Sidan 47 av 153 Första ... 3745464748495797147 ... Sista
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008

Köpt nya skor idag, inte EXAKT sånna men snarlika, mina har inga rutor eller nått sånt, väldigt nöjd faktiskt!
    vad tycker ni?
    (vill inte ha kommentarer från er med pensionär skor tack )
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Citat Ursprungligen postat av Tobias Visa inlägg
    Nuuurd.

Quuz, hur är de skorna att gå med ute nu? Jag tänker mest på hur den sulan och all is på gatorna fungerar ihop.
    Om du tänker på kängorna jag köpte så funkar de bra, betydligt bättre än mina förra som hade en tunn slitsula i gummi. Dock så får man fortfarande ta det någolunda försiktigt där det är som mest is

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg

Köpt nya skor idag, inte EXAKT sånna men snarlika, mina har inga rutor eller nått sånt, väldigt nöjd faktiskt!
    vad tycker ni?
    Snygga, men kommer bli lökigt på sommarn
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Därför man har flera par skor
    Nej ofta

Såklart, kläder efter väder köpte igår såna här på xxl:

Lite halvtjocka så får bli vår/kall sommar skor sen när det är varmt kör jag antingen fred perry igen eller så köper ja tunna vita skor
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Är ganska inne på att köpa dessa: http://www.junkyard.se/Product.aspx?...etailId=115814

Någon som vet hur "insynen" är på dom? Alltså ser man in mycket utifrån eller inte?

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Snygga, men kommer bli lökigt på sommarn
    Varför då?

Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Fräscha! Har gått i liknande modell fast fred perry en del nu men börjar tröttna på de. Längtar tills man kan börja använda tygskor
    Satt o funderade på ett par fred perry men dem är så jävla mainstream bland alla p12or så jag valde några andra.
    Skulle egentligen köpt:

eller

men ingen av dem fanns i storlek..
    Bör även notera att dem jag köpte var jävligt hårda där bak vid hälsenan, men de mjuknar nog till sig ju mer man använder dem

Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Är ganska inne på att köpa dessa: http://www.junkyard.se/Product.aspx?...etailId=115814

Någon som vet hur "insynen" är på dom? Alltså ser man in mycket utifrån eller inte?
    Att bedöma från bilden så verkar det som att man ser in ganska bra.

Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Att bedöma från bilden så verkar det som att man ser in ganska bra.
    Joo, det var lite det jag var inne på. Därför tänkte jag att det kanske fans någon som har sett ett par såna irl och som då kanske kunde säga säkert

Annars, tips på andra goggles i samma prisklass? Gärna svarta/vita/gråa, högst 700 kr
    Senast redigerat av pluppen den 2011-02-06 klockan 22:06.

Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    De brukar stämma hur de ser ut på bilden som det är irl, dvs.

Vad ska de användas till? Färg osv?
    Aaokej.

De ska ju användas till skidor så de får gärna inte vara för "skrikiga", om du fattar vad jag menar Angående färgen så får de helst vara svarta, vita eller grå.

Vet inte ifall frågan hör hemma här. Men, Von Zipper gör skitgogglar. Så är det.
    Hade 10 gånger hellre köpt ett par vanliga Dragon DX eller någon IS Designmodell.
    Är du helt inne på den modellen så köp bara en annan lins om det går att få tag på. Blir jobbigt med spegelglas i längden

Edit: http://www.junkyard.se/Product.aspx?...DetailId=28273
    Snyggaste gogglarna som gjorts. Bang.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av pmelender Visa inlägg
    Vet inte ifall frågan hör hemma här. Men, Von Zipper gör skitgogglar. Så är det.
    Hade 10 gånger hellre köpt ett par vanliga Dragon DX eller någon IS Designmodell.
    Är du helt inne på den modellen så köp bara en annan lins om det går att få tag på. Blir jobbigt med spegelglas i längden

överdriven prisklass om man inte kör i proffisionell nivå.. IMO!

Reg.datum
    May 2010

vad tycker ni?
    Snarlika såna hade jag också! Faktiskt redigt skön sko. fast min gick sönder direkt nästan

Kör med ett par DC skor nu

Det är detta som är spännande med moppenet, på ena sidan visas vackra skapelser till skor och givande diskussioner förs. Nästa sida visar alla p12 vad dem har att komma med och alla osmakliga klumpar till skor denna värld har att erbjuda.
    2674/2

Citat Ursprungligen postat av pmelender Visa inlägg

Varför gör de bara skit då?

