-
2010-06-13, 21:29 #31
Cykling i alla dess former, skateboard, musik, runka, hitta nåt spel att köra, läsa, kolla film, ring en kvinna, stjäl saker, använd droger, tillverka alkoholdrycker, skruva på moped, städa/renovera/ommöblera ditt rum, läs på flashback, bygg något, gräv ett hål, fixa i trädgården, olja utemöbler, tanka några säsonger av en tv-serie som du kan kolla på, fiska, jogga, simma, gymma.
Något kul måste det ju finnas?
-
2010-06-13, 22:12 #32Medlem
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- 37°14′27″N
- Inlägg
- 3 616
-
2010-06-13, 22:15 #33
-
2010-06-13, 22:19 #34
va med kompisar. fiska. supa jääävel. längta tilll studenten om 1 år. lana. dra till stugan med kompisar. sitta vid datan. osv osv
-
2010-06-14, 12:56 #35
Bada

Och försöka att skaffa sig en brud.
Ursprungligen postat av Sogat
-
2010-06-21, 22:03 #36
-
2010-06-21, 22:09 #37
-
2010-06-21, 22:49 #38
-
2010-06-21, 22:49 #39
Använd tiden i garaget och bygg fräcka custom-moppar. och chocka folk när skolan börjar igen.
Skaffa en veteranmoppe och renovera den, då går tiden garanterat framåt.
-
2010-06-21, 23:22 #40
-
2010-06-22, 00:08 #41
-
2010-06-22, 00:09 #42
-
2010-06-22, 00:11 #43
-
2010-06-22, 13:35 #44Medlem
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- sverige
- Inlägg
- 38
När min axel är bra så ska jag ta och testa cykla Downhill o sen ska ja te vilhemina o fiska, sen så blire o va me polarna, moppe, tälta, båt, ja listan kan göras lång
DT-delar till salu, pm:a o fråga om ni vill ha nå
-
2010-06-24, 15:56 #45
-
2010-06-24, 18:55 #46
Få ordning på mopehelvetet och sen köpa a-traktor eller bil.
Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909
-
2010-06-24, 20:40 #47
Nästa år funderar jag faktiskt på att sommarjobba i Finland

http://www.nordjobb.net/SE/fi_jobb.html
-
2010-06-24, 23:33 #48N1
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- Onsala
- Inlägg
- 870
Träna, fixa med moppen,chilla vid stranden osv.
Dessutom ska jag dra till Turkiet den 7:e
-
2010-06-24, 23:35 #49
-
2010-06-25, 00:10 #50
-
2010-06-25, 00:22 #51Avstängd
- Reg.datum
- Mar 2006
- Ort
- Västerås
- Inlägg
- 1 599
Jobba + alkohol.
-
2010-06-25, 13:50 #52
Endast suttit vid datorn i fyra dagar i rad nu. Hade det perfekta inte-haft-en-secund-tråkigt-streak tills jag blev sjuk.
L.S./M.F.T.
-
2010-07-02, 21:43 #53Medlem
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- Helsingborg
- Inlägg
- 52
moppen, stranden, polare, lira cs dag in och dag ut.
-
2010-07-02, 23:44 #54
-
2010-07-03, 19:25 #55Medlem
- Reg.datum
- Jun 2010
- Ort
- Haparanda
- Inlägg
- 25
saknar fan skolan
-
2010-07-03, 19:29 #56
Moppen paj när de är så varmt, vad fan ska man göra då
--->
---> 
Ursprungligen postat av engert
God hjul pårej!
-
2010-07-03, 19:32 #57
-
2010-07-03, 19:40 #58
-
2010-07-03, 19:54 #59
-
2010-07-03, 20:48 #60
Svara med citat



