Diesel ska det vara, Diesel är för män! ;D

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Diesel ska det vara, Diesel är för män! ;D
    Jo visst om inte skatten hade varit så hög.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Var nyss ute och tvättade moppen.. Igår skruvade jag på den till halv 2, speciella tider jag har börjat få

Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Jo visst om inte skatten hade varit så hög.
    Dom har ju höjt bensinskatten så det är antingen lika dyrt eller dyrare

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Därför ska du chipa din s60...
    Nej det finns det inga planer för. Behöver inte överdriva, sen så är det ju skoj att ha en utav få ochippade T5:or som finns. Sen kommer det alltid synas i bilen ifall den har varit chippad så.

Däremot lär det komma ett sport avgassystem + sportluft. Men med bara ett avgassystem så låter det ju lite mysigare.

Dock är detta vanliga 2.4
    Senast redigerat av Hast den 2011-03-06 klockan 00:27.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Dom har ju höjt bensinskatten så det är antingen lika dyrt eller dyrare
    I framtiden får vi vara glada om vi får framföra några motordrivnafordon alls för de överbetalade idioterna i riksdagen som vill se att alla cyklar
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Tja fellaaaaaaaaaas! händer?
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    I framtiden får vi vara glada om vi får framföra några motordrivnafordon alls för de överbetalade idioterna i riksdagen som vill se att alla cyklar
    Aa precis >.<

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Nej det finns det inga planer för. Behöver inte överdriva, sen så är det ju skoj att ha en utav få ochippade T5:or som finns. Sen kommer det alltid synas i bilen ifall den har varit chippad så.

Däremot lär det komma ett sport avgassystem + sportluft. Men med bara ett avgassystem så låter det ju lite mysigare.

Dock är detta vanliga 2.4
    Jag har planer autotech chip steg 2(där ingår Handenhet, sportluftfilter, 2,5” rostfritt Ferrita avgassystem från kat. och bak.
    Sen någon härlig dump.
    Om de blir en s60 t5

Mitt mål är att dra kompisens v40 t4 med massa trim

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Jag har planer autotech chip steg 2(där ingår Handenhet, sportluftfilter, 2,5” rostfritt Ferrita avgassystem från kat. och bak.
    Sen någon härlig dump.
    Om de blir en s60 t5

Mitt mål är att dra kompisens v40 t4 med massa trim
    Asså bara en fråga. Varför chippa? En S60 T5 gör 0-100 på under 7sek ifall man lyckas med växlingarna. Och dom 250hk/330nm har ett bra acc upp till 200 (toppar 250). Det enda som händer är att du får ännu mer problem att få ner kraften i backen och spenderar mer tid på däckspinn än att kapa hundradelar. På liksom 50-70hk extra så gör du inte mycket mer än 0.3-0.5sek. Ska du trimma, köp en BMW 3serie och turbo konvertera. Eller något med fyrhjulsdrift, Audi kanske. Meningslöst om man bestämt sig ifrån början att man ska trimma en del att köpa en framhjulsdriven bil.
    Eller så tar du MC-körkort och drar vem fan du vill i princip.
    http://www.blocket.se/hassleholm/Apr....htm?ca=15&w=3

Inget slår ljudet ifrån en luftkyld Porsche

Reg.datum
    May 2010
    Asså bara en fråga. Varför chippa? En S60 T5 gör 0-100 på under 7sek ifall man lyckas med växlingarna. Och dom 250hk/330nm har ett bra acc upp till 200 (toppar 250). Det enda som händer är att du får ännu mer problem att få ner kraften i backen och spenderar mer tid på däckspinn än att kapa hundradelar. På liksom 50-70hk extra så gör du inte mycket mer än 0.3-0.5sek. Ska du trimma, köp en BMW 3serie och turbo konvertera. Eller något med fyrhjulsdrift, Audi kanske. Meningslöst om man bestämt sig ifrån början att man ska trimma en del att köpa en framhjulsdriven bil.

Inget slår ljudet ifrån en luftkyld Porsche

Man kommer tröttnar på effekt fast den gör under 7sek och de är roligt att trimma bilar. som de är med mopeder och allt annat...
    Jag tycker inte de är onördigt att trimma en t5...
    Vill ha volvo också.
    Då pappa få rabatt på saker och sånt.

Palla trimma bmw, lika dant som volvo.
    Ska vara skyline,supra,s14/15. dom ska man trimma.

Vill ha volvo också.

