Sidan 38 av 160 Första ... 2836373839404888138 ... Sista
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    Är du seriös?
    Titta lite närmare på hur tjejen skriver, har hittills bara stött på fjortisar som skriver t.ex. "awwh" eller varför inte "Jag flippar typ över ): <3". Och glöm inte att hon dessutom har ca 47 hjärtan per mening...
    Ah gör inte mig något?

Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Lägg ner förfan och var glad för hast skull istället. Jävla pajas
    Tack

Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    tråden är till för att snacka och få tips både när det går bra och när man gjort slut och är deppig är det väll klart man söker uppmuntran? om det är på ett anonymt forum eller till sin bästa kompis skiter jag i. istället för att skriva grattis hast skriver du vilken jävla fjortis. väldigt kul och läsa... skit i hur tjejen skriver. menar hon det är det väll bra? stör mig på sånt anonymt folk som är avundsjuka och skriver skit.

edit: kul för dig hast
    True words.

Tack

Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Grattis Hoppas det håller!
    Tack Mjo får vi hoppas

Citat Ursprungligen postat av Larse Visa inlägg
    Hast, grattis till att du har en glad tjej

Hon skriver ju bara ett <3 per mening? Visst är de väldigt enkelt att låta tuff bakom en skärm på ett "anonymt forum"?
    Tack

Jo, jag tycker inte det är särskilt mycket?

Haha, verkar vara en fjortis i mina ögon i alla fall. Men visst, grattis alla ni som hittat "den rätta".
    Pga av typ 3sms jag kopierade in.

Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Grattis häst
    Tack gubben

Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Fan va skönt det är att få höra sånt här ibland;

De ja klistra in har hon skrivit vid olika tillfällen men. Så sjukt underbart
    Sånt skrev tjejen till mig oxå, sen fick man värsta dissen efter några veckor

Men grattis om det går bra
    Most stickpeople are black

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Sånt skrev tjejen till mig oxå, sen fick man värsta dissen efter några veckor

Men grattis om det går bra
    Ah, segt mannen

Tack

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Hoppas de blir n¨bra utav de här Hast lycka till

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Hoppas de blir n¨bra utav de här Hast lycka till
    Jaa Tack

Jag har nu funnit min kärlek jag med ! vi har hållt på att snacka ett tag sedan tränat i samma kampsportsgrupp över 2 år så lite närkontakt fick man tidigt ! Skämt å sido. Jag är glad för hon är en toppentjej och idag fick jag avsluta dagen med ett sparringpass medd henne och råka döda hennes näsa (hahahahahahaha)

Ah, segt mannen

Tack
    Det sämsta är att nu, typ en månad efter så tror hon att allt är lugnt med mig. Hon försöker snacka med mig och vara typ kompis. Chattade med henne idag och skrev att jag faktiskt inte ville ha med henne att göra efter det hon gjort mot mig. Många förlåt hit och dit men det skiter jag fullständigt i. Hon får stå sitt kast och känna sig dissad.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Det sämsta är att nu, typ en månad efter så tror hon att allt är lugnt med mig. Hon försöker snacka med mig och vara typ kompis. Chattade med henne idag och skrev att jag faktiskt inte ville ha med henne att göra efter det hon gjort mot mig. Många förlåt hit och dit men det skiter jag fullständigt i. Hon får stå sitt kast och känna sig dissad.
    Okej, segt som sagt. Tjejer är kallare än killar tyvärr.

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Larse Visa inlägg
    Ingen som direkt svarade på min historia heller. Våra ex verkar ha reagerat lite liknande, båda blev blockade på fb och båda vill inte ha nån kontakt. Vet inte varför hon/dom gör så, eller varför dom inte vill veta av en..

Så antingen får du väl försöka prata med henne, antingen nu eller senare, eller helt enkelt ta nya tag och hitta nån ny O om de nu va ett år sen de tog slut så är de väl dags att leta upp en ny/bättre tjej?
    Jo bör redan ha gjort det egentligen. Men inte riktigt haft lusten till det. Mycket i huvudet... Kanske är dags att man drar ut och försöker?
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    ska hem till två brudar i klassen, sen ska jag kanske med den ena hem till henne och sova över där
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Okej, segt som sagt. Tjejer är kallare än killar tyvärr.
    Hon har börjat snacka med mig igen, sa att hon saknade mig och att pauser är bra ibland. Så det är lugnt mellan henne och mig igen, alltså det är bra Hon pratade med nån kompis i telefon i skolan idag, satt på en bänk brevid. Då kom hennes bästa kompis och sa: Vem ringde du? Jens? (den andra snubben, men som visade sig att hon inte tyckte om så mycket) Tjejen sa: Nej, jag pratade med en kompis. Och föresten så är Manne mycket bättre. Jag smälte lite då Sen blev det lite kramar och sånt lite senare. Så nu chattas det och smsas det som vanligt igen. Hade tydligen bara missuppfattat alltihop enligt henne Najs humör jag är på nu

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Är du seriös?
    Titta lite närmare på hur tjejen skriver, har hittills bara stött på fjortisar som skriver t.ex. "awwh" eller varför inte "Jag flippar typ över ): <3". Och glöm inte att hon dessutom har ca 47 hjärtan per mening...
    Så himla rätt, eller bara den saken, "mej" ? "jag vill aldrig förlora dej"..
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Vad är det för fel på "mej" nu då? Antingen skriver man "mej" eller "mig". Finns ingen regel för det.

