Hjälp me min Vivacity!

Tja
    Jag fick igång min viva häromdan och då tålde den inte gasen alls och misstände massor och ja börja ställa in förgasaren och till slut börja den gå framåt ibland och nu blir det bara bättre och bättre hela tiden den varvar ur osv men ja har fastnat på ett annat problem och det är att när jag står bredvid moppen o gasar så sticker den som fan och när jag sätter mig på o gasar så börjar den och misstända o bluddra o tål inte gasen Hoppas nån kan hjälpa mig behöver verkligen hjälp

//FelixX-bX

Gillos avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Den drar inte tjuvluft ? För när jag höll på med en Aerox så gick den asbra när man inte satt på, men när man satte sig på så ville den inte alls gå! Kolla tjuvluft över allt så vet du det iaf!
    Det är inte fel vikter då ?
    Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    varvstoppet 24/7!
    "Your friends are close but your enemies are closer" -The Way To Suicide

Citat Ursprungligen postat av Gillo Visa inlägg
    Den drar inte tjuvluft ? För när jag höll på med en Aerox så gick den asbra när man inte satt på, men när man satte sig på så ville den inte alls gå! Kolla tjuvluft över allt så vet du det iaf!
    Det är inte fel vikter då ?
    Har precis satt i nya packningar och packboxar i motorn så de tvekar jag på! men vikterna vet ja inte kan ja plocka ur tre stycken o prova ? (har inga andra för tillfället)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in