Sidan 36 av 160 Första ... 2634353637384686136 ... Sista

Reg.datum
    Apr 2007
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    jag behöver hjälp
    har börjat snacka mer med en brud i min klass och börjar nog gilla henne lite..
    förut snackade vi inte alls, men nu har det blivit mer. ibland ber hon mig att hålla om henne för att hon fryser så, och massa såna där småsaker men det känns ju ändå inte som några tydliga signaler.
    hon är även en av dom "populärare" brudarna i klassen och det känns ju som det bara är och ge upp.
    men jag vet inte riktigt. det började väl bli "tydligare" att vi har bättre kontakt redan förra veckan. vi brukar snacka mycket i skolan men aldrig på fritiden typ. vi satt och prata i telefon i lördags i typ 2 timmar. idag började hon höra av sig och skickade sms och grejer. vet inte om jag ska ta det som att hon bara vill vara vänner eller om hon vill utveckla det.
    nån som har tips på något bra sätt i mitt fall, något jag ska tänka på?
    tacksam för hjälp!
    Även ifall det lutar åt det mer självklara svaret "jag gillar dig med" här så kan du även som ingen nämnt; Fråga . jag antar att ni diskuterar allt mellan himmel o jord,seriöst som barnsligt oseriöst osv. När ni har den seriösa stunden nästa gång, fråga lite snyggt, hur känner du mellan oss? Vill du försöka på något mer än vänner? Vart vill du komma , bra vänner eller mer. Det funkar och i stort sätt alla gillar detta då det visar att du har fötterna på jorden och är lite mognare. Kör på helt enkelt o lycka till oavsett hur du gör !

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Anton_vbg Visa inlägg
    Även ifall det lutar åt det mer självklara svaret "jag gillar dig med" här så kan du även som ingen nämnt; Fråga . jag antar att ni diskuterar allt mellan himmel o jord,seriöst som barnsligt oseriöst osv. När ni har den seriösa stunden nästa gång, fråga lite snyggt, hur känner du mellan oss? Vill du försöka på något mer än vänner? Vart vill du komma , bra vänner eller mer. Det funkar och i stort sätt alla gillar detta då det visar att du har fötterna på jorden och är lite mognare. Kör på helt enkelt o lycka till oavsett hur du gör !
    ja jag får göra det, men vill helst inte snacka om det offentligt när alla är med. träffar henne ju inte så ofta på fritiden, men förhoppningsvis kommer det bli mer av det.
    tack så mycket för hjälpen!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    ja jag får göra det, men vill helst inte snacka om det offentligt när alla är med. träffar henne ju inte så ofta på fritiden, men förhoppningsvis kommer det bli mer av det.
    tack så mycket för hjälpen!
    Du kan ju alltid dra undan henne lite om ni träffas i skolan? säg bara att du vill prata med henne om en sak eller liknade

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Du kan ju alltid dra undan henne lite om ni träffas i skolan? säg bara att du vill prata med henne om en sak eller liknade
    jo det är ju sant. men jag vet inte om jag vågar det bara sådär:/

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    jo det är ju sant. men jag vet inte om jag vågar det bara sådär:/
    Jag gillade en tjej som jag bara hade en lektion i veckan med för några år sedan, en dag bestämde jag mig för att dra henne undan lite och bad om hennes mobil nr osv. Tillslut blev vi ihop och var det i lite mer än 1år

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Jag gillade en tjej som jag bara hade en lektion i veckan med för några år sedan, en dag bestämde jag mig för att dra henne undan lite och bad om hennes mobil nr osv. Tillslut blev vi ihop och var det i lite mer än 1år
    härligt. jag ska göra så gott jag kan och se om jag får något bra tillfälle

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Tjenare ! De sket sig totalt med den där tjejen. Vi vart tsm men efter ett tag fick jag ett mess där de stog typ : Förlåt jag vara själv osv. Då tänkte jag lite, jaha hade du itne kunna kläck ur dig de lite tidigare elr . Sluta med att jag gick ut i garaget och mecka lite ist

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Tjenare ! De sket sig totalt med den där tjejen. Vi vart tsm men efter ett tag fick jag ett mess där de stog typ : Förlåt jag vara själv osv. Då tänkte jag lite, jaha hade du itne kunna kläck ur dig de lite tidigare elr . Sluta med att jag gick ut i garaget och mecka lite ist
    vilken jävla brud.
    du gör så rätt, hon är inte värd att sörja över, som det verkar iallafall

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    vilken jävla brud.
    du gör så rätt, hon är inte värd att sörja över, som det verkar iallafall
    Nej jag prata med henne bästa kompis och till och med hon sa att de grymt lågt och idiotiskt av henne. Sörja känner jag ingen anledning att göra

VILL glömma allt som har med tjejer att göra.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    varför? :o

varför? :o
    Oj, hur jag ska förkorta svaret vet jag inte... lång historia

+1åttatecken
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

Botten är nådd

Min tjej ville ha en paus från förhållandet. jag gick med på det... sen mitt i allt gör hon slut och säger att hon orkar inte vara ihop med NÅGON just nu.. då hon har det svårt säger hon.

Så nu sitter jag och väntar på vad som ska hända, hon bryr sig om mig säger hon. men jag tvekar på det OCH att hon har det svårt, för hon sitter och flörtar med en kille på FB öppet i logg... Fan va arg och äcklad jag är.

