Sidan 19 av 73 Första ... 917181920212969 ... Sista
    Citat Ursprungligen postat av DennisL Visa inlägg
    Kör ifrån folk med min 250 i skogen
    Ja jag med, men nog kör man säkert snabbare med en fyrtakt men beror ju på hur roligt man vill ha osv

Reg.datum
    Sep 2010
    men som sagt, det är mest smak man kan faktiskt ha ganska roligt med 4t oxå

Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    men som sagt, det är mest smak man kan faktiskt ha ganska roligt med 4t oxå
    såklart man kan

Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

Reg.datum
    Sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    såklart man kan

*söt video*
    precis!

hur äre här? finns det någon från trakten runt östhammar? ska troligtvis dra dit och plugga 2 år nu i höst och är sugen på att släpa med mig hojen upp, men måste ju ha ngn att köra med och nånstans att köra.. så hur äre med enduro folket där?

Tjena grabbar! Kommer köpa en Honda crf250 eller en KTM sx250f så fort 85an är såld! Några fördelar/nackdelar mellan dem olika enligt er?
    Skulle dessutom vilja se lite bilder på era hojjar! Är alltid kul att se!

Årsmodell på dom?

Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    Årsmodell på dom?
    Har inte hittat några än, tänkte bara om det brukar vara några stora skillnader mellan märkena? Lutar åt honda Och det kommer vara 05 +

Testade en Husaberg 390 -10 igår lätt skönaste hojen jag har kört!
    - -

Citat Ursprungligen postat av NeosglidarN Visa inlägg
    Testade en Husaberg 390 -10 igår lätt skönaste hojen jag har kört!
    Ja fy fan dem värkar vara nice att köra, men har inte testat
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

Citat Ursprungligen postat av Viking^ Visa inlägg
    Ja fy fan dem värkar vara nice att köra, men har inte testat
    Du MÅSTE testa en! Ska köpa en sån så fort snön har smällt

Edit: Ska nån vara med på USM i Östersund? Jag lovar att det kommer vara GRYMMA snöspår
    - -

Zätas avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Snålt med bränsle eller för låg tändning Eller så har du helt enkelt en motor som förbränner sjukt bra. hehe.
    Men tändstiften är även vita, så troligtvis har den gått för snålt.
    Signatur raderad p.g.a. brott mot §6.2.
    MNFs regler
    Det var som fasen..

Såååja!

Reg.datum
    Sep 2010
    Såååja!
    *porr*
    porrigt! blev riktigt nice med dom nya fälgbanorna!

Jaa och mitt nya starcross sand 4 kommer det skotta på som fan, råkades dock ta 110 istället för 120, men blir typ bättre grepp då det skär ner lättare med 110

DennisLs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Jaa och mitt nya starcross sand 4 kommer det skotta på som fan, råkades dock ta 110 istället för 120, men blir typ bättre grepp då det skär ner lättare med 110
    Blev fälgarna nå lättare då? eller bytte du bara för syns skull
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Den Robin kan höra hur mycket hästar en moped har, han är ett underverk....

Spricka bak och helt skev osv, sen fick jag grymt bra pris på detta par så köpte det

Ser ut som att jag måste renovera bakdämparen nu också, finns nog itne en grejj jag inte renoverat snart....

Börjar bli grymt sugen på cross nu, blir ju mer och mer vår för varje dag! Sugen på denna http://www.blocket.se/skaraborg/Suzu....htm?ca=16&w=2

Så idag tog jag tag i fyrhjulingen och fixade elen och lackade lite småskit, fick tillbaka fälgarna med nya däck förra helgen så nu är den som ny Vart lite förvånad när man lossade tanken och det låg en ny kondom under dock, vad är oddsen liksom haha

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Börjar bli grymt sugen på cross nu, blir ju mer och mer vår för varje dag! Sugen på denna http://www.blocket.se/skaraborg/Suzu....htm?ca=16&w=2

Så idag tog jag tag i fyrhjulingen och fixade elen och lackade lite småskit, fick tillbaka fälgarna med nya däck förra helgen så nu är den som ny Vart lite förvånad när man lossade tanken och det låg en ny kondom under dock, vad är oddsen liksom haha
    Hahahahahah du kanske la den där ifall du tog fyrhjuling iväg nån stanns och glömde plånkan hemma så vet du ju att de ligger en kondom under tanken

Den rm'n var ju risig
    Du får köpa min när den är klar för 40 så beställer jag en 11 från usa för 42

Den rm'n var ju risig
    Den ska gå hårt som fmx hoj så det hade den blivit i vilket fall

Den rm'n var ju risig
    Den ska gå hårt som fmx hoj så det hade den blivit i vilket fall

Aha ja, men den blir ju lika risig om du kör hårt efter bana
    håller på å bygger mig en feting ramp nu också!

håller på å bygger mig en feting ramp nu också!
    Najs som fan, mått på den?

Funderar på att bygga en ny superkicker

någon som kan hjälpa mig såg en video om att ställa in bak dämparen blabla men fattar inte hur jag ska göra? någon som kan förklara bra?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    precis!

hur äre här? finns det någon från trakten runt östhammar? ska troligtvis dra dit och plugga 2 år nu i höst och är sugen på att släpa med mig hojen upp, men måste ju ha ngn att köra med och nånstans att köra.. så hur äre med enduro folket där?
    Tjenare! Själv klart har vi att köra här . Du har Östahammars banan som är riktigt fin och bra, sen har Östhammars mk som jag själv är med i enduro bana på lundaflygfält när oxå supermoto körs sen finns de massa små banor runt om tex Tierp,Österbybruk,Örbyhus där jag bor osv finns lite överallt

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    någon som kan hjälpa mig såg en video om att ställa in bak dämparen blabla men fattar inte hur jag ska göra? någon som kan förklara bra?
    Jag ska oxå spänna bak dämparn i sommar och så som jag har förstått så lär man ta bort luftburken sen har nån form av spec verktyg inte så jävla dyra, sen om du kollar på bakdämparen så har du som gängor elr vad man ska säga sen har du som 2 jätte stora bickor där har du ett mönster man ska stoppa i verktyget i sen äre bara att spänna . De är så jag har tror iaf, om de är nån annan som kan så kan ni ju berätta hur man gör eftersom jag inte gjort de utan de är vad jag tror

Reg.datum
    Sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Tjenare! Själv klart har vi att köra här . Du har Östahammars banan som är riktigt fin och bra, sen har Östhammars mk som jag själv är med i enduro bana på lundaflygfält när oxå supermoto körs sen finns de massa små banor runt om tex Tierp,Österbybruk,Örbyhus där jag bor osv finns lite överallt
    Okej, fint har skt till forsmarksgymnasiet nu, och kanske ska dit till hösten. och blir att försöka hitta ett garage i gimo och köra där i närheten, ngn jag snackade med sa att det va en på ett flygfält nära där, är det lundaflygfältet lr?
    ska helst inte va så långt från gimo då jag troligtvis itne har skjuts så ofta.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in