Sidan 19 av 305 Första ... 917181920212969119 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Råkade somna i nån timma, sen när ja vaknar så är det strömavbrått
    Lite jobbigt, tänkte grilla lite kött och ha klyftpotattis o blåmögelost sås till de men får stek/grilla potatisen och försöka göra såsen på grillen också

Finns inget o göra här utan el, förutom att sova elr åka moppe

edit: bara 39 minuter kvar på laptop batteriet innan den dör
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Dagens fail måste helt enkelt vara englands målvakt ;D

4. Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Rozu Visa inlägg
    Dagens fail måste helt enkelt vara englands målvakt ;D
    i vadå ? Och vad hände ?

Citat Ursprungligen postat av Hyperstreetfighter Visa inlägg
    i vadå ? Och vad hände ?
    i fotbolls-VM, En av USA spelare sköt bollen utanför straffområdet och gjorde mål, englands målvakt kunde ta men han lyckades inte ta den fast han kunde. Vet inte hur jag ska förklara men han typ "tappade" bollen ^^

Han sköt ett skott från trettio meter efter marken. Ett rätt klent skott. Målvakten gick ned på knä och skulle bara plocka den men lyckades på något sätt fumla in den i eget mål.

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Han sköt ett skott från trettio meter efter marken. Ett rätt klent skott. Målvakten gick ned på knä och skulle bara plocka den men lyckades på något sätt fumla in den i eget mål.
    aha , sånna tabbar man sätt på youtube ?

Nervöst sammanbrott is comming up.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Nervöst sammanbrott is comming up.
    Then, why?

Citat Ursprungligen postat av Axel Visa inlägg
    Brände nästan en tusenlapp på krogen igår (eller ja, huvuddelen av dom var efter klockan 12 så det får räknas som idag)... Nån som känner igen sig?
    Förstår inte hur det kan vara så kul med alkohol. Visst, du blir mentalt efterbliven och förstår inte vad som händer. Jag är inte en som aldrig druckit, då jag druckit flertalet gånger så kalla mig inte ovetande om alkohol. Men ruset suger imo.
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

Reg.datum
    Mar 2006
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Förstår inte hur det kan vara så kul med alkohol. Visst, du blir mentalt efterbliven och förstår inte vad som händer. Jag är inte en som aldrig druckit, då jag druckit flertalet gånger så kalla mig inte ovetande om alkohol. Men ruset suger imo.

Det suger inte, då är det du som inte har tillräckligt mycket fantasi.

Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Det suger inte, då är det du som inte har tillräckligt mycket fantasi.
    Så jag får inte ha en egen åsikt om alkohol? Alkohol är lamt enligt mig.

Reg.datum
    Mar 2006
    Jo, det är klart. Men vad är det som suger?

Jo, det är klart. Men vad är det som suger?
    Jag anser att känslan av att förlora kontroll över sig själv är obehaglig. Dessutom upplever man knappt eufori alls. Möjligtvis lite smått, men inte alls tillräckligt för att jag ska tycka att det är värt att bruka det.

Respekterar dock folk som dricker ofta lika mycket som vilken människa som helst

Reg.datum
    Mar 2006
    Du får ju släppa loss, det är ju det som är roligt. Sen håller jag med om att det finns roliga droger. Men alkohol är ju endå lagligt, sedan är det fan kul att spåra ur på någon random krog.

Du får ju släppa loss, det är ju det som är roligt. Sen håller jag med om att det finns roliga droger. Men alkohol är ju endå lagligt, sedan är det fan kul att spåra ur på någon random krog.
    Mjo, sant. Men eftersom jag inte är "festtypen" så är det svårt att släppa loss fullt ut. Men visst, man kan ha kul med alkohol också. Anledningen till att det är lamt är nog mest att jag jämför det med andra preparat.

Aja, peace

Fyfan vilken fail kväll, skulle ut o åka bil med några polare men de va fullt i bilen just då men dom smsade sen när dom va utanför ca 00:30 så jag springer ut såfort jag kan men så drar dom precis -.- Försöker ringa men hans mobil har dött osv osv... Så gick ner på stan ( tog ca 30 min ) letade på raggarparkeringen o överallt men hitta dom inte så gick hem igen med skoskav som fan. Kom hem typ nu -.- Lyckat!

Skulle blanda dipp. Hittade gräddfil och en dipp och när jag ska hälla i gräddfilen så är den gammal, sur och klumpig

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Skulle blanda dipp. Hittade gräddfil och en dipp och när jag ska hälla i gräddfilen så är den gammal, sur och klumpig
    alltid lika kul

21. |Edvin|s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Kommer inte få åka Longboard på åtminstonde en månad.. Största intresset i mitt liv och jag kan inte utöva det bara för att axeln gick ur led förra veckan!

Citat Ursprungligen postat av |Edvin| Visa inlägg
    Kommer inte få åka Longboard på åtminstonde en månad.. Största intresset i mitt liv och jag kan inte utöva det bara för att axeln gick ur led förra veckan!
    Fan va kasst :/

Mina ben går ur led då och då om man inte är försiktig, INTE SKÖNT!

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av |Edvin| Visa inlägg
    Well, you aren't riding the board with your shoulders, now are you?

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Fail/Win, i don't know!

Eftersom jag saknar min Aerox och tycker de är drygt att åka växlat så vill jag skaffa tillbaka en Aerox. Men mina föräldrar sa innan Derbi köpet att detta är den ABSOLUT sista moppeaffären. Håller på att försöka övertala dem, hade en diskution i säkert 1 timme igår. Vi ska fortsätta idag, mamma och pappa är i Täby C själva, då lär dem prata lite angående detta.
    Får hoppas på WIN, vill inte ha FAIL!
    Håll alla tummar ni kan få tag på

Reg.datum
    May 2010
    Hunden är magsjuk, skit överallt...

Reg.datum
    Mar 2006

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer