1. #1

  2. Får jag fråga vad du har lämnat till han. Lite nyfiken bara?

  3. #3

  4. ring han istället för att smsa?

  5. #5

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Nynäshamn
    Inlägg
    355
    Citat Ursprungligen postat av Daanne Visa inlägg
    ring han istället för att smsa?
    och du tror inte han har gjort det ?

  6. #6


  7. Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Lennart goes











  8. #8


  9. Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    aah klart man gör det när man blir ignorerad........
    Jo, jag förstår.
    Det är ju inga billiga grejer heller

  10. #10

  11. Emil123s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Kjula flygraka
    Inlägg
    688
    Inte fått ett enda samtal eller sms på sista tiden från dig, har inte varit speciellt aktiv på forumet så jag så ditt PM först igår ikväll.

    Bara att du hör av dig på msn eller nåt när jag är inne!
    Don´t make excuses, make horsepower!

  12. #12

  13. Vill man att personer som gör jobb åt en ska få arslet ur vagnen så ringer man upp.

  14. #14
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    *Tar fram popcorn* Börjar bli intressant det här!
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  15. #15
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    *Tar fram popcorn* Börjar bli intressant det här!
    Ingen nyhet att lilla emil är lat.

  16. #16
    Stänger igen här, TS har fått svar och detta är inget forum för kontaktannonser.
    Eventuella frågor -> PM
    Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in