Visa resultat för omröstning: 150 eller 201 meter?

Antal röster
47. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • 150 meter

17 36,17%
  • 201 meter

30 63,83%
Sidan 3 av 4 Första 1234 Sista
    Citat Ursprungligen postat av Norberg Visa inlägg
    men den kommer fortfarande ligga inom forumet, vilket gör att alla har tillgång till den om inte modsen ändrar och ger vissa personer behörighet. Vilket jag inte tror att dem kommer göra

det jag försöker säga till dig är att du kan inte leka gud och be folk dra bara för att DU inte vill höra deras åsikt.
    Lyssna på dig själv. Jag vill bara att de som har erfarenhet skall trea sig lär det gäller ett sådant beslut

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av anti_speedy Visa inlägg
    Lyssna på dig själv. Jag vill bara att de som har erfarenhet skall trea sig lär det gäller ett sådant beslut
    Absolut, men vore det inte lättare att bara skita i vad de säger då än istället be dem att dra från ett allmänt forum?

Absolut, men vore det inte lättare att bara skita i vad de säger då än istället be dem att dra från ett allmänt forum?
    vill inte att de skall dra från forumet när skrev jag det?
    vill bara att det inte skall ytra sig i denna tråd

Detta är väl ändå ett forum där alla ska få yttra sig?
    Yttra sig kan man få göra men då får man gärna komma med en förklaring till varför man vill de ena eller de andra.
    Besitter man ingen erfarenhet om att ha kört båda sträckorna så bör man helt enkelt inte rösta.
    Citat Ursprungligen postat av TarZan Visa inlägg
    Lämna landet idioter. SD

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av BernhardssoN_91 Visa inlägg
    Yttra sig kan man få göra men då får man gärna komma med en förklaring till varför man vill de ena eller de andra.
    Besitter man ingen erfarenhet om att ha kört båda sträckorna så bör man helt enkelt inte rösta.

Vad bra du förstår vad jag menade alltså

Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ni som aldrig kört på strippen men skall köra för första gången i sommar ger fan i att skriva så blir det mycket bättre
    Och ni som endast testat köra den ena sträckan håller också käft för ni har ingen susning. Bra då har vi det förklarat !!!!
    har du svårt att hantera det faktum att det verkar vara fler som vill 201 meter eller?

Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    har du svårt att hantera det faktum att det verkar vara fler som vill 201 meter eller?
    Nej

Bästa tid på 150 meter?

Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Nej

Bästa tid på 150 meter?
    inte kört 150 meter och jo jag yttrar mig ändå

Detta jag menar hur kan du säga att de är bättre med 201 när du ej testat de andra?
    Som att säga jag gillar inte kött och du aldrig smakat.

Tyskland, Danmark, Holland, jag kan hålla på länge. Alla kör 150m på de riktiga tävlingarna. Inte konstigt att denna sport dör ut i Sverige
    Citat Ursprungligen postat av speedfightmanne Visa inlägg
    en sketen red revolution som är oseriöst portad av mig och patrik vi tyckte bara det var kul och förstöra massa äckliga/billiga moppedelar
    Precis som du förstörde din 2fast ?

Jag röstar för 150 meter!

Herre gud pojken verkar ju ha svårt att förstå..

Vad vill du komma fram till egentligen?
    Lämna landet idioter. SD

Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Detta jag menar hur kan du säga att de är bättre med 201 när du ej testat de andra?
    Som att säga jag gillar inte kött och du aldrig smakat.
    har inte sagt att det är bättre?dock så tror jag att det är bättre, och det är det som jag själv vill köra
    Herre gud pojken verkar ju ha svårt att förstå..

