Sidan 54 av 102 Första ... 444525354555664 ... Sista
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Tänkte bara kommentera lite de där med pulver, jag är ju ändå sjuk och kan inte vara så mycket i gymet så jag ger det ett försök.
    Har gått på pulver sen söndags nu, märks ju att man går ner lite, men däremot dricker man och pissar som fan, man blir törstig jätte snabbt. Däremot så har jag blivit piggare, mera vaken och då tappat vikt.
    Jag dricker pulver på morgonen och vid middag, så jag äter skol lunch som vanligt då, och aldrig har skol lunchen smakat så gott förut
    Men det bästa med pulvret är nog att jag blivit piggare och blir inte lika snabbt hungrig

Tänkte mer på dessa länkar, han ligger bakom en del av dem:
    https://www.flashback.org/t889522

Vad tycker ni, är det överseriöst eller ska man träna efter hans träningskoncept till punkt och prickar?

https://www.flashback.org/t1131203

De andra länkarna hittar ni under första länken.

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Tänkte mer på dessa länkar, han ligger bakom en del av dem:
    https://www.flashback.org/t889522

Vad tycker ni, är det överseriöst eller ska man träna efter hans träningskoncept till punkt och prickar?

https://www.flashback.org/t1131203

De andra länkarna hittar ni under första länken.
    Grymt nyttigt att läsa igenom, mycket av det som står där är helt korrekt. Bl.a hur man utför övningar är jättebra att läsa.
    Att killen sen är en klåpare som bara snor andras texter och manipulerar bilder är en annan femma...

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Grymt nyttigt att läsa igenom, mycket av det som står där är helt korrekt. Bl.a hur man utför övningar är jättebra att läsa.
    Att killen sen är en klåpare som bara snor andras texter och manipulerar bilder är en annan femma...
    Exakt.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Förstod inte var som var fel? Visst, en jävla massa kostillskott men han är ju sponsrad så det är ju klart att han gör reklam för tillskotten. Det roliga med Axon är att han kopierar i stort sett allt, han tog en ganska lång text om EAA från en kolotråd utan att fråga om lov eller skriva användarens namn några veckor efter han blev känd för att ha kopierat allt samt redigerat bilder. Ganska kul när han försökte motargumentera Arne också.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Förstod inte var som var fel? Visst, en jävla massa kostillskott men han är ju sponsrad så det är ju klart att han gör reklam för tillskotten. Det roliga med Axon är att han kopierar i stort sett allt, han tog en ganska lång text om EAA från en kolotråd utan att fråga om lov eller skriva användarens namn några veckor efter han blev känd för att ha kopierat allt samt redigerat bilder. Ganska kul när han försökte motargumentera Arne också.
    Ja men läs en av hans kommentarer, han får en fråga om ifall han skulle använda samma produkter även om han inte skulle vara sponsrad och han svarar ja.
    Jo tjena..

Btw:
    http://www.muscle.se/gallery/gal_dat...l_IMG_4077.JPG
    http://data.fuskbugg.se/skalman01/-----hah.JPG
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Ja men läs en av hans kommentarer, han får en fråga om ifall han skulle använda samma produkter även om han inte skulle vara sponsrad och han svarar ja.
    Jo tjena..

Btw:
    http://www.muscle.se/gallery/gal_dat...l_IMG_4077.JPG
    http://data.fuskbugg.se/skalman01/-----hah.JPG
    Ja, jag såg inte kommentarerna. Fast det är ju också bara pga av sponsen.

Hahaha sett de förut, sjukt grov är han!

http://images2.memegenerator.net/Ima...me=Advice-Axon
    http://images2.memegenerator.net/Ima...me=Advice-Axon

Advice-Axon
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

Ja, jag såg inte kommentarerna. Fast det är ju också bara pga av sponsen.

Hahaha sett de förut, sjukt grov är han!

Advice-Axon
    Att han gör reklam för sina sponsorer och säger att deras saker är bra är ju helt normalt?? gör ju exakt alla idrottare etc

Kasta inte sten i glashus! SPETA!

vivarns avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Citat Ursprungligen postat av Nobodybuddy Visa inlägg
    Att han gör reklam för sina sponsorer och säger att deras saker är bra är ju helt normalt?? gör ju exakt alla idrottare etc

Han skrev ju inte det eller så, onödigt påhopp att kalla någon speta med, visa upp dig själv!

Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Han skrev ju inte det eller så, onödigt påhopp att kalla någon speta med, visa upp dig själv!
    felcitat av mig, de övre skulle inte varit med.

nej kommer inte bidra med bilder till det här forumet, men är 178cm väger 80kg, tar 140-105-175 Raw...om de har någon betydelse?

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008

Haha länge sen jag la upp någon bild här så att kalla mig speta är lite konstigt. Axon är speta som tränat seriös pro bb elite hardcore asscock i 9 år men ändå inte ser större ut än en random vuxen på scenen.

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    felcitat av mig, de övre skulle inte varit med.

nej kommer inte bidra med bilder till det här forumet, men är 178cm väger 80kg, tar 140-105-175 Raw...om de har någon betydelse?
    Sorry om det blir dubbelpost, om 105 är menat som bänkpress så är jag snart där på 10kg mindre kv, SPETA!

