Sidan 8 av 20 Första ... 67891018 ... Sista
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Stör mig på:
    Invandrare som inte kan skilja på mitt och ditt
    Så i din värld så är det bara invandrare som stjäl, inte ursprungliga svenskar?
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Rasism the swedish way....

Det skrev han inte. Vad jag ser skrev han att han "stör mig på invandrare som stjäl" och inte att det bara var dom som stjäl saker. Kan förstå att många tycker så och tänker "varför ska dom komma till vårat land och göra samhället sämre" själv har bryr jag mig inte så länge inte mina saker försvinner.

Reg.datum
    May 2010
    Det har jag inte sagt ? eller ?
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Folk som inte kan stava.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Det har jag inte sagt ? eller ?
    Inge påhopp elr så men du borde nog inte skriva just så eftersom även Svenskar kan ha de problemet att de inte kan skilja på "mitt och ditt"
    Annars förstår jag ungefär vad du menar

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Invandrare som kommer till detta land och inte är tacksamma. Sen på Ralley..
    Måste bara rätta dig. Mitt namn på forumet är inte Ralley, utan ralley och det spelar väldigt stor roll för mig.

Jag ÄLSKAR ömsesidighet.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Jag stör mig på folk som skriver ett mellanslag och sedan ett utropstecken eller ett frågetecken.

Kommer du sen eller ?????

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Jag stör mig på folk som skriver ett mellanslag och sedan ett utropstecken eller ett frågetecken.

Kommer du sen eller ?????
    Varför gör du det ?????

är inte "svensk" morfar kom hit 1956, måste erkänna att jag tycker det är lite skämmigt att stå nära "blattar" som håller på som dom gör (ja ni fattar) för så fort jag träffar nya människor så tänker de precis så här "ahhhhh sån störig ******" sen när de lär att känna mig så är jag ganska schysst ändå

jag tycker i alla fall att man ska ge invandrare man aldrig mött en chans sen om man inte gillar han/hon så behöver man inte prata med dem (alla kan inte älska alla)

men tänk på att det finns sånna Schystta icke svenska som "mig" (och säkert fler) fast skulle nog upskatta ca 20% är som "mig"

sen en intressant sak är att Invandrare aldrig skulle ha en chans att vara i deras hemland som de är här, förstår faktiskt inte varför det blir så. kan ju vara att de lättare hamnnar i dåligt umgänge om man är ny kommen

mobbning , men mest av allt.. ordet '' K ''.. börjar bli så förjävla irriterande och höra nu förtiden. när man skriver värsta meningen och får det brutala svaret ''K''.. dryyygt

Citat Ursprungligen postat av MaackaN Visa inlägg
    mobbning , men mest av allt.. ordet '' K ''.. börjar bli så förjävla irriterande och höra nu förtiden. när man skriver värsta meningen och får det brutala svaret ''K''.. dryyygt
    Tur att det bara är tolvåringar som skriver/säger det! var riktigt jobbigt när man spelade cs förr och alla skrev "K" vad man en skrev.

Citat Ursprungligen postat av HilmeR Visa inlägg
    Tur att det bara är tolvåringar som skriver/säger det! var riktigt jobbigt när man spelade cs förr och alla skrev "K" vad man en skrev.
    jo , men in-game så kan man ju förstå det, man vill vara lite snabb och smidig, istället för att skriva Okej. som tar längre tid typ men k är iaf drygt

men det värsta är nog ändå när nån sabbar en sms-konversation med att bara skicka en smiley...

Så jävla word! Precis så jag tkr, passar inte refrängen kan dem ta bananbåten hem igen! Fyfan vad arg man blir på folk som bryter trots att dem är 110% svensk!

Måste bara rätta dig. Mitt namn på forumet är inte Ralley, utan ralley och det spelar väldigt stor roll för mig.

Jag ÄLSKAR ömsesidighet.
    Då bryr jag mig.

Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    är inte "svensk" morfar kom hit 1956, måste erkänna att jag tycker det är lite skämmigt att stå nära "blattar" som håller på som dom gör (ja ni fattar) för så fort jag träffar nya människor så tänker de precis så här "ahhhhh sån störig ******" sen när de lär att känna mig så är jag ganska schysst ändå

jag tycker i alla fall att man ska ge invandrare man aldrig mött en chans sen om man inte gillar han/hon så behöver man inte prata med dem (alla kan inte älska alla)

men tänk på att det finns sånna Schystta icke svenska som "mig" (och säkert fler) fast skulle nog upskatta ca 20% är som "mig"

sen en intressant sak är att Invandrare aldrig skulle ha en chans att vara i deras hemland som de är här, förstår faktiskt inte varför det blir så. kan ju vara att de lättare hamnnar i dåligt umgänge om man är ny kommen
    Jag personligen har mest sett skit av "invandrare" finns säkert vissa som är trevliga som dig, men verkar inte finnas många av dem! Efter misshandel, rån osv så är man inte så positiv till dem längre, då blir det att man drar alla över en kam!

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Varför gör du det ?????
    För att det är inkorrekt.

