Sidan 56 av 102 Första ... 646545556575866 ... Sista
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Själv körde jag bara 60 min.
    Vilka övningar använder du?
    Öhh...

Benpress
    Benspark
    Knäböj
    Sen 2 andra som jag inte vet vad de heter...
    Sittande och stående vadpress...
    Utfall

Riktigt gött pass idag! Körde lite armar, rygg och bröst bland annat. Återhämtning nu och vila imorgon, då blir det ett hårt magpass. =)

BTW. Har ni nått tips på sen när man ska deffa? Vad är en bra kost, hur ska jag träna, under hur lång period, osv. Tips helt enkelt på deff.
    "Inställningen är halva grejen"

Haha, varit sjuk i 4 dagar och vilat i lika många dagar och får ta pennicilin varje dag...
    Hade innebandy idag men det blev inget av det så drog med en polare till gymmet och lekte lite, så fick vi för oss att maxa i bänk bara hursomhelst, fick upp 110, fattar inte hur men det var roligt...

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    En fråga när man skriver vikter osv, räknar man med vikten på själva stången? För den väger ju några kilo också...?
    Skivstången räknas med här, i alla fall här.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Vad tusan väger den då? På mitt gym har vi såna som är tjockare på ändarna som denna:

20 kg brukar det vara, om det är en sån lång som du kör bänkpress mm med
    F.d. Almsarn

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Vad tusan väger den då? På mitt gym har vi såna som är tjockare på ändarna som denna:

http://img847.imageshack.us/img847/7072/42215thickbox.jpg
    20 kg brukar det vara, däremot blev jag lurad förut när jag råkade ta en 15 kilos istället. Men 20 ska det vara.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

20 kg brukar det vara, däremot blev jag lurad förut när jag råkade ta en 15 kilos istället. Men 20 ska det vara.
    Nämen, där ser man. Så om vi säger att jag lastar på 10 kg på varje sida så skriver jag 40kg... right?

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Nämen, där ser man. Så om vi säger att jag lastar på 10 kg på varje sida så skriver jag 40kg... right?
    Japp.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Körde lite marklyft för första gången på fem månader idag (har haft en skada i korsryggen) Så jävla härlig övning, finns fan inget skönare!

Slängde för övrigt upp fem lätta reps på 160 kg, så jag är nöjd med tanke på mitt uppehåll

22,5kg väger stången där jag kör, skitsamma men runt där ligger dem på.

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Har märkt att när jag kör ben så får jag mycket mer träningsvärk i högra benet än i det vänstran.
    Bl.a så har jag asmkt i höger balle (för oskåningar: skinka) och inget i vänster.
    Hur ska jag göra för att träna dem lika mycket? När jag kör knäböj så är jag noga med att jag går ner symmetriskt och håller stången rak.
    Dock så tror jag att det ena benet är lite längre än det andra... Några tips?

50 situps - 50 armhävningar + gym + ut med hunden 1 timme per dag +
    stunt 1-2 timmar per dag.. inge godis.. Fan det rullar nu hoppas på resultat !

Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Har märkt att när jag kör ben så får jag mycket mer träningsvärk i högra benet än i det vänstran.
    Bl.a så har jag asmkt i höger balle (för oskåningar: skinka) och inget i vänster.
    Hur ska jag göra för att träna dem lika mycket? När jag kör knäböj så är jag noga med att jag går ner symmetriskt och håller stången rak.
    Dock så tror jag att det ena benet är lite längre än det andra... Några tips?
    Antagligen är du väl lite starkare i det ena benet än det andra. Det enda du kan göra är att fortsätta träna och sen jämnar det ut sig med tiden

Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Träffade en polare på gymmet idag som la märke till att jag växt till mig lite, känns skönt att de märks iaf!
    Det är det bästa som finns när folk lägger märke till det. Det är då man vet att det gett resultat. Sånt motiverar

Tips, kolla på änden av den så står det

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Någon som har tips på något som får en att bli taggad och pigg inför ett pass? Har kört på shotgun http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...-shotgun-mhf-1 men tycker att den dels smakar piss + den ger inte direkt jättebra pump/pigghet...

Är detta bättre än shotgun? http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...jare/no-xplode

vivarns avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Allt är från person till person, Jack3d rekomenderar jag! Funkar kanon för mig och smakar gott! Skulle lätt kunna köpa den som saftsmak

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Allt är från person till person, Jack3d rekomenderar jag! Funkar kanon för mig och smakar gott! Skulle lätt kunna köpa den som saftsmak
    Men den innehåller ju också en del tvivelaktiga ämnen?

Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Någon som har tips på något som får en att bli taggad och pigg inför ett pass? Har kört på shotgun http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...-shotgun-mhf-1 men tycker att den dels smakar piss + den ger inte direkt jättebra pump/pigghet...

Är detta bättre än shotgun? http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...jare/no-xplode
    Eiselt overdrive eller Rage nitro skulle jag tipsa om.
    Inte kört dem själv, men folk pratar väldigt gott om båda.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    6km på löpbandet såhär på kvällskvisten. Random och 11 i speed = ca 250kcal

Gött kött, drog precis 42,06 minuter Crosstrainer, 18,88km och 430 kalorier
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Reg.datum
    Jun 2010
    Nyss tränat fotboll. Mycket löp men ändå hyfsat ok träning. Löper ca 3 ggr i veckan nu i början, får ta det lite lugnt efter hals/näsa operationen så snart hoppas jag ha konditionen där den ska vara! När jag lyckats med det blir det att börja med gym och bygga upp grundfysik för säsongen. Puss
    a.k.a. sanda @ gamla mnf

vi säger att man deffar/lchf metoden och äter inga eller väldigt lite kolhydrater. Samtidigt som man tränar. De proteinerna som man äter, omvandlas de till energi eftersom man inte äter kolhydrater eller går det till uppbyggnad av muskler?

KVARG @ LIDL - 9.90kr per burk. Gäller hela veckan. BUNKRA UPP!!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in