Sidan 4 av 4 Första ... 234
    Köra med min nya förgasare, men nää det går ju inte för att saken till insuget är för liten -.-

Reg.datum
    May 2010
    Mecka bakaxel.
    Men disk, disk och åter disk står på dagordningen.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Köra med min nya förgasare, men nää det går ju inte för att saken till insuget är för liten -.-
    Super 9an elr? vad för förgasare har du? e samma för mig
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

jepp dellorto phbn 16mm :/

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    jobbigt :/ *köpte* min arreche 17,5 från motocity för ett tag sen, sen märker man att det inte passar :S men snackade med han, så kan byta tbx mot en annan förgasare, bara att jag måste hitta en som passar cykelkraft hade ingen, snackar me racingplanet just nu
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    jobbigt :/ *köpte* min arreche 17,5 från motocity för ett tag sen, sen märker man att det inte passar :S men snackade med han, så kan byta tbx mot en annan förgasare, bara att jag måste hitta en som passar cykelkraft hade ingen, snackar me racingplanet just nu
    Så jävla skumt att det inte passar.. :/

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Så jävla skumt att det inte passar.. :/
    mmh :/ men märkte iaf att det är 18 mm insug på min, inte 14

Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    mmh :/ men märkte iaf att det är 18 mm insug på min, inte 14
    hah okej, du vet inte om denna råkar passa ? http://www.racing-planet.se/reservde...d5dfbc3935a265

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    hah okej, du vet inte om denna råkar passa ? http://www.racing-planet.se/reservde...d5dfbc3935a265
    Ingen aning, du får antingen fråga racingplanet elr beställa och reklamera om de inte passar

Jag borde gå ut och ta frisk luft. Jag har lite skallebang.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in