Sidan 9 av 20 Första ... 789101119 ... Sista

Reg.datum
    Nov 2010
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Fjunisar som gör värdelösa trådar.
    Stör mig på idioter som är 5-10 år äldre än alla på ett moppeforum och tjafsar om att det bara är små omogna människor på forumet.

Självklart ska man säga sin åsikt oavsett om den är positiv eller negativ, men ifrån dig har jag ENBART sett negativa saker, gnäll osv. Visst finns det slöa svenskar också som inte gör rätt för sig, men dem åker iaf inte till något annat land och gör brott. Och vi har ju inge behov av flera invandrare? Varför skulle vi behöva mer av dem? Finns tillräckligt som inte gör något annat än att punda runt på dagarna. Dem som däremot gör något som genererar i något positivt är en helt annan femma!

Han sa att vi inte behöver ta hit mer invandrare. Något som han dock inte sa var att vi ska utvisa de som redan är här
    Precis! Dock kan dem som inte gör någon nytta alls åka hem igen.

Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Det vi har brist på arbetare i Sverige är de högre jobben, finns väldigt få lågavlönade jobb och speciellt inte där jag bor. För att du vet väl att det finns många svenskar som inte har någon vidare utbildning? Man ser ju redan här på forumet vilka som kanske blir nåt och andra som verkligen inte kommer bli något alls.
    +1

Citat Ursprungligen postat av Andiih Visa inlägg
    Stör mig på idioter som är 5-10 år äldre än alla på ett moppeforum och tjafsar om att det bara är små omogna människor på forumet.
    Håller med där, men det har varit oerhört mycket dåliga trådar på sistone och oseriösa personer på detta forum, klart dem som varit medlemmar här ett bra tag då blir sura.

Stör mig på förbannat falska tjejer..
    Most stickpeople are black

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Mrpalmer, du får ursäkta mig. Tolkade helt fel. Vi behöver inga fler invandrare men vi behöver vissa som finns här redan . Som sagt, ny bad..
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Reg.datum
    Nov 2010
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Håller med där, men det har varit oerhört mycket dåliga trådar på sistone och oseriösa personer på detta forum, klart dem som varit medlemmar här ett bra tag då blir sura.
    Jo men om det är nån som ska mogna så är det ju dom som är 25+ som hänger på moppenet fortfarande.
    Visst, man kan tycka att mopeder är roligt. Men jag har inte sett en enda bild på Svaniis moped.

På att ha högre utgifter än inkomst.
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Att man är fattig och aldrig har råd till "större" grejer .
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Precis! Gött att du har lika åsikt iaf

Jo men om det är nån som ska mogna så är det ju dom som är 25+ som hänger på moppenet fortfarande.
    Visst, man kan tycka att mopeder är roligt. Men jag har inte sett en enda bild på Svaniis moped.
    Tror inte de är så många som är över 25 som hänger här, tror de ligger runt 20bast. Svaniis har så vitt jag vet ingen moped, men han har en jävligt fin merca. Många på forumet som inte har moped och ändå hänger här så

Citat Ursprungligen postat av Buddha Visa inlägg
    På att ha högre utgifter än inkomst.
    Det suger hårt!

Reg.datum
    Nov 2010
    Tror inte de är så många som är över 25 som hänger här, tror de ligger runt 20bast. Svaniis har så vitt jag vet ingen moped, men han har en jävligt fin merca. Många på forumet som inte har moped och ändå hänger här så
    Men jag tycker iaf att hans attityd mot dom som är mindre och oerfarna är så jävla dålig.
    Man är medlem på ett forum för att få hjälp/hjälpa, men han tillför fan bara hat.

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Precis! Gött att du har lika åsikt iaf

Det suger hårt!
    Men lilla Svaniis är en vuxen bebis.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    *****flickor som ska skrika och låta hela jävla tiden. (Gäller såklart svenska fjortisar också)
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    frågan är väl egentligen om du blev tillfredsställd nu när du fick svara när webbe skröt

