Sidan 46 av 153 Första ... 3644454647485696146 ... Sista
    Söker liknande:http://caliroots.com/realdeal/product.asp?id=23397 .. dock lite mörkare färg lite mer som : http://chulak.mrfriday.com/photo/323444/cimon_lundberg

tips om vart man kan köpa???

Citat Ursprungligen postat av Ish Visa inlägg
    Jag behöver tips på ett par bruna brogue till ett rimligt pris, quuz?
    Som Joha tipsade om Loake/Herring Hampstead.

Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Loake/Herring Hampstead.

---

quuz. Kängorna du köpte, hur pass stabil är hälen på dem? Jag har en tendens att gå sönder skor rätt snabbt, jag antar att jag går mycket på insidan av foten, och behöver därför ett par med en stadig häl.
    Dem är jävligt stabila iom att det är commandosula på dem. Jag har en tendens att alltid slita ut höger sida på mina klackar. Kängorna har dock inte slitits en milimeter sen jag köpte dem och då har jag använt dem varje dag Dock så är ju inte commandosula så läckert när det inte är vinter, kolla därför efter skor med som har den bakre delen av hälen i gummi

Fördelarna är att de inte slits lika fort som läder och att det är mycket billigare att laga hos skomakaren!

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Syrran ska till Miami i April och eftersom att dollarn är såm låg tänkte jag fråga henne om hon kunde köpa med sig lite saker, bl.a. Converse har en kompis som har 30 % på Åhlens så kan få de för ca 450 där, sedan typ Levis jeans och någon RL skjorta, kanske någon tjocktröja från RL också,

Mestadels tänkte jag på hur är storlekarna där, är de större eller minde eller kanske rent utav som i sverige`?

Tacksam för svar

Edit; Kan något länka ett snyggt skärp, ska helst vara brunt inte kosta en förmögenhet!
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Dem är jävligt stabila iom att det är commandosula på dem. Jag har en tendens att alltid slita ut höger sida på mina klackar. Kängorna har dock inte slitits en milimeter sen jag köpte dem och då har jag använt dem varje dag Dock så är ju inte commandosula så läckert när det inte är vinter, kolla därför efter skor med som har den bakre delen av hälen i gummi
    Haha, nu missförstod du mig, även om det där svaret var intressant det med. Det jag undrade var hur stabilt själva skon, och inte sulan, vid hälen är byggd?
    Senast redigerat av Joha den 2011-01-26 klockan 00:31.

Haha, nu missförstod du mig, även om det där svaret var intressant det med. Det jag undrade var hur stabilt själva skon, och inte sulan, vid hälen är byggd?
    Aha lol, skon är väldigt stabilt byggd vid hälen och resten av skon med för den delen, har inte varit nådig utan har haft dem flera utekvällar på krogen och i snöstorm samt regn. Med tanke på det låga priset är jag oerhört nöjd med skorna och dess konstruktion samt kvalite.

Aha lol, skon är väldigt stabilt byggd vid hälen och resten av skon med för den delen, har inte varit nådig utan har haft dem flera utekvällar på krogen och i snöstorm samt regn. Med tanke på det låga priset är jag oerhört nöjd med skorna och dess konstruktion samt kvalite.
    Okej, tack!

Jag är på jakt efter en fluga till studentbalen, någon som har ett förslag? Jag funderar på en prickig, men är osäker på färg. Jag vill ha en mörk iallafall. Det är ett tag kvar, men jag tänkte att det var lika bra att börja leta i god tid.

Okej, tack!

Jag är på jakt efter en fluga till studentbalen, någon som har ett förslag? Jag funderar på en prickig, men är osäker på färg. Jag vill ha en mörk iallafall. Det är ett tag kvar, men jag tänkte att det var lika bra att börja leta i god tid.
    Vad ska du ha på dig i övrigt? Hoppas för din egen skull att du inte ska ha smoking för då är det uteslutande svart fluga som gäller och inget annat. Fast å andra sidan känns kostym till bal lite sådär, så länge inte resten av skolan också kör på det. Tycker iaf att om du nu ska ha kostym bör du ha slips då unga människor ha ren tendens att se väldigt bajsnödiga ut i flugor.

Vad ska du ha på dig i övrigt? Hoppas för din egen skull att du inte ska ha smoking för då är det uteslutande svart fluga som gäller och inget annat. Fast å andra sidan känns kostym till bal lite sådär, så länge inte resten av skolan också kör på det. Tycker iaf att om du nu ska ha kostym bör du ha slips då unga människor ha ren tendens att se väldigt bajsnödiga ut i flugor.
    Svart kostym. Jag hade använt en smoking om jag hade någon, men ja, kostym är det som de flesta har på balen. Jag tror jag ska använda fluga, om jag nu hittar någon vettig. Tänk bort bajsnödigheten, vad hade du själv använt för fluga till en svart kostym?

