Sidan 23 av 305 Första ... 1321222324253373123 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

ätit 1 och halv pizza till priset av en halv

3. Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Spanien men framförallt Sergio Busquets. Fan vad medioker den killen är.

Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Stackars dig!

gjorde amprovet idag. 51 poäng.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Fan vad illa @fiddern

8. Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Inlägg nr 666 med
    ooh den olycksalige

10. Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Fan vad illa @fiddern
    Men det blev ännu jävligare när tjejen som gav mig pappret satt och log mot mig :/

21 storlekar större munstycke är inte riktigt optimal för en originalmoped.

Menmen, 6 varv på luftskruven och den går som förr.

Jag hade 53 original, och det minsta lokala moppemecken hade var 74, och det skulle bli bra till effektröret som snart kommer på tänkte jag.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

Hade klassmiddag idag men hade ingen dricka...:-( så jäävla tråkigt. Men det var ändå rätt kul att se alla fulla :-)

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Hade klassmiddag idag men hade ingen dricka...:-( så jäävla tråkigt. Men det var ändå rätt kul att se alla fulla :-)
    Vem fan dricker sig full en onsdag innan klockan ens är 9?

Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Vem fan dricker sig full en onsdag innan klockan ens är 9?
    Ja vi slutade ju skolan idag, så.

vivarns avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Hahaha, har faktiskt försökt googlat, men hittar inget bra:/ Men har hittat ett bra och billigt i köpenhamn, blir en resa dit ist

Jag blir vansinniiiiiiig!

Skulle köpa ett rör av en 95a härifrån, snackade med han igår och idag skulle han snacka med farsan om han kunde sälja röret av nån anledning.

Frågade nyss om han hade gjort det och svaret blev nej, och då ville han tydligen inte sälja röret ändå. Så det blir till att beställa ett nytt.
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

19. Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Jag blir vansinniiiiiiig!

Skulle köpa ett rör av en 95a härifrån, snackade med han igår och idag skulle han snacka med farsan om han kunde sälja röret av nån anledning.

Frågade nyss om han hade gjort det och svaret blev nej, och då ville han tydligen inte sälja röret ändå. Så det blir till att beställa ett nytt.
    och..? Förvänta dig inte att affären är i hamn innan vara och kosing fått sina resp mottagare. Bara att inse att det finns fuckos av många sorter.

Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Från vardå?
    Blir från duells genom bullen.

Citat Ursprungligen postat av Skåningen Visa inlägg
    och..? Förvänta dig inte att affären är i hamn innan vara och kosing fått sina resp mottagare. Bara att inse att det finns fuckos av många sorter.
    Det var sågott som klart, det var bara att lämna pengar och hämta röret, men icke. :/

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Blir från duells genom bullen.

Det var sågott som klart, det var bara att lämna pengar och hämta röret, men icke. :/
    Precis, been there myself. haft bl.a. ett set alufälgar till bilen på G, originalhjul, och i sista stund säljer han till en annan, trots att han lovat dem till mig. och beskedet kom när jag höll på att fixa plats för dem i bilen och redo att åka. sådant känns oerhört surt.

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Var ute och spelade fotboll innan idag. Blev plötsligt så jävla bajsig så jag fick kräma i buskarna. När jag skulle torka mig med löven så var de helt blöta Ingen trevlig upplevelse...

HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    hahaha xD

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Var ute och spelade fotboll innan idag. Blev plötsligt så jävla bajsig så jag fick kräma i buskarna. När jag skulle torka mig med löven så var de helt blöta Ingen trevlig upplevelse...
    Hahaha , dåliga minnen från det där xD

Polare och jag va och käkade pizza på en idrottsplats i en liten by för vi var o fiskade i närheten och jag blev akut bajsnödig så jag rushar mot toan men självklart är den låst xD så jag känner att det kommer när som helst så jag satte mig i ryska skithusetställning mot väggen och lyckas sprutlackera hela j*vla skiten för att sen torka mig med genomblött regn för det har regnat i 2 dagar xD

26. Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Dagens über fail är väll att svänghjulet på min Derbi reservmotor sitter så jävla hårt fast att jag omöjligt kan få av det.. Så det blir inte att sälja det till Rexxy, fan vad synd
    Har prövat 2 feta skruvmejslar och trycka under medan farsan slår med fet hammare på muttern, INGET händer, prövar 2 olika avdragare, men ingen av dem kom under ordenligt. Hemskt ledsen Rexxy!

_p3mp_s avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Dagens über fail är väll att svänghjulet på min Derbi reservmotor sitter så jävla hårt fast att jag omöjligt kan få av det.. Så det blir inte att sälja det till Rexxy, fan vad synd
    Har prövat 2 feta skruvmejslar och trycka under medan farsan slår med fet hammare på muttern, INGET händer, prövar 2 olika avdragare, men ingen av dem kom under ordenligt. Hemskt ledsen Rexxy!

Naaab, försök tills du får av det. vad för avdragare använder du egentligen?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in