Sidan 2 av 4 Första 1234 Sista
  1. #31
    Cykling i alla dess former, skateboard, musik, runka, hitta nåt spel att köra, läsa, kolla film, ring en kvinna, stjäl saker, använd droger, tillverka alkoholdrycker, skruva på moped, städa/renovera/ommöblera ditt rum, läs på flashback, bygg något, gräv ett hål, fixa i trädgården, olja utemöbler, tanka några säsonger av en tv-serie som du kan kolla på, fiska, jogga, simma, gymma.

    Något kul måste det ju finnas?

  2. #32

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av hummus Visa inlägg
    Cykling i alla dess former, skateboard, musik, runka, hitta nåt spel att köra, läsa, kolla film, ring en kvinna, stjäl saker, använd droger, tillverka alkoholdrycker, skruva på moped, städa/renovera/ommöblera ditt rum, läs på flashback, bygg något, gräv ett hål, fixa i trädgården, olja utemöbler, tanka några säsonger av en tv-serie som du kan kolla på, fiska, jogga, simma, gymma.

    Något kul måste det ju finnas?
    vad roligt ..........

  3. #33
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    vad roligt ..........
    Han försöker ju iaf!
    Det är väl klart att det heter bröd i korv, man tar ju alltid brödet först

  4. #34
    va med kompisar. fiska. supa jääävel. längta tilll studenten om 1 år. lana. dra till stugan med kompisar. sitta vid datan. osv osv

  5. #35
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Bada

    Och försöka att skaffa sig en brud.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  6. #36
    teaspoons avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    knivsta/uppsala
    Inlägg
    224
    Citat Ursprungligen postat av FredriKkh Visa inlägg
    K-nulla b-rudar
    woooooooord!

    Och jobba
    don't trust someone who can bleed for four days without dying!

  7. #37
    Sommarjobba och träna.

  8. #38
    Köp en longboard.

  9. #39

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Flugskiten Nossebro
    Inlägg
    996
    Använd tiden i garaget och bygg fräcka custom-moppar. och chocka folk när skolan börjar igen.

    Skaffa en veteranmoppe och renovera den, då går tiden garanterat framåt.

  10. #40
    Tobbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jönköping döh Tjabon!
    Inlägg
    139
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Köp en longboard.
    Word!

  11. #41
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Köp en longboard.
    Jag har faktiskt funderat på det, sjukt härligt alltså

    Men vad kostar en sån? O:

    edit: TRETUSEN

  12. #42

  13. #43
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    måste du köpa nytt?
    Jag tror inte så mkt på begagnat

    Nej, men får spana på blockat

  14. #44
    När min axel är bra så ska jag ta och testa cykla Downhill o sen ska ja te vilhemina o fiska, sen så blire o va me polarna, moppe, tälta, båt, ja listan kan göras lång
    DT-delar till salu, pm:a o fråga om ni vill ha nå

  15. #45
    jobba =)

  16. #46
    Få ordning på mopehelvetet och sen köpa a-traktor eller bil.
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  17. #47
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Nästa år funderar jag faktiskt på att sommarjobba i Finland

    http://www.nordjobb.net/SE/fi_jobb.html

  18. #48
    Träna, fixa med moppen,chilla vid stranden osv.
    Dessutom ska jag dra till Turkiet den 7:e

  19. #49
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Nästa år funderar jag faktiskt på att sommarjobba i Finland

    http://www.nordjobb.net/SE/fi_jobb.html
    Varför?
    Det är väl klart att det heter bröd i korv, man tar ju alltid brödet först

  20. #50
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av qweck Visa inlägg
    Varför?
    Se hur det är där och inför framtiden, har ju trots allt funderat på att jobba där senare.

    Man får ju bostaden gratis på nordjobb dessutom

  21. #51

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Jobba + alkohol.

  22. #52

  23. #53
    moppen, stranden, polare, lira cs dag in och dag ut.

  24. #54

  25. #55
    saknar fan skolan

  26. #56

  27. #57
    Citat Ursprungligen postat av aeroxx_94 Visa inlägg
    Moppen paj när de är så varmt, vad fan ska man göra då
    cykla

  28. #58
    Citat Ursprungligen postat av aeroxx_94 Visa inlägg
    Moppen paj när de är så varmt, vad fan ska man göra då
    Röka knääätch.

  29. #59

    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Röka knääätch.

  30. #60

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in