Sidan 7 av 10 Första ... 56789 ... Sista
    HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Haha! helt sjukt!!

Ingen i hela världen skule tro mig om jag berättade vad som hänt mig och min kompis i hans farmors hus (spökhus) ...

kan skriva hur det gick till om någon är intresserad
    Självklart! Skriv på!

Jag förstår om ni inte tror mig nu men detta är sant .. vill aldrig i hela mitt liv tillbaka till det där huset!

Ni kommer tro vi är dumma i huvudet, men såhär ligger det till och.. båda är vittnen, båda såg och hörde ALLT. OCH alla skumma oförklariga saker börjar ALLTID mellan 22.30 och 23.00 sjukt nog.

Vi sitter och tittar på tv kl 11 med halvstängd dörr. Vi hör fotsteg och knarr i trappan... och vi hör saker flyttas på övervåningen, eller typ skrapa iaf!

Vi blir helt sjukt rädda så vi sover i tv rummet där vi TRODDE det skulle vara säkert, fan så fel vi hade.

Nåväl, vi går och sover i tv rummet, med stängd dörr. Då efter ett tag hör vi steg utanför dörren, i trappan, och skumma ljud på övervåningen.. typ vattenlika ljud…

Sen klockan 04.00 .... sov vi med tänd lampa, OCH nu skämtar jag inte..... så öppnas dörren, något som inte ens finns, som man inte kan se, trycker på lampknappen (starkt klick ljud) så lampan släcks!! Sen direkt efter stängs dörren rätt snabbt, Och man hör knarrande steg svagare bort från dörren. och upp på övervåningen, Det var ingen människa... jag och kompisen såg ALLT, samma sak! så jag blir typ paralyserad, kan inte röra mig:S! och kunde inte prata!

Efter typ 5 min hör man återigen fotsteg och knarr komma närmare och närmare dörren!! och sedan bort igen..

HELT jävla vrickad/sjuk natt. Jag har ALDRIG I MITT LIV varit räddare än DEN natten!

Allt detta hände på bara 1 natt… vi sov 2 nätter :/

Jag förstår om ni inte tror mig nu men detta är sant .. vill aldrig i hela mitt liv tillbaka till det där huset!

Ni kommer tro vi är dumma i huvudet, men såhär ligger det till och.. båda är vittnen, båda såg och hörde ALLT. OCH alla skumma oförklariga saker börjar ALLTID mellan 22.30 och 23.00 sjukt nog.

Vi sitter och tittar på tv kl 11 med halvstängd dörr. Vi hör fotsteg och knarr i trappan... och vi hör saker flyttas på övervåningen, eller typ skrapa iaf!

Vi blir helt sjukt rädda så vi sover i tv rummet där vi TRODDE det skulle vara säkert, fan så fel vi hade.

Nåväl, vi går och sover i tv rummet, med stängd dörr. Då efter ett tag hör vi steg utanför dörren, i trappan, och skumma ljud på övervåningen.. typ vattenlika ljud…

Sen klockan 04.00 .... sov vi med tänd lampa, OCH nu skämtar jag inte..... så öppnas dörren, något som inte ens finns, som man inte kan se, trycker på lampknappen (starkt klick ljud) så lampan släcks!! Sen direkt efter stängs dörren rätt snabbt, Och man hör knarrande steg svagare bort från dörren. och upp på övervåningen, Det var ingen människa... jag och kompisen såg ALLT, samma sak! så jag blir typ paralyserad, kan inte röra mig:S! och kunde inte prata!

Efter typ 5 min hör man återigen fotsteg och knarr komma närmare och närmare dörren!! och sedan bort igen..

HELT jävla vrickad/sjuk natt. Jag har ALDRIG I MITT LIV varit räddare än DEN natten!

Allt detta hände på bara 1 natt… vi sov 2 nätter :/
    Asså det är nog lite svårt att föreställa sig känslan man får när sådant händer (Om det nu är sant )

Av någon anledning påminde din text mig om paranormal activity

Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Asså det är nog lite svårt att föreställa sig känslan man får när sådant händer (Om det nu är sant )

Av någon anledning påminde din text mig om paranormal activity
    ja jag förstår det, och allt är sant :/ känslan när man såg och hörde det där med lampan och dörren och allt sånt.... obeskrivlig.

ja min kompis sa exakt samma sak om det hela ^^

men vi har en teori varför detta händer, iaf vad vi tror!

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    ja jag förstår det, och allt är sant :/ känslan när man såg och hörde det där med lampan och dörren och allt sånt.... obeskrivlig.

ja min kompis sa exakt samma sak om det hela ^^

men vi har en teori varför detta händer, iaf vad vi tror!
    Låt höra teorin om detta? Aldrig varit med om någon övernaturlig händelse själv, men det är förjävla intressant.

Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Låt höra teorin om detta? Aldrig varit med om någon övernaturlig händelse själv, men det är förjävla intressant.
    Hans farmors man, fick en hjärtinfarkt i huset. Fick åka ambulans till sjukhuset där han dog. Antingen detta, eller:

Hans moster som dog i cancer (inte i huset) men hennes urna med aska står i tvrummet vi sov i. Vi tror på något av dessa 2

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Hans farmors man, fick en hjärtinfarkt i huset. Fick åka ambulans till sjukhuset där han dog. Antingen detta, eller:

Hans moster som dog i cancer (inte i huset) men hennes urna med aska står i tvrummet vi sov i. Vi tror på något av dessa 2
    Ja okej, inte hört med någon annan som brukar vara i det huset om dom vart med om något liknande?