Ingen som vet vart man kan få tag på ett par Converse All-star JACKASS edition? sadface
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Svart kostym. Jag hade använt en smoking om jag hade någon, men ja, kostym är det som de flesta har på balen. Jag tror jag ska använda fluga, om jag nu hittar någon vettig. Tänk bort bajsnödigheten, vad hade du själv använt för fluga till en svart kostym?
    Jag hade nog lirat black n white all night long.
    På bal känns inte det som man ska ha för mycket färger på kostymer,skjorta eller slips/fluga

Själv kör jag på pingvindräkten!
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

mackanss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Tips på var man får tag på flugor? (På nätet, föredrar en svensk site)

Festligt evenemang till nästa helg och tänkte köra på:

Mörkgröna chinos (Från Gants vinterkollektion)
    Vit slim fit skjorta - button down
    Ev köra på en kabelstickad tröja, den lila från gant kanske skulle kunna vara något?
    Mörkblå kavaj.
    Fluga - Tips på färg/mönster uppskattas.

Detta är enbart en vild spekulation, vad tycker ni?
    Klär mig propert och ser inte ut som en p12a så anser inte att en fluga skulle se speciellt nödigt ut.

Mvh
    ”Price is what you pay. Value is what you get.” - Warren Buffett

http://thenextproject.tumblr.com/

Citat Ursprungligen postat av mackans Visa inlägg
    Tips på var man får tag på flugor? (På nätet, föredrar en svensk site)

Festligt evenemang till nästa helg och tänkte köra på:

Mörkgröna chinos (Från Gants vinterkollektion)
    Vit slim fit skjorta - button down
    Ev köra på en kabelstickad tröja, den lila från gant kanske skulle kunna vara något?
    Mörkblå kavaj.
    Fluga - Tips på färg/mönster uppskattas.

Detta är enbart en vild spekulation, vad tycker ni?
    Klär mig propert och ser inte ut som en p12a så anser inte att en fluga skulle se speciellt nödigt ut.

Mvh
    undrar vilka skor du tänkt köra till?

Tycker även grönt, lila och mörkblått blir aningen för mycket! Så skulle hoppat tröjan, angående flugan så undrar jag för det första om det är färdigknuten eller inte du söker? (har personligen inget emot unga som bär det, vilket många andra har men det är ett väldigt svårt plagg att få till.)
    2674/2

mackanss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Twelvee Visa inlägg
    undrar vilka skor du tänkt köra till?

Tycker även grönt, lila och mörkblått blir aningen för mycket! Så skulle hoppat tröjan, angående flugan så undrar jag för det första om det är färdigknuten eller inte du söker? (har personligen inget emot unga som bär det, vilket många andra har men det är ett väldigt svårt plagg att få till.)
    Vet inte riktigt på den fronten heller.

Ska även passa på att säga att färgerna är rätt mörka, så det blir inget ''rainbow party'' över det hela. Vet faktiskt inte vad jag är ute efter, så tar emot alla förslag!

Mvh

Bellmans avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Bellman Visa inlägg

Vart kan köpa ett liknande stycke blått plagg?
    Bump!

frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    sugen på ett par av dessa:

skulle dock svida ganska bra i plånboken! lite tråkigt att de bara finns i 3 butiker i sverige också

frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Mums, mer info?
    italigente venezia heter de en svensk-italigensk sko!

http://www2.italigente.com/wordpress/prod/

http://www.manolo.se/artiklar/artike...talian/?page=1

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av frasse21 Visa inlägg
    sugen på ett par av dessa:

skulle dock svida ganska bra i plånboken! lite tråkigt att de bara finns i 3 butiker i sverige också
    Pensionär?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Pensionär?
    Fan vad originell du är. Jag skrattar ihjäl mig.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Kul att man kan glädja någon
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Varför tar du det som en skämt?
    menade ett såklart

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    Varför tar du det som en skämt?

Bra Sverige

Tips på fysisk butik i innerstan, stockholm som säljer skidkläder? Typ burton, quicksilver, oakley o.s.v. Inte T-12

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Tips på fysisk butik i innerstan, stockholm som säljer skidkläder? Typ burton, quicksilver, oakley o.s.v. Inte T-12
    Säljer inte Stadium det? Finns en stor sportaffär nära Sergels torg på Sveavägen, men den kanske inte finns kvar eller så har en annan affär flyttat in där.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Säljer inte Stadium det? Finns en stor sportaffär nära Sergels torg på Sveavägen, men den kanske inte finns kvar eller så har en annan affär flyttat in där.
    Joo, men deras utbud är inte speciellt stort. Tänkte mig en butik som liknar T-12, för där har jag redan varit och kollat en gång.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Joo, men deras utbud är inte speciellt stort. Tänkte mig en butik som liknar T-12, för där har jag redan varit och kollat en gång.
    Kolla Gallerian, dem kan ha
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

mackanss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Alpingaraget.

Senast jag kollade så gjorde inte Burton skidsaker.

Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Bra Sverige
    Nuuurd.

Quuz, hur är de skorna att gå med ute nu? Jag tänker mest på hur den sulan och all is på gatorna fungerar ihop.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in