Ämne: Dagens Fail!

Alla har rätt till en åsikt.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Vad är sanning? Att du hatar negrer och annat mena-pack som ni kallar det, du tycker väl att vi skall spränga hela mellanöstern med en atombomb.
    För det var ju verkligen så han sa också? Dags att gå och lägga sig tror jag..

Vad är sanning? Att du hatar negrer och annat mena-pack som ni kallar det, du tycker väl att vi skall spränga hela mellanöstern med en atombomb.
    Sure ge mig launch knappen så
    En svensk tiger!

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    För det var ju verkligen så han sa också? Dags att gå och lägga sig tror jag..
    Nej, men du kanske bör gå och lägga dig. Han säger det inte bokstavligt. Läs mellan raderna eller gå sug lite på morsans bröst.
    Han säger att det finns något positivt med att folk dör i dessa katastrofer, men du kanske inte han läsa så långt? Vad vet jag..

Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Sure ge mig launch knappen så
    Jo, vi säger så.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Snowgubben^s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Nej, det var faktiskt inte abk utan det var jag som visade mig för en gångs skull! Jag låter er att prata om ämnet men håll det på en seriös nivå!
    Citat Ursprungligen postat av Mikke_DT60r Visa inlägg
    Juste låt vargarna äta älgarna, så dom inte äter oss. Ekosystem.

Nej, men du kanske bör gå och lägga dig. Han säger det inte bokstavligt. Läs mellan raderna eller gå sug lite på morsans bröst.
    Han säger att det finns något positivt med att folk dör i dessa katastrofer, men du kanske inte han läsa så långt? Vad vet jag..
    du syftar väl inte på mig här? jag säger verkligen inte att det är positivt att folk dör i tsunamis, tvärtom är det djupt tragiskt. särskilt japaner som är ett ambitiöst och intelligent folk unnar jag den framgång de har fått, tråkigt att detta ska hända dem.

oki, det var inte abk, det var en chansning men jag försvarar mig med att det hade inte varit första gången direkt...

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    du syftar väl inte på mig här? jag säger verkligen inte att det är positivt att folk dör i tsunamis, tvärtom är det djupt tragiskt. särskilt japaner som är ett ambitiöst och intelligent folk unnar jag den framgång de har fått, tråkigt att detta ska hända dem.
    Nej, Pimme och de andra kupanerna.

Jo, vi säger så.
    Visst inga problem, ge dig inte in i diskussioner du kommer förlora (tänkte inte på mig utan mer mot Pontus)
    En svensk tiger!

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    När jag skrev det där så menade jag till det du skrev till Pontus, men nu helt plötsligt så menar du Pimme och de andra?

Alltså du är ju ta mig fan helt jävla pantad.. skapar bara en jävla massa bråk på det här forumet, snälla kan du inte lämna?

Åkte i backen när jag var på väg hem.. Möta 7 st från ett hatlag är inte bra ibland själv ! Hatar fortfarande Djurgården

Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    Åkte i backen när jag var på väg hem.. Möta 7 st från ett hatlag är inte bra ibland själv ! Hatar fortfarande Djurgården
    Hur kan man inte hata DIF? hehe drygaste klacken ever!

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    dagens och årets fail-
    jag tar aldrig tag och gör något vettigt i mitt liv
    bara datorsittande när jag inte är i skolan, fan vilket tråkigt liv man lever, iallafall för stunden!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

15. Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    dagens och årets fail-
    jag tar aldrig tag och gör något vettigt i mitt liv
    bara datorsittande när jag inte är i skolan, fan vilket tråkigt liv man lever, iallafall för stunden!
    Samma här.

Men får ta tag i livet snart

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Samma här.

Men får ta tag i livet snart
    ja fyfan, känns som man slösar bort den dyrbara ungdomen ju
    Jag tror jag behöver ett ragg
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    All is som började försvinna är tbx
    FD rkan

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Fölust mot Aik, eller ja, förlust mot Fasth rättare sagt. Dommaren är ju go med, elleeeeer? Fyfan, 3-0 i matcher till Aik. Ingen har någonsin vänt en sån ledning i elitserien, så det är fan på tiden att någon gör det!
    Jo visst, men det lär inte hända för HV
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Skönt att slippa HV för en gång skull i slutspel om dom förlorar nästa gång(Vilket jag tror dom gör)! Färjestad-SAIK i final! Jajamen!

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Sjukt trött, känner inte för att göra någonting alls. Inte okej på en helg!

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    När jag skrev det där så menade jag till det du skrev till Pontus, men nu helt plötsligt så menar du Pimme och de andra?

Alltså du är ju ta mig fan helt jävla pantad.. skapar bara en jävla massa bråk på det här forumet, snälla kan du inte lämna?
    Nej, idiot. Läs om ditt pucko. Pontus skrev jag inte om att han gillade att folk dör i naturkatastrofer utan, vad är sanninge? Att du inte gillar negrer.

Till Pimme och de andra skrev jag de med att verkar tycka att det finns en positiv sida med att oskyldiga folk dör.

Snälla, läs innan du hävdar dig. Bråk? Hallå, det var en disskusion. Du är gravt efterbliven!

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Nej, idiot. Läs om ditt pucko. Pontus skrev jag inte om att han gillade att folk dör i naturkatastrofer utan, vad är sanninge? Att du inte gillar negrer.

Till Pimme och de andra skrev jag de med att verkar tycka att det finns en positiv sida med att oskyldiga folk dör.

Snälla, läs innan du hävdar dig. Bråk? Hallå, det var en disskusion. Du är gravt efterbliven!
    Okej då ber jag om ursäkt, mitt fel! Men jag står fast vid att jag tycker att du skapar en dålig stämning här på forumet..

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Kom igen nu pojkar sluta bråka.

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Hur kan man inte hata DIF? hehe drygaste klacken ever!
    Det är svårt att inte vara "dryg" när man lirar mot ett rejält hybrisgäng, men men
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Reg.datum
    May 2010
    jag gick till affären för att handla allt möjligt gott tills ikväll för jag hade tänkt att se en film i all ensamhet , kommer till kassan , plockar upp plånboken och kollar ..... 29 kr ! Inte mycket att hurra för
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Höll på att sälja moppen till en annan imorgon, och nyss undrade han om han kunde ge 1/4 av summan först och sen föra över resten senare i veckan. Och nu är han helt plötsligt inte intresserad längre när jag skrev att hela summan gäller.

Liite tveksamt haha..
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

grannarna har lämnat sitt garage öppet under vintern så moppen har rostat som i helvete och styrgaffeln samt bromsarna gnisslar..
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in