Exakt varför jag också kommer skaffa en volvo, fast det är min bror som jobbar där, + att jag gillar volvo

Reg.datum
    May 2010
    Exakt varför jag också kommer skaffa en volvo, fast det är min bror som jobbar där, + att jag gillar volvo
    T,ex din brors trimmade s40 med 350-400hk. jag tycker inte de är något fel med en volvo som är trimmade så mycket. bara häfitgt när han ger m3 motstånd

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Man kommer tröttnar på effekt fast den gör under 7sek och de är roligt att trimma bilar. som de är med mopeder och allt annat...
    Jag tycker inte de är onördigt att trimma en t5...
    Vill ha volvo också.

Palla trimma bmw, lika dant som volvo.
    Ska vara skyline,supra,s14/15. dom ska man trimma.
    Man tröttnar på däckspinn med.
    Ja men du pallar ju trimma Volvo? Alla stora motorjournalister och liknade säger att över 200hk på framhjulen är bara ren idioti. Så kommer moppe pojkar och säger att det ska vara 400hk på framhjulen (?, hmm)

Personligen ville jag väl egentligen inte ha Volvo. Men farsan styr och ställer för mycket. Hade jag fått bestämma själv hade jag då inte suttit här med en S60. Blir ändringar på det när jag flyttat.

T,ex din brors trimmade s40 med 350-400hk. jag tycker inte de är något fel med en volvo som är trimmade så mycket. bara häfitgt när han ger m3 motstånd
    Aa jag håller med!

orka följa strömmen och göra som andra gör.

Ja men du pallar ju trimma Volvo? Alla stora motorjournalister och liknade säger att över 200hk på framhjulen är bara ren idioti. Så kommer moppe pojkar och säger att det ska vara 400hk på framhjulen (?, hmm)

Personligen ville jag väl egentligen inte ha Volvo. Men farsan styr och ställer för mycket. Hade jag fått bestämma själv hade jag då inte suttit här med en S60. Blir ändringar på det när jag flyttat.
    Lägg då inte åtskilliga pengar på skitfula bodykit som sänker priset på bilen, behåll den så original som möjligt.

Reg.datum
    May 2010

Jag själv vill ha en volvo. för dom är sköna att köra och håller bra kvalitet på sakerna.
    Min kompis har sin v40 t4 trimmad med runt 340hk. visst blir de däck spinn. Men de är roligt att den gå jämt med en m3...
    Och man behöver ju inte trimma samma bil som alla andra. utan jag väljer volvo istället för bmw/audi...

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Hahah, en på TSR skrev i en tråd att han gick ifrån strl 72 till 96 när han plugga ur sin moppe.

Reg.datum
    May 2010
    Hahah, en på TSR skrev i en tråd att han gick ifrån strl 72 till 96 när han plugga ur sin moppe.
    Jaha

Reg.datum
    Apr 2008

Så ska det låta!
    '' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''

Så ska det ryka
    Most stickpeople are black

Reg.datum
    Apr 2008
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg

Så ska det ryka
    Manligt.
    '' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''

Reg.datum
    Mar 2006
    Godkväll alla små pojkar.

JOSSYYs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    manligt o sota.
    knappast

alla små pojkar sover nu Viktor

Reg.datum
    Mar 2006
    Citat Ursprungligen postat av JOSSYY Visa inlägg
    manligt o sota.
    knappast

alla små pojkar sover nu Viktor
    Du är la vaken?

JOSSYYs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    ja och jag ska upp vid 9 imorn för min första prakitkdag.
    drygt drygt drygt o åka pendeeeeeltååååååg

Reg.datum
    Mar 2006
    Hej alla glada!

Har verkligen haft skitkul under dessa ~5åren jag hängt här, men jag har insett att för varje dag som går så sjunker nivån här inne.

Jag menar, förut var det fullt drag hela tiden. Putten drack öl, kocke stuntade. Michél hade bmw-projekt som alla var sjukt impade av. Henry skapade hamburgerkaos, Jossyy letade uppmärksamhet osv osv.

Men fan, det kommer aldrig bli samma sak igen.

Så tills vi ses eller hörs, ha ett bra liv allesammans!

MVH Viktor Svanbom Svaniis, over and out!

Senast redigerat av Svaniis den 2011-03-06 klockan 23:14.

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    this is a sad day. Svaniis has left us.
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

Välkommen tillbaka, mindre dryg! Namnet Svanis lär man ändå inte glömma i första taget! ^^
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in