Vad vill du komma fram till egentligen?
    vad fan är det som jag har svårt att förstå? vilka är det som verkar bli helt sura så fort något vill ha 201 meter? (ja jag syftar på bl.a dig)

har inte sagt att det är bättre?dock så tror jag att det är bättre, och det är det som jag själv vill köra

vad fan är det som jag har svårt att förstå? vilka är det som verkar bli helt sura så fort något vill ha 201 meter? (ja jag syftar på bl.a dig)
    Drenner det är det att du tjabbar i mot ett gäng erfarna killar som har kört mkt på både 201 och 150 och du har inte ens testat 150 och säger att det är sämre. Hur tänker du då?
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Viking^ Visa inlägg
    Drenner det är det att du tjabbar i mot ett gäng erfarna killar som har kört mkt på både 201 och 150 och du har inte ens testat 150 och säger att det är sämre. Hur tänker du då?
    JAG säger att JAG tycker 201 meter känns bättre, har inte kört på 150 meter med tidtagning dock när jag kört på sträckor som varit på ca 150 meter så känns 201 bättre, det är SÅ jag tänker! att dom sedan är "erfarna stora tuffa grabbar" skiter jag i argumentet för 150 meter är att det är vad dom kör utomlands, inget mer.

argumentet för 150 meter är att det är vad dom kör utomlands, inget mer.
    Varför tror du att dom kör 150 m utomlands då?
    Att köra 150m istället för 201 är mer sport. Det handlar mer om hur bra starter du får T.ex hur din reaktion är.
    Lämna landet idioter. SD

JAG säger att JAG tycker 201 meter känns bättre, har inte kört på 150 meter med tidtagning dock när jag kört på sträckor som varit på ca 150 meter så känns 201 bättre, det är SÅ jag tänker! att dom sedan är "erfarna stora tuffa grabbar" skiter jag i argumentet för 150 meter är att det är vad dom kör utomlands, inget mer.
    Du har inte alla hästar hemma eller vad är problemet?

Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Varför tror du att dom kör 150 m utomlands då?
    Att köra 150m istället för 201 är mer sport. Det handlar mer om hur bra starter du får T.ex hur din reaktion är.
    för dom tycker väl att det funkar bra, men nu kan inte alla tycka samma! 150 meter så e de som sagt bara att man bygger så jävla lätt man kan och kör scoot så försvinner utmaningen helt plötsligt väldigt mycket, tycker jag då
    Du har inte alla hästar hemma eller vad är problemet?
    kan du vara vänlig och motivera ditt påstående?

för dom tycker väl att det funkar bra, men nu kan inte alla tycka samma! 150 meter så e de som sagt bara att man bygger så jävla lätt man kan och kör scoot så försvinner utmaningen helt plötsligt väldigt mycket, tycker jag då

kan du vara vänlig och motivera ditt påstående?
    Skrev ju det ? Läs igen

Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Skrev ju det ? Läs igen
    vafan ja skiter i detta nu jag föredrar 201 meter iaf sen vad ni andra tycker e skitsamma jag har framfört min åsikt iaf

vafan ja skiter i detta nu jag föredrar 201 meter iaf sen vad ni andra tycker e skitsamma jag har framfört min åsikt iaf
    Som att säga jag hatar köttbullar men jag har aldrig smakat men jag hatar de ändå

Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Som att säga jag hatar köttbullar men jag har aldrig smakat men jag hatar de ändå
    mm jag fattar vad du vill ha sagt något mer du vill?

mm jag fattar vad du vill ha sagt något mer du vill?
    Att du tar in det

25. Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Du närmar dig personangrepp mer och mer nu, jag håller ögonen öppna på dig så du vet.
    Kolla så va timmy skrev till mig att jag är en liten kille som tämjer på regler, om du säger till mig säg till han.
    Jag blev frustrerad och du ser varför om du läser allt

Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Att du tar in det
    tyvärr men du kan inte bestämma vad jag ska föredra och inte

28. Citat Ursprungligen postat av timmy Visa inlägg
    jag sa att det är den bilden du målar upp, inte att du är det sa även att inget jag sagt är personligt.
    Okej. Hur kan jag inte ta det personligt när det är om mig du snackar skit?

Denna tråd går i graven nu rexxy lås den !!!
    Många förolämpade

Och vi kommer inte kunna ta något beslut så lås!! Annars kommer jag bli avstängd och då blir de inte många träffar 2011

30. så länge du snackar skit om mig klart ja tar åt mig
    Att du orkar du skall ju inte äns köra ? Så skriv inte. Citera iaf aldrig mer mig är jag glad.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in