-
2011-03-17, 11:50 #1
Emil123 kontakta mig nu !
nu jävlar emil, nu äre slut ignorerat, jag vill att du tar dig i kragen och gör klart de!
inte schyst när du varken svarar på: Msn, Pm, Gb, Sms när jag ser att du är inne och skriver på mnf.
beroende på hur du sköter det här så kan det bli ett av många arbeten du gör åt mig och dom jag känner eller det första och sista.
sjukt kass service utan sitt like och det funkar inte i längden om du ska kunna tjäna pengar på det här.
ser fram emot att du hör av dig.
hare bra hej.
btw: räcker med att en gnäller på tråden.Jag är inte rasist,
Ja är pianist, Ja trycker ner både vita och svarta
-
2011-03-17, 12:02 #2
Får jag fråga vad du har lämnat till han. Lite nyfiken bara?
-
2011-03-17, 12:03 #3
-
2011-03-17, 12:15 #4PR 8T
- Reg.datum
- Oct 2008
- Ort
- hej
- Inlägg
- 872
ring han istället för att smsa?
-
2011-03-17, 12:28 #5Sorunda Hellmoppers
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- Nynäshamn
- Inlägg
- 355
9,3 Sekunders (201m) Gileran
-
2011-03-17, 12:34 #6
-
2011-03-17, 13:09 #7Hobbyknarkare
- Reg.datum
- Nov 2010
- Ort
- Hultsfred
- Inlägg
- 1 379
Lennart goes


-
2011-03-17, 13:20 #8
-
2011-03-17, 13:28 #9Hobbyknarkare
- Reg.datum
- Nov 2010
- Ort
- Hultsfred
- Inlägg
- 1 379
-
2011-03-17, 13:54 #10
-
2011-03-17, 14:26 #11
Inte fått ett enda samtal eller sms på sista tiden från dig, har inte varit speciellt aktiv på forumet så jag så ditt PM först igår ikväll.
Bara att du hör av dig på msn eller nåt när jag är inne!Don´t make excuses, make horsepower!
-
2011-03-17, 15:31 #12
aha okey men jag har ju sett dig flera gånger när du har postat. skrivit till dig på msn säkert 10-15 gånger. enda kontakten jag har haft med dig på 2 veckor är via viking^. och då fick jag veta att grejjerna skulle ha varit klara ..
nu när jag har fått ett svar från dig så undrar jag hur det går med grejjerna? framåt? bakåt? eller har allt gått åt helvete?Jag är inte rasist,
Ja är pianist, Ja trycker ner både vita och svarta
-
2011-03-17, 22:32 #13
Vill man att personer som gör jobb åt en ska få arslet ur vagnen så ringer man upp.
-
2011-03-17, 22:35 #14
*Tar fram popcorn* Börjar bli intressant det här!
Matlab e-e-e-e-e-e-e-e
-
2011-03-17, 22:39 #15
-
2011-03-17, 23:06 #16
Stänger igen här, TS har fått svar och detta är inget forum för kontaktannonser.
Eventuella frågor -> PMCitera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.


