Citat Ursprungligen postat av sjöblom! Visa inlägg
    Min bmw hade gått omkring 14,5k mil. Bmw 540iA. Där gick diffen,vattenpumpen och absboxen+ byte av klonkande stabilisator stag. Trots att jag var 3e ägaren och fullservat.. min 535 jag har nu har gått snart 38'000mil och enda missljudet från den är en dålig dämpare, så gott som blanka Bespapper sen 86. Inte en reva,inte en buckla, rost är du duktig om du hittar i princip... det finns måndags exemplar med (sen att jag hellre köper en lågmilare om jag får välja, det är en annan sak )
    Undantag finns alltid, men man kommer aldrig ifrån att bilar slits hur man än kör dem.

Tro mig, min pappas golf rasade motorn på vid 9k mil.

Citat Ursprungligen postat av DaTTe Visa inlägg
    Undantag finns alltid, men man kommer aldrig ifrån att bilar slits hur man än kör dem.

Tro mig, min pappas golf rasade motorn på vid 9k mil.
    det där e ju snarare fabriktions fel än slitage.
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Ris i föggen?

Citat Ursprungligen postat av DaTTe Visa inlägg
    det var ju kanske inte riktigt bilar som gått 15,5k mil vi pratade om? Vi pratade om bilar som gått 30k+. Dessutom tvivlar jag på att eran bmw ser/känns/är likadan som en som gått hälften så mycket bara för att vara lite hård här. Dessutom skulle det vara riktigt illa om man hade problem med en BMW som gått så pass lite.
    Mja, well ... Fråga Michel, Iceman eller sjuan .. De har alla sett den!

Wintermode - påväg till Österrike

Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Nya 9-5 kombi , tycker den ser riktigt läcker ut

http://di.se/Default.aspx?pid=225112...epslanguage=sv
    är det någonting jag är allergisk mot är det taklinjer som vissnar. Följer man överkanten på dörrarna så liknar det volvo 240 på det sättet att man använder samma dörrar på sedanen som på kombin. Vilket resulterar i att taklinjen vissnar.
    Men helheten var faktiskt bra! En modern bil som ser premiumaktig ut enligt mig

Jo, nu när du säger det så! Förutom de tkr jag den är bra snygg, tror den kan ge lite konkurrans iaf
    gillar den "nya" 9-5:an annars å denna verkar lite små skum med taket.. e lite allergisk mot denna bilen..:/ hoppas dom slänger fram nåt annat som ser ok ut snart
    Ris i föggen?

Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    Känner man någon överdriven skillnad mellan e36 318 och e36 316?

Var en som sa att utväxlingen skulle varav helt stöllig, vad varvar dom vid 100 km/h?
    brorsans e30 318 varvar runt 3500rpm i 110 har jag för mig. dom varvar en hel del kan jag tänka mig för att endå kunna få till en "sportig" känsla
    Ris i föggen?

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Kollade Top Gear Australia för första gången nu på Kanal 9, inte ett dugg samma sak utan Clarkson och gänget

Denniss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Kollade Top Gear Australia för första gången nu på Kanal 9, inte ett dugg samma sak utan Clarkson och gänget
    Håller med. Riktigt lamt

Mysigt ljud!

Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Nya 9-5 kombi , tycker den ser riktigt läcker ut

http://di.se/Default.aspx?pid=225112...epslanguage=sv
    Subaru impreza kombi? Tycker det är synd faktiskt..
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Tycker inte alls att dem är lika faktist

You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Turtle gör livet enklare <3

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Jag tycker inte dem alls är så lika, Saaben ser mkt mer "exklusiv" ut samt inte lika nånstans förutom Bakrutan. Sen så liknar många nya bilar varandra i dessa dagar.
    Utgår ifrån att ni vet att Opel Insignia och Saab 9-5 är samma bil (?) Då är Opeln i mitt tycke "tuffare"

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Dock är det där också en opc också Ska bli kul att se hur Saabs topputrustade komme se ut
    No shit? Du vet det är fortfarande en Opel Dom byter inte hela plattformen för att klistra dit OPC märket och trycka på ett kjol-pkt

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Haha ja, men det jag menar på är att smacka på ett hirsch paket på nya 9-5an sen om de släpps så kommer den nog va minst lika snygg som opeln
    Tvek, fortfarande för "gubbig", svårt att tro att ungarna med full tillgång till farsans plastkort går ut och köper en 9-5a och slänger på ett nytt kjol-pkt.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Jo, men tror inte någon ungdom idag skulle ha råd me varken en ny opel me opc tjaffs på eller en 9-5a me hirsch saker på Tycker inte heller att någon av dem är "ungdomsbilar" heller, då passar nog en liten mindre modell bättre in
    Well, våran älskade Svanis glider ju runt i en Mercedes E-klass så.
    Jo Saab's 9-3a passar ju bättre in för dom yngre, precis som Volvo's S60 vände sig mot dom yngre och dom båda är ju runt 4.6m långa så det är ju inga små bilar dom heller, då S80 & 9-5 endast var 2-3dm längre.
    Utgick ifrån dom äldre modellerna här runt -00

Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Well, våran älskade Svanis glider ju runt i en Mercedes E-klass så.
    Jo Saab's 9-3a passar ju bättre in för dom yngre, precis som Volvo's S60 vände sig mot dom yngre och dom båda är ju runt 4.6m långa så det är ju inga små bilar dom heller, då S80 & 9-5 endast var 2-3dm längre.
    Utgick ifrån dom äldre modellerna här runt -00
    ...som han fått tag på via sitt jobb?

Jo, men tror inte någon ungdom idag skulle ha råd me varken en ny opel me opc tjaffs på eller en 9-5a me hirsch saker på Tycker inte heller att någon av dem är "ungdomsbilar" heller, då passar nog en liten mindre modell bättre in
    Inte för att vara sån, men det finns de ungdomar som har råd med det, och bra mycket mer (Har några kompisar som glider runt i bra mycket dyrare kärror...). Personligen skulle jag inte ha något emot en Insigna OPC om jag ska vara ärlig, rätt tuff bil på sitt sätt.

Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Inte för att vara sån, men det finns de ungdomar som har råd med det, och bra mycket mer (Har några kompisar som glider runt i bra mycket dyrare kärror...). Personligen skulle jag inte ha något emot en Insigna OPC om jag ska vara ärlig, rätt tuff bil på sitt sätt.
    undra bara hur kvalitéten e hos dom. har la aldrig enligt mig vart en stark sida hos opel
    Ris i föggen?

Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Fast jag hade nog hellre tagit en Astra OPC just pga storleken... Ungdomar tror jag har en större tendens att falla för lite mindre bilar just då de ofta är lite hetsigare att köra

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in