Sidan 30 av 56 Första ... 20282930313240 ... Sista

Ämne: Mobiltelefoni

hej ska hjälpa min lilla syster att ladda ner några spel till hennes nya mobil. en är budget SE, inge touch eller något sånt flashigt.
    vars hittar man spel till dom nu för tiden egentligen ?

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    hej ska hjälpa min lilla syster att ladda ner några spel till hennes nya mobil. en är budget SE, inge touch eller något sånt flashigt.
    vars hittar man spel till dom nu för tiden egentligen ?
    Mobile9.com dom har typ alla kända apps och spel helt gratis

Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Mobile9.com dom har typ alla kända apps och spel helt gratis
    Apps till jagfån också?

Citat Ursprungligen postat av FoRzA_ Visa inlägg
    Håller med dig, riktigt besviken på SE! x10 mini pro var den sista mobilen av SE för mig.
    Mjo
    huvva, SE misshandlar sina kunder.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Blir bara mer och mer sugen på Sation, för de jag använder mobilen till är typ att ta kort, svara på nåt SMS då och då.
    Så jag tror att den skulle duga bra, plus att de är skönt med lucka för linsen, som ja inte har nu..
    Tycker fortfarande du ska titta på Nokia N8 med tanke på att den också har 12mgp och inte är typ 2år gammal (?). Om du läser igenom denna tråd så ser du att SE inte får någon bra kritik förutom SE fjortisarna som tycker dom gör jättebra mobiler.

Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Blir nog att inhandla HTC Desire efter födelsedan . Dock undrar jag om det där med HTC Sense?.. om man också kan se var Desire`n är på datorn, om den har blivit stulen osv?. Såg att det går med Desire Z, men hittade inget om just original Desire :o, nån som vet?
    Det skulle va nice, eftersom jag vet från förr att jag inte är jätte bra på att hålla reda på saker

EDIT: Haha, fick nyss reda på att ja kanske får en gratis av syrran när hon kmr hem.. Hon hade tatuerat en kille, och han gav den som betalning, för han hade en iphone4 som han gilla mer . Och syrran har haft Iphone förr med, som hon gilla mer än HTC`n.. så nu skulle hon tatuera en till kille som kanske också skulle ge en Iphone som betalning, därav skulle HTC`n bli min som födelsedags present

Vet, intresseklubben antecknar(; men jäkla najss iaf
    Lookout mobile security heter det. Dock måste det självklrt vara igång på telefonen för att det ska gå och spåra den.
    Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    Nej haft halebop skitlänge.
    Tror jag skickade Surf till 4433.
    Lirar dessutom kontantkort.
    Okej, kom på att det också gällde kontantskortanvändare. Suck. :/
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

Danne__s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Blir bara mer och mer sugen på Sation, för de jag använder mobilen till är typ att ta kort, svara på nåt SMS då och då.
    Så jag tror att den skulle duga bra, plus att de är skönt med lucka för linsen, som ja inte har nu..
    Jag har en satio, det är ju inte den senaste men duger helt klart att ringa/smsa med. kameran e grym tkr jag

nokia n8 är ju i princip samma sak? symbian i båda, bara olika märken

N8 Kör symbian 3, och har garanterat bättre touch och kamera än satio.

Danne__s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    N8 Kör symbian 3, och har garanterat bättre touch och kamera än satio.
    okej, tkr inte det e nåt fel på touchen eller kameran på sation.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Danne__ Visa inlägg
    okej, tkr inte det e nåt fel på touchen eller kameran på sation.
    Min polares gamla satio var sjukt seg och svarade inte något bra på touchen
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Danne__s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Min polares gamla satio var sjukt seg och svarade inte något bra på touchen
    okej, men jag upplever inget sånt på min

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Danne__ Visa inlägg
    okej, men jag upplever inget sånt på min
    Prova en HTC eller iPhone så får du se hur Touch ska kännas

Danne__s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Prova en HTC eller iPhone så får du se hur Touch ska kännas
    vet att htc/iphone har bättre touch siiimooon frågade om sation funkade till att ringa/smsa och ta kort. det gör gör den ju men går inte att gemföra med htc tex

Någon annan med Desire som har en aning rosa nyans i skärmen? Syns mycket mycket väl när jag drar ner ljusstyrkan, då blir hela skärmen rosa/lila.
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

Någon som har en zte blade ? isf är den hel, min pajja efter cirkus 2 veckor :/ undrar om jag bara fått ett måndags ex..

Citat Ursprungligen postat av korren Visa inlägg
    Någon som har en zte blade ? isf är den hel, min pajja efter cirkus 2 veckor :/ undrar om jag bara fått ett måndags ex..
    En jag känner har en, den har alltid funkat som den ska, han har väl haft den i 2-3 månader

Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Någon som vet varför htc mobilerna blir så satans laggiga? eller wildfire.. Har den advanced task killer, samt raderat alla smsen.. ibland är den snabb o ibland skitseg, främst när man skickar sms.. Och den har även börjat skrva "." av sig själv lite då och då, samt att de ofta blir siffror tex när man skriver inte så blir de "int3"..

vet att Wildfire blir väldigt seg, inget jag upplevt på desire dock då den har 1ghz process
    men visst har man upplevt typ fryslagg 1 sekund när man ska börja skriva om man är för snabb när man just tryckt på sms
    Senast redigerat av M.Larsson den 2011-01-22 klockan 14:32.

min syrra stoppade sin x10 mini pro i en burk med pizzasallad hon hade i fickan. ska vi säga att den är trasig, för den startar inte.

jävla idiot.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av roxxor Visa inlägg
    Tjena. någon som har lite info om HTC wildfire? är den bra?
    Det är ju lite så att man får vad man betalar för

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    okej men är den värd pengarna?
    Ja det är definitivt, det är ju ändå en HTC, och ingen SE.

Ja det är definitivt, det är ju ändå en HTC, och ingen SE.
    Nu överdriver du väl lite, finns många SE mobiler som är bättre än Wildfire.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Nu överdriver du väl lite, finns många SE mobiler som är bättre än Wildfire.
    Inte i samma prisklass.. Jag har testat SE i alla olika prisklasser med symbian, SE's egna os och Android. Deras Android mobiler är väl bäst hittills men att dom inte får några fler updateringar är ju ingen höjdare. Men det alla SE modeller klarar bäst är att va i standby läge...

Tjena. någon som har lite info om HTC wildfire? är den bra?
    har en sån och haft den i ett halvår. Tycker den fungerar riktigt fint till det jag använder den till, mestadels sms.
    Ska du surfa mkt så skulle jag definitivt rekomendera en med bättre skärm. Men duger absolut om man ska kolla lite nyheter å mailen å så.
    den är inte långsam av sig, men den kunde varit lite snabbare om man ska surfa å spela angry birds men då kostar det ju lite mer
    Men jag är super nöjd och en stor fördel tycker jag är att den inte är så stor. touchen tycker jag också är väldigt bra!
    Jag skulle rekomendera den starkt jämfört med x10 mini i samma prisläge, själv gillar jag inte vad sony ericsson har hittat på med android, tycker htc sence e mkt bättre

Nu den senaste veckan så har jag använt min gamla lg kp500 och damn vad man saknar htc:n nu, varje gång man ska skriva sms så blir man iirriterad över hur långsamt det går.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in