De du länkade var ju lite över min prisklass om man säger så. Tycker inte heller att de var överdrivet snygga

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Twelvee Visa inlägg
    Det är detta som är spännande med moppenet, på ena sidan visas vackra skapelser till skor och givande diskussioner förs. Nästa sida visar alla p12 vad dem har att komma med och alla osmakliga klumpar till skor denna värld har att erbjuda.
    Snarare människor som vill vara pensionärer och sedan dem som inte vill vara pensionärer

frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Twelvee Visa inlägg
    håller med! Får aldrig ha någon tråd ifred utan de kommer en massa p12or..

Snarare människor som vill vara pensionärer och sedan dem som inte vill vara pensionärer
    varför är man pensiönär bara för man har finare kläder?

eller p12or vs inte p12or

Det är väldigt dumt att köpa goggles och bara kolla på linsen, eftersom i snöigt/mulet väder så är det väldigt svårt att se bra i en lins men lite ljusinsläpp dvs mycket spegel på linsen( oftast). Kööp Oakley Crowbar eller Splice. Bästa gogglarna som gjorts imo, grym passform, massa utbytbara delar så man kan kombinera hur man vill. Finns dessutom hur många olika linser. Både allround linser, linser för mulet och soligt väder. Jag kan rekomdera den här hemsidan: www.prisimport.se för köp av gogglarna. Om du vill ha en lins som fungerar i alla väder och samtidigt har mycket spelgel på så tycker jag du ska köra på "pink iridium" linsen, funkar asbra! Hoppas det hjälpt nåt?

själv har jag för övrigt kört vans era sen i somras, jävligt najs:

Citat Ursprungligen postat av Anderss0n Visa inlägg
    Det är väldigt dumt att köpa goggles och bara kolla på linsen, eftersom i snöigt/mulet väder så är det väldigt svårt att se bra i en lins men lite ljusinsläpp dvs mycket spegel på linsen( oftast). Kööp Oakley Crowbar eller Splice. Bästa gogglarna som gjorts imo, grym passform, massa utbytbara delar så man kan kombinera hur man vill. Finns dessutom hur många olika linser. Både allround linser, linser för mulet och soligt väder. Jag kan rekomdera den här hemsidan: www.prisimport.se för köp av gogglarna. Om du vill ha en lins som fungerar i alla väder och samtidigt har mycket spelgel på så tycker jag du ska köra på "pink iridium" linsen, funkar asbra! Hoppas det hjälpt nåt?
    Oakley crowbar och splice är tyvärr lite för dyra för mig så de är ganska uteslutna. De du säger om linsen hade jag faktiskt ingen aning om, så de tackar jag för Hur pålitglig är den hemsidan då? Har du beställt därifrån någon gång?

Edit: SPelar ingen roll, de hade inga som var i min prisklass ändå
    Senast redigerat av pluppen den 2011-02-07 klockan 18:31.

Man kan väl säga så här. Jag tror de flesta i tråden är mellan 15-20 år, give or take. Nån gång under den tiden får de flesta ett eget tycke för stil och bär inte bara samma kläder som alla andra polare. Därför är den har tråden rätt blandad när det kommer till klädstilar.

Det är just sådana kommentarer som gör dig till p12.

Alla skor du har postat på den här sidan har förövrigt varit horribla.
    F.d summertime

Lol alltså...

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Tycker det är jävligt töntigt av er att hacka på honom för att hans skor är klumpiga eller fula.
    Alla kan väl inte tycka likadant som ni eller hur?

Är förjävla glad att alla inte tycker lika, för era "pensionär" skor är verkligen inte fina

Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Tycker det är jävligt töntigt av er att hacka på honom för att hans skor är klumpiga eller fula.

Är förjävla glad att alla inte tycker lika, för era "pensionär" skor är verkligen inte fina
    Är väll fan precis samma sak som att han hackar på att folk klär sig som pensionärer, ända skillnaden är att vi inte lipar över det.

---
    Skoporr

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg

Dem tål inte att folk går i "vanliga" fritidsskor också

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in