Seriöst, finns det något du inte klagar på? Eller jo de finns ju dina serier som man endast tittar på om flickvännen vill det. Syftar på att det är modigt att erkänna att du faktiskt tittar på såna serier.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Vad är det för fel på "mej" nu då?

Seriöst, finns det något du inte klagar på? Eller jo de finns ju dina serier som man endast tittar på om flickvännen vill det.
    Alltså, förlåt om det lät tyket, men var verkligen inte menat som det.
    Sedan var inte det något jag klagade om utan mer att jag höll med Molle.

Vad det är för fel på mej? Ja det kanske du kan lista ut själv, eller? Det heter Mig, Dig och Sig. ´Visst, det är "lagligt" att skriva så i talspråk. Men när folk skriver så kopplar jag det till fjortis, precis som när folk skriver, ksk, dsm, osv. Det heter Kanske och Detsamma.. Vad menar du med dina serier? Som man endast tittar på när flickvännen vill det, jaha? Jag skiter fullständigt om du tycker att BB är tråkigt,

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Alltså, förlåt om det lät tyket, men var verkligen inte menat som det.
    Sedan var inte det något jag klagade om utan mer att jag höll med Molle.

Vad det är för fel på mej? Ja det kanske du kan lista ut själv, eller? Det heter Mig, Dig och Sig. ´Visst, det är "lagligt" att skriva så i talspråk. Men när folk skriver så kopplar jag det till fjortis, precis som när folk skriver, ksk, dsm, osv. Det heter Kanske och Detsamma.. Vad menar du med dina serier? Som man endast tittar på när flickvännen vill det, jaha? Jag skiter fullständigt om du tycker att BB är tråkigt,
    Det är mer gammal svenska att använda med "ej" precis som att skriva "dem". Så så fort man använder förkortningar blir man fjortis? Sinnes, jag måste vara mnf (SHIT EN FÖRKORTNING), jag är nog MNF största fjortis isf.
    Nja jag syftar mer på alla dessa serier som du skriver om i filmtråden (om jag inte minns fel?).
    Ralley, på detta forum skaffar du dig nog mer ovänner än vänner.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Det är mer gammal svenska att använda med "ej" precis som att skriva "dem". Så så fort man använder förkortningar blir man fjortis? Sinnes, jag måste vara mnf (SHIT EN FÖRKORTNING), jag är nog MNF största fjortis isf.
    Nja jag syftar mer på alla dessa serier som du skriver om i filmtråden (om jag inte minns fel?).
    Ralley, på detta forum skaffar du dig nog mer ovänner än vänner.
    Okej, vad är det för fel med ett filmintresse? Du har ett bilintresse.. Vad är skillnaden?
    ralley* Okej, snyft snyft. Jag kan inte hjälpa att du blir så sjukt arg så fort man kritiserar något.

Varje gång din lärare kritiserar något du har gjort blir du då lika sur och går till personangrepp? Skulle vara roligt att veta..

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Okej, vad är det för fel med ett filmintresse? Du har ett bilintresse.. Vad är skillnaden?
    ralley* Okej, snyft snyft. Jag kan inte hjälpa att du blir så sjukt arg så fort man kritiserar något.

Varje gång din lärare kritiserar något du har gjort blir du då lika sur och går till personangrepp? Skulle vara roligt att veta..
    Nej jag älskar filmer jag med.
    Snyft snyft? Jag är inte sjukt arg? Jag blir i princip aldrig arg, sjukt svårt för att bli det. Dock så är jag öppen med mina åsikter.

Nej jag går inte till angrepp, men dom får veta min ärliga åsikt

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Men vafan Ralley tagga ner ! du måste fan har grymt tråkigt om du börjar kritisera hur andras flickvänner/blivande skriver. Ta en runk och lugna ner dig

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Ja men fan räcker ju inte åt alla :o <3

Lycka till mannen!
    ty man!
    det gick perfekt! den ena tjejen åkte hem lite tidigare så jag fick tid för bruden jag tidigare i den här tråden har nämnt om. Vi snackade lite, nån kram hit och dit och sådär, inte helt värdelöst! helt klart en bättre fredag än att bara sitta framför datorn
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    hahahaha skön du är
    hehe tackar, man har ju sina ljusa stunder !

Jahapp gubbar, Då var man på jakt efter nytt...igen!

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Jahapp gubbar, Då var man på jakt efter nytt...igen!
    Jag är ledig

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Jag är ledig
    Haha :*

Reg.datum
    Apr 2007
    Vad är det för fel på "mej" nu då? Antingen skriver man "mej" eller "mig". Finns ingen regel för det.
    För att avsluta erat otroligt omogna gnabb och samtidigt själv får skina lite () så kan jag meddela att mej och dej är lika "rätt" som mig och dig i grammatiken idag. Finns i lexikonet nu Iallafall de nyare.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in