Sidan 48 av 153 Första ... 3846474849505898148 ... Sista
    frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Inget emot dit frasse, men lite komiskt inlägg.
    Vad förväntar du dig när du postar på ett mopedforum? Känns som att många är i den åldern.

Prova FB!
    Finns samtidigt många äldre kan jag garantera! inte lika många som på gamla forumet men ändå ganska många!

Bara att acceptera att de flesta på detta forum inte klär sig som quuz eller de andra modehästarna. Dock är de fortfarande ingen anledning för folk att kalla dem pensionärer för de har såna skor .

Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Är väll fan precis samma sak som att han hackar på att folk klär sig som pensionärer, ända skillnaden är att vi inte lipar över det.

---
    Skoporr
    Så sant som det är sagt, äkta skoporr!
    2674/2

Tjo

Har kikat en del på denna: http://www.klockia.se/certina-ds-pod...16-057-00.html Men är lite osäker på om jag kanske skulle köra på någonting lite mer stilrent istället.

Någon som har tips på en klocka i samma prisklass? Gant är ordentligt snygga men billigare och sämre kvalité, rätt vanliga också.

Den måste ha läderarmband då jag redan har en klocka med stållänk

Tar även emot tips på fräscha weekendbags, lite i stil med de Henri Lloyd har. Men en helt i läder hade också varit trevligt, hade tänkt mig runt 1000-1500kr.
    F.d summertime

Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Tjo

Har kikat en del på denna: http://www.klockia.se/certina-ds-pod...16-057-00.html Men är lite osäker på om jag kanske skulle köra på någonting lite mer stilrent istället.

Någon som har tips på en klocka i samma prisklass? Gant är ordentligt snygga men billigare och sämre kvalité, rätt vanliga också.

Den måste ha läderarmband då jag redan har en klocka med stållänk

Tar även emot tips på fräscha weekendbags, lite i stil med de Henri Lloyd har. Men en helt i läder hade också varit trevligt, hade tänkt mig runt 1000-1500kr.
    Måste som vanligt tipsa om Baron ...

"skoporr", bögporr same shit diffrent name ?

btw, ingen som kan lägga upp en bild på eran penna som kostade 500kr?? as bra investering alltså!

seriöst, denna tråd spårar sedan när blev vanliga nike skor helt fruktansvärda ? förstår om "pensionärerna" inte gillar DC stuket och vice versa men cmon

Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    "skoporr", bögporr same shit diffrent name ?

btw, ingen som kan lägga upp en bild på eran penna som kostade 500kr?? as bra investering alltså!

seriöst, denna tråd spårar sedan när blev vanliga nike skor helt fruktansvärda ? förstår om "pensionärerna" inte gillar DC stuket och vice versa men cmon
    Kom tillbaks när du har lärt dig skriva, så ska jag se om jag orkar svara.

Citat Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
    Måste som vanligt tipsa om Baron ...

Tyvärr är de flesta utanför mitt pristak så att säga.

Annars var den här helt perfekt http://www.detailsforhim.se/visa/BA-001
    F.d summertime

"Skoporr", bögporr same shit diffrent name ?

Btw, ingen som kan lägga upp en bild på eran penna som kostade 500kr?? Asbra investering alltså!

Seriöst, denna tråd spårar, sedan när blev vanliga Nike skor helt fruktansvärda ? Förstår om "pensionärerna" inte gillar DC stuket och vice versa men kom igen.

Om det finns något fler spånhuvud som inte förstod vad jag skrev så rättade jag till det åt er

En till sak, ni som köper klockor för flera tusen, hur har ni råd ? Rikemans barn eller jobbar ni?

Btw, ingen som kan lägga upp en bild på eran penna som kostade 500kr?? Asbra investering alltså!

Seriöst, denna tråd spårar, sedan när blev vanliga Nike skor helt fruktansvärda ? Förstår om "pensionärerna" inte gillar DC stuket och vice versa men kom igen.

Om det finns något fler spånhuvud som inte förstod vad jag skrev så rättade jag till det åt er

En till sak, ni som köper klockor för flera tusen, hur har ni råd ? Rikemans barn eller jobbar ni?

Nu vet jag inte om du menar 5 eller 50 när du säger flera men det gäller väl att prioritera. Tänk efter, vad är egentligen skillnaden mellan att köpa t. ex en klocka och en massa moppedelar som man ändå kommer gå back på sedan när man säljer mopeden? Varför är det mer okej för dig att köpa låt säga ett effektrör och en ny 70cc cylinder än att köpa en klocka?
    F.d summertime

Texten ser fortfarande ut som skit.

