Ämne: Dagens Fail!

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Ja det är dags. Men har ingen flickvän just nu och morsan bor på något jävla jourhem hon har fått av SoC. Var fan ska man sova? Lust att kliva ut och sova på gatan men tyvärr så funkar det inte så.
    Ingen polare du står nära heller?

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Ingen polare du står nära heller?
    Jo. Men inte lust att sova hos någon polare och belasta honom med mina problem. Har gjort det misstaget förut.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Jo. Men inte lust att sova hos någon polare och belasta honom med mina problem. Har gjort det misstaget förut.
    Well.. Skit händer alla, dom som finns där när det går som sämst är ens sanna vänner. Du borde iaf försöka sova borta någon natt så du får chilla lite.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av NorZkeN Visa inlägg
    Vaknade halv 10 idag och nästa buss skulle gå halv 2.. Blev bara att plocka fram moppen och köra. Buskul att man missade en lektion som man verkligen behöver. Lärarna måste se mig som ett IG-barn eller något.. Bussen jag skulle tagit gick 8.45 -.-
    Jag ser tre fail i ditt inlägg
    1. Du är norsk:wub:
    2. Att du inte sjukanmälde dig för att slippa få ogilltlig frånvaro.
    3. Att du tog moppen när vägarna är så extremt fina

Ont har feber är yr och hostar riktigt mycket
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Nej. Jävla less på min fitt hor familj. Kan dra åt helvete allihop. Och nej, det är typ fisk varje dag. Fisk är fan det äckligaste som finns.
    Vet hur det är att va helt less på familjen, har hänt mig rätt många gånger faktiskt. Men som vissa andra sa, bara käka något och hitta på nåt kul med några polare så borde det bli lite bättre

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Vet hur det är att va helt less på familjen, har hänt mig rätt många gånger faktiskt. Men som vissa andra sa, bara käka något och hitta på nåt kul med några polare så borde det bli lite bättre
    Har hänt mig för många gånger nu. Pallar inte försöka längre eftersom det alltid blir likadant i slutändan.
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Har hänt mig för många gånger nu. Pallar inte försöka längre eftersom det alltid blir likadant i slutändan.
    Vet du vad du borde göra? Dra ut med ett par kompisar och röj runt på stan eller nåt, bara så att du kommer på andra tankar alltså. Det bästa bör ju vara att inte tänka för mkt på det

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Citat Ursprungligen postat av TheMaN Visa inlägg
    haha flexibel.... sälj din dator och moppe så kanske du kan köpa lite bröd
    De där va ju jävligt moget ! vafan har han mår ju seriöst inte bra och de är fan inte nått man skojjar om !! bara för du kanske har nån jävla tokrik familj med värdens jävla hotell service äre inte säkert att vi andra har de jävla fucking retard !!. Och felxibel känns lite små flumm kanske men om du vill prata osv så kan du adda msn [email protected] hoppas de löser sig

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    De där va ju jävligt moget ! vafan har han mår ju seriöst inte bra och de är fan inte nått man skojjar om !! bara för du kanske har nån jävla tokrik familj med värdens jävla hotell service äre inte säkert att vi andra har de jävla fucking retard !!. Och felxibel känns lite små flumm kanske men om du vill prata osv så kan du adda msn [email protected] hoppas de löser sig
    Alla verkar ha stora problem med mitt namn? Flexbiel* inte Flexibel. Tackar nej för denna gång. Tackar så mycket ändå.

jag skulle gärna vilja prata om mina problem... jag tycker lärarna också ger mig för dåliga beryg

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Alla verkar ha stora problem med mitt namn? Flexbiel* inte Flexibel. Tackar nej för denna gång. Tackar så mycket ändå.
    ahahaha har seriöst trott att de stog flexibel men ska försöka att inte skriva de igen . Okej hoppas som sagt de löser sig

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Dagens fail: Theman
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Man fattar fan inte vad han snackar om. Han kanske skulle sluta hoppa över svenska lektionerna? (btw din Ciao är soet )

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    +4891269487619824 på den !

HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    är det fail att man inte har ätit någon man på 3 dagar? asså gör en tråd för oss som har problem i stället!. här ska man fan skriv tex fick punktering 2km hemifrån med moppen idag och va tvungen att rulla den i 2 timmar. det är min åstikt!

gå till en någon på skolan om du vill prata. tex skolsköterskan
    Fail att det tar 2 timmar att gå 2 kilometer..

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Man fattar fan inte vad han snackar om. Han kanske skulle sluta hoppa över svenska lektionerna? (btw din Ciao är soet )
    Haha exakt, luktar lite troll också tycker man.. (hihi tack )
    är det fail att man inte har ätit någon man på 3 dagar? asså gör en tråd för oss som har problem i stället!. här ska man fan skriv tex fick punktering 2km hemifrån med moppen idag och va tvungen att rulla den i 2 timmar. det är min åstikt!

gå till en någon på skolan om du vill prata. tex skolsköterskan
    Ja det är väl en jävla fail då jag aldrig hade klarat mig utan mat så länge utan hade antagligen varit död då.
    Sen snackar man inte problem med skolsköterskan.. trodde jag att alla förstod

edit: seriöst theman, gör alla här en tjänst o dra ifrån forumet. Dra o slicka yellowtails röv så kanske du blir admin där när sidan öppnas (om den gör det)
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Massa skit raderat. . .
    Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Man ska inte kasta sten i glashus...

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Man ska inte kasta sten i glashus...
    Vad menar du? Att jag inte kan svenska? Sluta nu för fan.

21. Reg.datum
    Nov 2010
    +1

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Vad menar du? Att jag inte kan svenska? Sluta nu för fan.
    Ptjaa... Om man skriver "svenska lektionerna" så har man inte alla hönsen hemma.... Och dessutom klagar på andras svenskspråk...

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Har gått o trott att de är fredag hela dagen ändå tills jag fick reda på att vi hade läxa till i morrn -.-
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

25. Gillos avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Tog mig 3 timmar att få fram släpet och traktorn.... Men nu är det fanimej frame och ska användas inom kort
    Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    varvstoppet 24/7!
    "Your friends are close but your enemies are closer" -The Way To Suicide

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Hade lite gammalt protein över som jag tänkte smälla ihop till en smoothie (eller ngt liknande)
    Iallafall, tog typ 0,5 dl protein, vaniljyoughurt och en jävla massa ärtor. Sen mixade jag skiten. Kan nog ha varit det absolut äckligaste jag någonsin smakat.

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ska det verkligen stå "aids" i artikeln?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8439409.ab

Bild:
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

hahaha aids kom igen, man måste vara dum i huvudet om man är rädd för att stöta på någon med aids

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    hahaha aids kom igen, man måste vara dum i huvudet om man är rädd för att stöta på någon med aids
    Det måste ju stå acne egentligen?
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Det måste ju stå acne egentligen?
    nja, man "misstänker" väl inte akne, ser inte varför man skulle vara rädd för folk med akne heller

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in