Reg.datum
    Jun 2010
    Tips på att bygga upp en bra grundkondition och grundfysik som fotbollsspelare så snabbt som möjligt? Varit borta hela försäsongen pga operation men snart kan jag börja träna igen men hur ska jag träna för att som mest effektivt bygga upp konditionen och fysik inför säsongen?
    a.k.a. sanda @ gamla mnf

Haha länge sen jag la upp någon bild här så att kalla mig speta är lite konstigt. Axon är speta som tränat seriös pro bb elite hardcore asscock i 9 år men ändå inte ser större ut än en random vuxen på scenen.
    Du är ju fortfarande helt sjukt långt från hans fysik, intressant att ni kommenterar 2år(?) gamla bilder på honom

Sorry om det blir dubbelpost, om 105 är menat som bänkpress så är jag snart där på 10kg mindre kv, SPETA!
    Okej, good for you. vad är nära?
    http://www.kolozzeum.com/forum/showp...&postcount=445
    Jag låter bilden tala för sig själv

Oj då, nu framstår jag ju som en av martins groupies. Hans ökningar över senaste 5åren är ju inget att hänga i granen, men hatar när småpojkar som väger sub 70 säger att han är en speta(wtf?)

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Okej, good for you. vad är nära?
    http://www.kolozzeum.com/forum/showp...&postcount=445
    Jag låter bilden tala för sig själv
    Det där förstod jag inte alls, vadå "vad är nära?"?

Reg.datum
    Jun 2010
    Citat Ursprungligen postat av Sk0gis Visa inlägg
    Grundkondition=jogga 2 pass i veckan på 45min styck. Ordna upp ett 3 split schema och träna styrketräning 3 gånger i veckan. Se om du kan få en gymgenomgång med någon kompis som vet vad han pysslar med eller gyminstruktör. Var även noga med kosten och ät rätt
    Kommer träna vanlig teknikträning/lätt löpträning med laget 2 ggr i veckan. Har gymmat en del förut så har rätt bra koll på det mesta där, var dock mest intresserade på effektiva scheman som brukar ge snabba resultat. Det är olika från individ till individ men vissa scheman är bättre ä andra. Bor även själv så försöker sköta kosten så gott det går. Tack för bra svar iaf
    a.k.a. sanda @ gamla mnf

Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Tja, tänkte bara höra vad ni markar? Kul att få en uppfattning på hur bra/dåligt man ligger till
    Kanake runt 160-170, dock bara kört den övningen i cirka 4månader max

Det där förstod jag inte alls, vadå "vad är nära?"?
    Gud vad är det med mig idag, vad menar du med nästan där?

Nu när man ligger på topp och allt så får man halsfluss, 10 dagars behandling jävlar vad kul, men kommer nog börja gymma eller köra kondition efter 5 dagar om det känns bra............................................... ..

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Gud vad är det med mig idag, vad menar du med nästan där?
    Såg ut som att du refererade till bilden när du skrev det. Vi är inte långt från varandra i bänken fast du väger 10kg mer, eller nära och nära men 5-10kg från i bänken. Min bänk/kv ratio är bättre liksom, ändå kallar du mig speta. På samma sätt som jag kallar axon för speta fast han är större än mig.

Såg ut som att du refererade till bilden när du skrev det. Vi är inte långt från varandra i bänken fast du väger 10kg mer, eller nära och nära men 5-10kg från i bänken. Min bänk/kv ratio är bättre liksom, ändå kallar du mig speta. På samma sätt som jag kallar axon för speta fast han är större än mig.
    Enligt din journal har du aldrig varit över 80kg i bänken....underlig matte

Sen så är inte din bänk/kv ratio bättre än min räkna igen. och ja jag räknade på mitt 5RM

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Enligt din journal har du aldrig varit över 80kg i bänken....underlig matte

Sen så är inte din bänk/kv ratio bättre än min räkna igen. och ja jag räknade på mitt 5RM
    Kan vara en fördel att läsa journalen innan man kommer med ett sådant påstående.

Tagit 90kg 1rm som mest för länge sen. Tog 6x80kg lätt för några pass sedan och 80x6x0.033+80=95,84kg 1RM. Det var som sagt lätt så 8 reps sitter nog om något pass och då bör jag ha 100kg.

Men vilket som, min bänk/kv ratio: 95/70=1.357 din ratio: 105/80=1.3125 så jo min ratio är bättre redan nu.

Haha då är min 1.549 och jag kan kalla er spetor vad det nu betyder? ...

Kan vara en fördel att läsa journalen innan man kommer med ett sådant påstående.

Tagit 90kg 1rm som mest för länge sen. Tog 6x80kg lätt för några pass sedan och 80x6x0.033+80=95,84kg 1RM. Det var som sagt lätt så 8 reps sitter nog om något pass och då bör jag ha 100kg.

Men vilket som, min bänk/kv ratio: 95/70=1.357 din ratio: 105/80=1.3125 så jo min ratio är bättre redan nu.
    Orkade inte kolla längre bak än slutet av december, men lev på gamla meriter du...

Du har inte fysiskt tagit 95 så det är ju itne ditt 1rm

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in