Sidan 9 av 153 Första ... 78910111959109 ... Sista

+1

En Portuguese hade inte varit helt fel
    F.d summertime

frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    verkligen inte

Citat Ursprungligen postat av Hellberget Visa inlägg
    Tänkte att det vore kul om man postade bilder på sin absoluta drömklocka.

Jag börjar:
    IWC Aquatimer 3536-002 (SS) Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen när jag ser på pjäsen.
    Inte för att va den som är den, men ska verkligen drömklockan ha gummiarmband?

Ont: Finns så fruktansvärt mycket fina klockor, men en Speedy vore ju inte helt fel

MRX_Racing @ mnf

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Tycker nog det är snyggare med läderarmband på klockor.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Tänkte att det vore kul om man postade bilder på sin absoluta drömklocka.

IWC Aquatimer 3536-002 (SS) Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen när jag ser på pjäsen.

Klockan i bakgrunden såg ju ruskigt mycket finare ut.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Tips på vart man kan köpa shyssta chinos i markbutik?
    Markbutik?

Men Jc, Carlings och Dressman har fina !
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Dressman har inte fina.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Jag köpte 1 par chinos på Dressman för 299, fina och sköna tycker jag!

Föresten, dagens outfit:
    http://www.topstreetwear.com/system/....asp?c=109&g=0
    http://www.topstreetwear.com/system/....asp?c=126&g=0 (LITE ANNORLUNDA TRYCK)
    http://www.topstreetwear.com/system/....asp?c=121&g=0
    Och Lacoste skor.

Nej, jag är inte märkesbög..

EDIT: Drömklockan, Rolex!

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    EDIT: Drömklockan, Rolex!
    Fjärde hiten när man googlar "rolex"...

Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Blir den sämre för det?

Citat Ursprungligen postat av Joohan Visa inlägg
    Blir den sämre för det?
    Avslöjar hur mycket tanke det var bakom valet. Snuskigt ful klocka också för den delen.

Spelar väl förfan ingen roll om drömklockan är populär eller ej...
    Det har inget att göra med om klockan är populär eller inte. Det jag menar är att det inte ligger någon slags tanke bakom hans val. Killen läser drömklocka, tänker på det första (enda?) klockmärke han känner till, googlar det och väljer i princip den första klockan som dyker upp.

Det är klart att han får välja vilken klocka han vill, men likväl får jag kommentera, och om jag så vill kritisera, hans val.

Chnios ska inhandlas imorgon, va är de för fel på dom som finns på dressman Joha?
    Satt dåligt på mig, kändes som kasst material. Fast det kan ju ha ändrats, det här var säkert ett år sedan.

Jag har ett par marinblå chinos från dressman, dom har hållt väldigt bra än så länge. Och eftersom de bara kostade 199:- gör de inget om de går sönder.

Har faktiskt haft dem på mig idag tillsammans med ett par beigea loafers, blå/vit randig skjorta och en beige rock. Tyckte det passade bra
    F.d summertime

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Det har inget att göra med om klockan är populär eller inte. Det jag menar är att det inte ligger någon slags tanke bakom hans val. Killen läser drömklocka, tänker på det första (enda?) klockmärke han känner till, googlar det och väljer i princip den första klockan som dyker upp.

Det är klart att han får välja vilken klocka han vill, men likväl får jag kommentera, och om jag så vill kritisera, hans val.
    Det behöver ju inte heller vara så? Han kanske gillat den och den råkar vara känd.

Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Det behöver ju inte heller vara så? Han kanske gillat den och den råkar vara känd.
    Aa, jo. Och Israel skulle kunna vara fredsbevarare.

Nej men jag förstår vad du menar, och självklart skulle det kunna vara så. Det kändes bara så... genomskinligt. Men om det inte är så så ber jag så hemskt mycket om ursäkt unge herr Filip! Jag är bara trött och bitter.

---

Någon om vet hur lång leveranstiden från Herring shoes är? De själva uppger 3-6 dagar inom Europa, men lita på vad butiker själva uppger har jag slutat att göra.

Citat Ursprungligen postat av Axel Visa inlägg
    Inte för att va den som är den, men ska verkligen drömklockan ha gummiarmband?
    Avgör själv vad som är snyggast: http://www.skillingaryd.com/klockfor...pic.php?p=3062
    Nu råkar det vara så att jag älskar dykarklockor och tycker att IWC gör ur som är så otroligt stilrena och vackra ur varje vinkel. En klocka med för mycket på kan vem som helst designa men för att enkelhet ska kunna vara vackert så krävs mycket eftertanke.

Avgör själv vad som är snyggast: http://www.skillingaryd.com/klockfor...pic.php?p=3062
    Nu råkar det vara så att jag älskar dykarklockor och tycker att IWC gör ur som är så otroligt stilrena och vackra ur varje vinkel. En klocka med för mycket på kan vem som helst designa men för att enkelhet ska kunna vara vackert så krävs mycket eftertanke.
    Gillar den mer på andra bilden i länken du skrev. Med metallänk elr vad man kallar det.
    F.d. Almsarn

Har ingen drömklocka men känner att de e dax för en iwc snart asså , så jävla klockrena . http://www.uret.se/iwc-portuguese-au...ld-p-2861.html

Tobbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
    Har ingen drömklocka men känner att de e dax för en iwc snart asså , så jävla klockrena . http://www.uret.se/iwc-portuguese-au...ld-p-2861.html
    ...men dom har ju sitt lilla pris!

Citat Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
    Höhö, KLOCKrena

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Någon har för tajta kallsonger på sig idag. Klockan har varit sparad på min dator i säkert 1 år nu. När pappa var i Thailand skulle han köpa en sådan kopia till mig men hittade en ganska lik som gick sönder dagen efter. Du är full av fördommar min vän..

EDIT: Den där IWC klockan som någon länkade. Ser exakt ut som en gammal kärringklocka IMO, Sorry

Jag bara undrar hur ni har råd att ens tänka på att köpa en klocka för ~150.000:-. Finns ju så mycket annat man kan göra för dem pengarna som är så mycket roligare.

Tobbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Kan man har beiga chinos till en tukos T?

Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Jag bara undrar hur ni har råd att ens tänka på att köpa en klocka för ~150.000:-. Finns ju så mycket annat man kan göra för dem pengarna som är så mycket roligare.
    Får man inte ens DRÖMMA om en klocka bara för att den kostar 150k?
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in