Stör mig på:
    Invandrare OCH SVENSKAR som inte kan skilja på mitt och ditt
    Folk som smaskar
    Folk som skryter och tror dom är störst bäst och vackrast
    Folk som inte förstår ironi
    Folk som inte kan bestämma sig
    Folk som inte fullföljer meningar utan avbryter mitt i allt när dom hittar nåt "intressantare" som när man snackar med nån som sitter vid datorn så ser dom nåt på youtube eller nåt och slutar snacka , så sitter man och väntar på resten av meningen men den delen kommer aldrig
    Folk som inte respekterar trafikregler (!!!) och kör som idioter i trafiken.
    Folk som alltid ska låna pengar men aldrig lånar ut själv
    Folk som alltid tigger godis osv men aldrig bjuder tillbaks
    Folk som säger att man är fittig om man inte lånar ut något när dom själva inte ens kan tänka sig tanken att låna ut något
    Folk som lovar saker gång på gång men aldrig håller löftet (Bland andra min morsa)
    Farsor som inte bryr sig om sina ungar , ge fan i att knulla (Bland andra min farsa)
    Folk som spelar hög musik på bussen
    Folk som lever på socialbidrag och hellre spelar wow och väger 234 kilo än är friska och förtjänar sina pengar
    Folk som skryter om andra personer för dom inte kan åstadkomma något själv.

Wall of text my friend.
    håller med dig till 100.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Vad stör du dig på?
    - AIK, jävla äckel som hoppar in i målvakten..

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av roxxor Visa inlägg
    Utlänningar som inte pratar svenska fast dom är bosatta här.. Inget rasistiskt menat
    Även turister kan vara jobbigt. Visst de behöver inte kunna prata svenska men de kunde illafall pratat engelska eller iallafall tyska?
    Franska turister som bara kan franska och skriker för att ingen förstår när man står i kassan är inte roligt.

Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    *****flickor som ska skrika och låta hela jävla tiden. (Gäller såklart svenska fjortisar också)
    Akta dig för *****fjortisarna då.

Reg.datum
    Mar 2006
    Någon som känner sig träffad? Fäll en tår.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Fula människor som är några år yngre som är skitballa över internet men sen när man går fram till dem på riktigt blir dem skiträdda
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Mitt internet Telia skit krashar när man sitter 2 pers..

8Mbit

EDIT: Nu sitter jag själv och skiten har crashat 3 gånger efter att jag gjort inlägget..inte kul
    Senast redigerat av Holmqvist den 2011-02-15 klockan 22:15.

Reg.datum
    Nov 2010
    Nej verkligen inte. Tycker bara att du har en grymt dålig attityd mot dom som är mindre.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Folk som inte svara när man ringer/mailar på deras blocketannons
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Reg.datum
    Mar 2006
    Nej verkligen inte. Tycker bara att du har en grymt dålig attityd mot dom som är mindre.
    Haha mindre, då skulle jag nog behöva vara arg på alla här inne. Yngre kanske du menar. Men om man är mentalt handikappad, då lär man ju få höra det också?

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av timmy Visa inlägg
    skiter la i åldern, men om det finns 10% av dessa 15åringar som hänger här som inte kan sköta sig och ha en vettig attityd, tro fan ni blir hatade av oss äldre som ser er som bortskämda snorungar med taskig attityd. då får ni flytta till TSR forum eller dylikt. MNF har alltid vart forumet med högst status och minst gnutta av attityd. passar det inte så stick.

sen att ni klagar på oss äldre, det är VI som gör mopedsverige, utan oss hade det inte funnits varken träffar eller forum.
    det var väl dom äldre med dålig attityd ? Vet många som är äldre som är trevliga också.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Reg.datum
    Mar 2006
    skiter la i åldern, men om det finns 10% av dessa 15åringar som hänger här som inte kan sköta sig och ha en vettig attityd, tro fan ni blir hatade av oss äldre som ser er som bortskämda snorungar med taskig attityd. då får ni flytta till TSR forum eller dylikt. MNF har alltid vart forumet med högst status och minst gnutta av attityd. passar det inte så stick.

sen att ni klagar på oss äldre, det är VI som gör mopedsverige, utan oss hade det inte funnits varken träffar eller forum.
    True, true.

pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    frågan grundades ju i att det finns de nyreggade 15åringarna här som tycker vi äldre har dålig attityd mot dem. man får visa framfötterna istället för att trampa in som en främling och ställa krav. detta är internet, inte en sandlåda
    Helt rätt där timmy! Det finns både äldre och yngre med dåliga attityder här på forumet.
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Verktyg? Du behöver inte mer än eltejp och stripes för att plocka ihop en Yamaha.

Reg.datum
    Dec 2010
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Mitt internet Telia skit krashar när man sitter 2 pers..

8Mbit

EDIT: Nu sitter jag själv och skiten har crashat 3 gånger efter att jag gjort inlägget..inte kul
    Samma för mig men mitt krashar typ var 30:e minut.

Och folk som inte lägger ut sina nummer på blocket annonserna och skriver endast mail, men inte svarar ändå!

stör mig på rasister, tror det beror på en hel del okunskap tyvär

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in