Bodde i ett område och gick i skolan där (och gör det fortfarande, har bara flyttat)
    Ungefär 50 - 60% av alla människor som bodde där var från andra länder och jag växte upp med det (är helt svensk)

Ofta så är det ju "blattarna" som håller på med skit... Men det kanske finns en anledning till det? De kanske inte oftast bor i en villa, kör en vit BMW (säger inte att alla svenskar gör det)
    och äter kanske inte alltid den godaste maten till kvällsmat. De kanske inte har så mycket att förlora som vissa "svennar"?

I min klass nu går tex en tjej som fick sin pappa dödad i Afrika? En annan flydde från Afghanistan? Kosovo, Serbien, Polen, Irak, Iran, Kina, Chile, Peru etc etc...
    De är inte här på semester! De har flytt från sina hemland och kommit just till Sverige.
    Klart de har det svårt... Tänk ifall vi skulle flytta till ett annat land och bli tvungna till att anpassa oss?

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Vi har inget behov av fler invandrare, dem ska vara glada att de får komma hit och vara i ett land utan krig osv. Oavsett hur mycket dem har att förlora så ska dem inte komma hit och råna & misshandla folk. Om dem klagar på att dem blir dåligt behandlade eller liknande när dem är i Sverige så kan dem ta sitt pick och pack och åka hem till deras eget land, för då har dem ingenting här att göra.
    Idiot.

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Vi har inget behov av fler invandrare, dem ska vara glada att de får komma hit och vara i ett land utan krig osv. Oavsett hur mycket dem har att förlora så ska dem inte komma hit och råna & misshandla folk. Om dem klagar på att dem blir dåligt behandlade eller liknande när dem är i Sverige så kan dem ta sitt pick och pack och åka hem till deras eget land, för då har dem ingenting här att göra.
    +1 håller med där.
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    +1 Men kom ihåg att det inte är deras utan de klåfingriga politikernas fel att vi har den här situationen.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    ralley, du kan gärna pm:a mig, tror inte jag är den ända på detta forum som är jävligt trött på dig och hur fan du beter dig på detta forum.
    Varför ska jag "Pm:a" dig som det så fint heter? Hur jag beter mig? Snälla du, så när någon t.ex. lägger upp en bild på en bil/moped/ dator osv. Skall man alltid säga det positiva? Åh vad fin den är, det är den bästa datorn i världen.. Varför finns det forum? För att man skall kunna dela sina åsikter och tala om vad man tycker om saker. Men när du du vräker ut dig något så dumt som "vi har inget behov av fler invandrare" får jag mig en tankeställare. Då kan väl du börja städa offentliga toaletter, jobba på en pizzabutik från 10-22 varje dag. Du ska vara tacksam att det finns folk som tar vårat "skitgöra". Man kan inte säga "de tar våra jobb", utan det gör det som inte vi kan tänka oss göra. Fast enligt dig så behöver vi inga invandrare så trä på dig skitkläder och börja skura bajs på centralstationen.

Edit; Men däremot håller jag med dig om att det som inte sköter sig bör inte vara kvar, eller det som inte har en tanke på att jobba.
    Senast redigerat av ralley den 2011-02-15 klockan 14:24.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Varför ska jag "Pm:a" dig som det så fint heter? Hur jag beter mig? Snälla du, så när någon t.ex. lägger upp en bild på en bil/moped/ dator osv. Skall man alltid säga det positiva? Åh vad fin den är, det är den bästa datorn i världen.. Varför finns det forum? För att man skall kunna dela sina åsikter och tala om vad man tycker om saker. Men när du du vräker ut dig något så dumt som "vi har inget behov av fler invandrare" får jag mig en tankeställare. Då kan väl du börja städa offentliga toaletter, jobba på en pizzabutik från 10-22 varje dag. Du ska vara tacksam att det finns folk som tar vårat "skitgöra". Man kan inte säga "de tar våra jobb", utan det gör det som inte vi kan tänka oss göra. Fast enligt dig så behöver vi inga invandrare så trä på dig skitkläder och börja skura bajs på centralstationen.

Edit; Men däremot håller jag med dig om att det som inte sköter sig bör inte vara kvar, eller det som inte har en tanke på att jobba.
    Han sa att vi inte behöver ta hit mer invandrare. Något som han dock inte sa var att vi ska utvisa de som redan är här
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008

Det vi har brist på arbetare i Sverige är de högre jobben, finns väldigt få lågavlönade jobb och speciellt inte där jag bor. För att du vet väl att det finns många svenskar som inte har någon vidare utbildning? Man ser ju redan här på forumet vilka som kanske blir nåt och andra som verkligen inte kommer bli något alls.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

just nu stör ja mig på att de är tisdag och skola...
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Det vi har brist på arbetare i Sverige är de högre jobben, finns väldigt få lågavlönade jobb och speciellt inte där jag bor. För att du vet väl att det finns många svenskar som inte har någon vidare utbildning? Man ser ju redan här på forumet vilka som kanske blir nåt och andra som verkligen inte kommer bli något alls.
    Jo självklart. Men de flesta svenskar kan inte tänka sig att jobba som t.ex. städare och de skyller sedan på att invandrare tar deras jobb och det stämmer ju inte riktigt, eller hur? Jag menar, kolla t.ex. Läkare? Det kommer ju ganska många invandrare till Sverige som har ganska hög utbildning och eftersom att det saknas en del sådant är det ju ganska korkat att inte låta det jobba? Då är det bättre att det lär sig flytande svenska och sedan börjar jobba och på så sätt betala skatt och hjälpa Sverige.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in