Bör jag verkligen förgylla med projekttråd?

Sommaren är på väg, och jag har i ett ryck bestämmt mig för att bygga en helt egen minikatamaran med elmotor som är byggd enbart för en förare och absolut inga passagerare. Det hela är... komplicerat, tro det eller ej.

Hur som helst, borde jag lägga upp projektet här på moppenet så fort jag köpt materialet?

Citat Ursprungligen postat av Mattman Visa inlägg
    Sommaren är på väg, och jag har i ett ryck bestämmt mig för att bygga en helt egen minikatamaran med elmotor som är byggd enbart för en förare och absolut inga passagerare. Det hela är... komplicerat, tro det eller ej.

Hur som helst, borde jag lägga upp projektet här på moppenet så fort jag köpt materialet?
    Jadå, bara du har bilder färdiga att lägga upp så ja

Hur svårt är det att fixa bilder? Knäpper ju bara en brädhög på takräcket så är projektet startat.

Citat Ursprungligen postat av Mattman Visa inlägg
    Hur svårt är det att fixa bilder? Knäpper ju bara en brädhög på takräcket så är projektet startat.
    Tagga ner lite.

gör som du vill.

Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Tagga ner lite.

gör som du vill.

Haha tagga ner? ^^
    Verkade jag vara arg?

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Varför frågor du ens? Gör som du vill -.-
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Låter skit kul inte mkt båtar på forumet. Brukade segla optimist jolle när jag var yngre. Påbörja projektet och sen när det börja ta form något så kan du nog lägga upp! Lycka till!

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Tycker du borde slänga upp en projekt tråd här ! . Som Dt-davve sa så finns de inte så många båtar här så de ser jag framemot !

Citat Ursprungligen postat av DT-Davve Visa inlägg
    Låter skit kul inte mkt båtar på forumet. Brukade segla optimist jolle när jag var yngre. Påbörja projektet och sen när det börja ta form något så kan du nog lägga upp! Lycka till!
    Haha optimist det där gamla badkaret, fick ju ösa i en hlvtimme om man råka dra runt pråmen
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

Citat Ursprungligen postat av Gilera runner Visa inlägg
    Haha optimist det där gamla badkaret, fick ju ösa i en hlvtimme om man råka dra runt pråmen

OT: Hahahaha! joo, om det regnade så svämmade det över på 5 minuter. Och om man vart lite för lång så slog man huvet i bommen 24/7.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in