Och som Puryeah skrev, allt handlar om prioriteringar. Det vet du själv, sluta bete dig som ett barn.

Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Texten ser fortfarande ut som skit.
    Och som Puryeah skrev, allt handlar om prioriteringar. Det vet du själv, sluta bete dig som ett barn.
    Sluta lipa, det är ett moppeforum. Vad är poängen med att alltid klaga på allt och alla?

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Nu vet jag inte om du menar 5 eller 50 när du säger flera men det gäller väl att prioritera. Tänk efter, vad är egentligen skillnaden mellan att köpa t. ex en klocka och en massa moppedelar som man ändå kommer gå back på sedan när man säljer mopeden? Varför är det mer okej för dig att köpa låt säga ett effektrör och en ny 70cc cylinder än att köpa en klocka?
    Vet inte hur det är för er, men jag skulle nog inte tycka allt blev mer roligt eller liknande med en rolex..
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Vet inte hur det är för er, men jag skulle nog inte tycka allt blev mer roligt eller liknande med en rolex..
    Men åh varför är ni så jävla efterblivna för? Nej du skulle förmodligen tycka ditt liv blev roligare genom att bygga en veteranmoppe, det handlar om intressen och prioriteringar, sluta spela efterblivna.

Reg.datum
    Mar 2006
    Alla får njutning på olika sätt. Sen om det är att äta & dricka gott, klä sig fint eller köra moped är väl fan individuellt.

Hoj!

Jeans; Acne
    Skjorta; Won hundred
    Fluga; These glory days
    Klocka; Gant Park hill

Personligen avskyr jag när man har slips/fluga och skjortan inte är instoppad.
    F.d summertime

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Sluta lipa, det är ett moppeforum. Vad är poängen med att alltid klaga på allt och alla?
    Palla att folk kommer till denna tråd och gnäller så fort lite dyra saker dyker upp för att de själva inte har råd, då dom slösar sin veckopeng på tnt styling till sin moppe.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Beställde nyss ett par Goodyear Porsche Design, grymt!
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Det finns så många idioter. Jag kan helt enkelt inte stå emot det.

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Beställde nyss ett par Goodyear Porsche Design, grymt!
    Men fy.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Det finns så många idioter. Jag kan helt enkelt inte stå emot det.

Men fy.
    Som att jag verkligen bad om din åsikt, du gillar pensionärskor, jag gör det INTE.
    Jag gillar vanliga street skor, det gör INTE du
    slut

EDIT: Palmér, du har snarlika kläder som jag, men dem första var riktigt gräsliga

EDIT2: Bild på dem jag beställde
    http://www.ellos.se/misc/ProductZoom...ce=61-2517.jpg

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Som att jag verkligen bad om din åsikt, du gillar pensionärskor, jag gör det INTE.
    Jag gillar vanliga street skor, det gör INTE du
    slut
    Men för helvete. Du lägger upp en bild på ett diskussionsforum. Vad fan hade du förväntat dig? Vad ville du uppnå med att lägga upp en bild på dina skor? Snälla, svara.

Och nej, jag tycker inte bara om, för att citera dig, pensionärsskor. Jag tycker om, åter igen dina ord, streetskor och äger flera par. Den stora skillnaden ligger dock i att jag inte är fjorton år gammal, och vill därför inte ha några skor det står Porsche på.

Personligen avskyr jag när man har slips/fluga och skjortan inte är instoppad.
    Tyckte det kändes lite för uppklätt, men jag håller med att i många fall är det betydligt snyggare med skjortan instoppad

Men för helvete. Du lägger upp en bild på ett diskussionsforum. Vad fan hade du förväntat dig? Vad ville du uppnå med att lägga upp en bild på dina skor? Snälla, svara.

Och nej, jag tycker inte bara om, för att citera dig, pensionärsskor. Jag tycker om, åter igen dina ord, streetskor och äger flera par. Den stora skillnaden ligger dock i att jag inte är fjorton år gammal, och vill därför inte ha några skor det står Porsche på.
    Det är lugnt, han är uppenbart efterbliven.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008

Menade iochförsig inte ordagrant att jag inte bad om din åsikt, men om du inte kan komma me något bättre än "Men fy" så behöver du inte kommentera!
    Jag har haft goodyear skor i olika varianter i ungeför 3-4 års tid (med andra instickare också självklart) och jag köper dem inte för att det står Porsche på dem!
    Ville pröva ett par skor av samma variant som tidigare år fast med annan "design"!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in