Ja okej, inte hört med någon annan som brukar vara i det huset om dom vart med om något liknande?
    kompisen's farmor, har vi frågat men hon är gammal och senil och säger bara "Nej nej int spökar det"

så antingen förnekar hon det eller ignorerar det. hon blir typ alltid sur när man frågar om det. Men andra som bott där har varit med om liknande saker i huset.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    kompisen's farmor, har vi frågat men hon är gammal och senil och säger bara "Nej nej int spökar det"

så antingen förnekar hon det eller ignorerar det. hon blir typ alltid sur när man frågar om det. Men andra som bott där har varit med om liknande saker i huset.
    Hm skumt, sätt upp ett par video kameror vettja!

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Jag är tveksam till dessa övernaturliga fenomen, men jag har hört talas om olika krogar och hotell i bland annat England som ska vara redigt hemsökta. Grejen är den att jag vill vara med om något övernaturligt för att ens tro på det.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Hm skumt, sätt upp ett par video kameror vettja!
    Skulle vara väldigt kul! men asså pengar och ork :/.. tveksam på att farmorn vill det också.

Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Jag är tveksam till dessa övernaturliga fenomen, men jag har hört talas om olika krogar och hotell i bland annat England som ska vara redigt hemsökta. Grejen är den att jag vill vara med om något övernaturligt för att ens tro på det.

Ja det är förståeligt.

Aldrig varit med om någon övernaturlig händelse själv
    Det är inte så underligt, då några sådana ting inte existerar.

Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg

Varför skriver du då i tråden? Läs första inlägget.

det enda du gör är att vara negativ, och drar en negativ stämning över forumet. Håll du dig till dina kameror!

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Skulle vara väldigt kul! men asså pengar och ork :/.. tveksam på att farmorn vill det också.
    Äsch sätt upp någon webcam eller nåt!

Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Käkat smör eller? Du verkar så butter..

Varför skriver du då i tråden? Läs första inlägget.
    Jag missade det, och ber innerligt om ursäkt.

Jag är inte negativ, det är bara som det ser ut.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Jag har själv aldrig varit med om något sådan som du berättar M. Larsson men min pappa däremot var med om något liknande när han var på en boul tävling.
    Hatar att vara i knarrande hus, tacka vet jag lägenheter!
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

läst alla inlägg nu man blev ju lite skraj ändå, tror faktiskt på spöken fast jag aldrig upplevt något. Jo en gång hände något jävligt mysko, satt och lyssna på musik på sterion rätt låg volym sen höjdes volymen snabbt så in i helvete till full och någon sket ju på sig :S

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Någon som läst aftonbladet idag om Uri?

Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Någon som läst aftonbladet idag om Uri?
    Ja, what about it?

Äsch sätt upp någon webcam eller nåt!

haha jadu, vi funderar däremot på ta dit ett medium Tror jag det heter?

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Jag har själv aldrig varit med om något sådan som du berättar M. Larsson men min pappa däremot var med om något liknande när han var på en boul tävling.
    Hatar att vara i knarrande hus, tacka vet jag lägenheter!
    Okej, var glad för att du inte upplevt det jag pratat om ^^

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    haha jadu, vi funderar däremot på ta dit ett medium Tror jag det heter?
    Övernaturliga händelser och sådant tror jag på, dock tror jag inte på medium och sånt kraffs.
    Kan ju vara en vanlig knäppis liksom..

Övernaturliga händelser och sådant tror jag på, dock tror jag inte på medium och sånt kraffs.
    Kan ju vara en vanlig knäppis liksom..
    Jo det är klart, Men men

ja ta dit ett medium, det blir nog jättebra

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    Haha! ;P

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Jo det är klart, Men men
    Jag tycker det där med webcam lät bra.

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    *film*
    Haha Karsten<3

Jag tycker det där med webcam lät bra.

haha;D

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    haha;D
    Komigen nu, värt ett försök!

fyfan jag hade dött av chocktillståndet om jag hade råkat ut för det du M.larsson gjorde. har dock råkat ut för en sjuk grej i mitt ex stuga en bit från hennes hus, helt plötsligt när vi skulle lägga oss låses ytterdörren upp. man hör riktigt det klickandet men ingen öppnar dörren. fyfan vad rädd jag var
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    fyfan jag hade dött av chocktillståndet om jag hade råkat ut för det du M.larsson gjorde. har dock råkat ut för en sjuk grej i mitt ex stuga en bit från hennes hus, helt plötsligt när vi skulle lägga oss låses ytterdörren upp. man hör riktigt det klickandet men ingen öppnar dörren. fyfan vad rädd jag var
    Obeskrivligt sjukt var det... Bad seriöst till gud att kunna somna efter det där:S! som tur är lyckades jag efter ett tag och vaknade kl 06.00 och snackade med kompisen om det. får ännu rysningar ifall jag tänker på det :S.

Jaha, så det är väl något liknande där då kanske

davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Obeskrivligt sjukt var det... Bad seriöst till gud att kunna somna efter det där:S! som tur är lyckades jag efter ett tag och vaknade kl 06.00 och snackade med kompisen om det. får ännu rysningar ifall jag tänker på det :S.

Jaha, så det är väl något liknande där då kanske
    Hur fan somnar du om nätterna? Jag skulle vara seriöst rubbad för livet om jag skulle råka ut för något sådant som du var med om.
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in