Botten är nådd

Min tjej ville ha en paus från förhållandet. jag gick med på det... sen mitt i allt gör hon slut och säger att hon orkar inte vara ihop med NÅGON just nu.. då hon har det svårt säger hon.

Så nu sitter jag och väntar på vad som ska hända, hon bryr sig om mig säger hon. men jag tvekar på det OCH att hon har det svårt, för hon sitter och flörtar med en kille på FB öppet i logg... Fan va arg och äcklad jag är.
    ofta har hänt ->exakt<- samma sak för mig svinit som fan...

Struck by lightning <3

//SD
    http://www.earpill.com - addictive music. Serverbyte!

Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    ofta har hänt ->exakt<- samma sak för mig svinit som fan...
    Fyfan asså, Blir så sjukt förbannad.

Fyfan asså, Blir så sjukt förbannad.
    problemet här är inte bara flört via facebook utan man ligger och pippar när det inte gått en vecka sen vi gjorde slut. kommer personligen köra upp ett lysrör och vrida om på killen.

Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Nej jag prata med henne bästa kompis och till och med hon sa att de grymt lågt och idiotiskt av henne. Sörja känner jag ingen anledning att göra
    Precis samma sak hände för mig! Men inget att sörja över. Gick in ensam, gick ut ensam. Förlorar ju inget på att försöka. Det är nästan som om du visste exakt vad som hänt mig.
    Most stickpeople are black

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    asså hur vet man när man officiellt är tillsammans med någon? Haha så man kan andra status på fb (a) liksom om man varit med bruden några gånger, det har hänt lite saker osv. Kommer inte ihåg ht jag gjorde senast, varit singel sen oktober, haha låter sjukt men fan, det är svårt det där vart sätter man gränsen för strul:p skriver från mobil:p:p

Hade ett lysande förhållande några veckor sen som have pågått runt 3 månader, plötsligt vill tjejen göra slut, ljuger om orsaker varför osv.. säger bara att hon inte behöver mig åt mig och åt en gemensam vän att hon stör sig på mig nåja skit samma.. egentligen vil lhon ha tillbaka sitt ex, jag känner honnom bra och han är inte sugen iaf så nu får hon stå ensam med korsade ben och fundera på vad hon har gjort, ho nsa somsagt att jag var den bästa killen hon har haft, nåja eget fel

sen har jag träffat på en tjejkompis på baren som jag lekte med skitmycket i 3-4 års åldern, våra mammor var typ bästa vänner och så
    Första gången(kvällen) vi träffades kramades det massor och höll varandra i händerna osv.. var ju så otroligt att återfinna varandra efter ca 15 år om inte mer lite småkyss när vi skulle dra hemmåt, sen igår bestämde vi oss för att ta någon shot och drink på baren igen och den kvällen innehöll mycket mer hångel osv.. sen skickade hon sms åt mig när jag åkte hem att jag är söt hon sa att jag måste komma hem till henne nesta helg, najs tkr jag kan ju bli något av detta! är ju bara att tuta och köra

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Precis samma sak hände för mig! Men inget att sörja över. Gick in ensam, gick ut ensam. Förlorar ju inget på att försöka. Det är nästan som om du visste exakt vad som hänt mig.
    Okej, fast även om man skulle vart tsm ett tag så vettefan om man skulle vilja ha ett sånt förhållande när tjejen iprinsip bara ljugit om allt. Haha jag är pro på tankeläsning så watch out

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Håller fan med! Men man kanske inte ska göra de efter första gången man träffas men låt de flyta på lite, se hur de går sen så skulle jag nog nästan fråga även om de känns töntigt om hon tycker att jag ska ändra relationsstatus på facebook! Haha börjar de bli dags för de nu eller för din del?
    haha ett riktigt bekymmer, asså förut har det flytit på bra, men det var ju somsagt ett tag sen senast, känns lite random att bara ändra helt plötsligt
    bara undrar, en sak jag tänkte på när jag låg i sängen och funderade lite nja, snart kanske !

Fick just reda på att tjejen aldrig älskat mig

Vi hade varit ihop 1 år... Om ni bara kunde förstå hur det känns

hon är inte värd att må dåligt över. en stor jävla looser är vad hon är. istället för att gå och må dåligt gör du precis bara det du tycker är roligt så kommer du förtränga det snabbare
    har samma problem med men försöker att inte deppa för det löser ingeting

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009

hmm, en del tjejer säger så. jag vet inte om dom menar det eller ej. men förra vintern hade jag en brud. när hon dumpade mig, började vi bråka. och då sa hon att hon aldrig älskat mig.
    nu har jag börjat snacka med henne igen och hon har bett om ursäkt 1000 gånger, och säger att hon inte menar det. man vet inte med dom där, underliga djur dom där..

Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    hon är inte värd att må dåligt över. en stor jävla looser är vad hon är. istället för att gå och må dåligt gör du precis bara det du tycker är roligt så kommer du förtränga det snabbare
    har samma problem med men försöker att inte deppa för det löser ingeting
    Mjo jag försöker tänka sådär

ingen idé att deppa.

hmm, en del tjejer säger så. jag vet inte om dom menar det eller ej. men förra vintern hade jag en brud. när hon dumpade mig, började vi bråka. och då sa hon att hon aldrig älskat mig.
    nu har jag börjat snacka med henne igen och hon har bett om ursäkt 1000 gånger, och säger att hon inte menar det. man vet inte med dom där, underliga djur dom där..

aa jag vet, mysko som fan kan tjejer vara.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in