags för dig att sova borta några nätter? Typ hos GF eller något

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Kanske dags för dig att sova borta några nätter? Typ hos GF eller något
    Ja det är dags. Men har ingen flickvän just nu och morsan bor på något jävla jourhem hon har fått av SoC. Var fan ska man sova? Lust att kliva ut och sova på gatan men tyvärr så funkar det inte så.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in