Sidan 4 av 6 Första ... 23456 Sista

HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hahah ett tips är ju att du ser till att va ensam hemma och säger att hon ska få ta ridlektioner hos dig, så blir det ju win för båda
    Haha! Låter som en utmärkt idé!

HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Faktist! Nej men mitt tips är att fråga Hast han vet nog nånting! Han har hjälpt Ozcaarl med allt typ
    Okej, får väl hoppas han smyger in i tråden snart då.

HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    blommor uppskattas alltid. om ni inte kommit överrens om att ni brukar köpa något till varandra dvs..
    Aa, men nej det har vi inte.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av HEDIN Visa inlägg
    Aa, men nej det har vi inte.
    Ge henne ett halsband

Hehe ah! Annars kan du fråga Ozcaarl om hjälp, hast har lärt han typ ALLT han kan så x)
    Haha va fan

Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Behöver tips på skidjacka som jag kan beställa hem, så fyll på med länkar drar till fjällen nästa vecka. Kör på svarta Burton byxor så gärna något som passar det

Kan jag ha den här i M tror ni? Är ca 175 lång och inte fet http://www.ridestore.se/oakley--karn...k-p-13500.aspx

Hittade knappt några svarta jackor, allt verkar vara slut typ
    denna passar bra till svarta byxor, snygg var den också!
    http://www.ridestore.se/dc--spectrum...d-p-17147.aspx

annars så var den här riktigt nice:
    http://www.ridestore.se/oakley--enti...e-p-26658.aspx

behöver lite tips på vad man kan blanda bacardi razz med
    utför billig motorklyvning och svåra motorarbeten på AM5/AM6/AM7 i Landskrona/svalöv

Släng en kommentar på Dracen http://www.moppenet.nu/showthread.php/4708

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    läsk?
    kan funka
    F.d. Almsarn

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    läsk?
    glömde skriva att det är smak på läsken jag skulle vilja ha reda på.

Men googlade lite och fick fram ett par recept som verka bra
    utför billig motorklyvning och svåra motorarbeten på AM5/AM6/AM7 i Landskrona/svalöv

Släng en kommentar på Dracen http://www.moppenet.nu/showthread.php/4708

Grabbar! Vill ha lite tips på en schysst kokbok. Med enkla, lättlagade och goda rätter! Gärna mycket husmanskost såsom köttfärlimpa, köttfärssås, köttbullar och annat gott - Gör inget om där är lite annorlunda rätter också Men kom igen, ös på med tips!

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Bjorviken Visa inlägg
    Grabbar! Vill ha lite tips på en schysst kokbok. Med enkla, lättlagade och goda rätter! Gärna mycket husmanskost såsom köttfärlimpa, köttfärssås, köttbullar och annat gott - Gör inget om där är lite annorlunda rätter också Men kom igen, ös på med tips!
    Icas funkar fint om man inte ha några "speciella" rätter.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Finns ju den där klassiska kokboken, rutiga kokboken eller något sånt. En sån borde finnas i varje hem.

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Finns ju den där klassiska kokboken, rutiga kokboken eller något sånt. En sån borde finnas i varje hem.
    Den vi har. Eller den är rutig från Ica.
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Den vi har. Eller den är rutig från Ica.
    Ah kanske är ifrån Ica? Jag har ingen aning, sett den några gånger på tv och vet att vi har en hemma.

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Ah kanske är ifrån Ica? Jag har ingen aning, sett den några gånger på tv och vet att vi har en hemma.
    Tror det är den ifrån Ica.

Tjena, äntligen ett nick man känner igen i denna storm av nya namn..

Jag har nyss fått en gammal kokbok från Ica, som helt enkelt heter ''Kokboken'', och det är möjligt att det släppts en senare utgåva av den, eller att den gamla fortfarande finns att köpa..?

Har faktiskt läst ur den på kvällarna och den är bra om du vill lära dig lite mer om maten.. om alla olika råvaror, och hur man lagar dem, hur man bör lägga upp sina måltider, lägga upp en meny för veckan osv osv.. perfekt för en som nyss flyttat hemifrån till exempel! Även många enkla rätter, husmanskost osv! Den kan jag rekommendera, om den finns, iaf för att lära sig grunderna!
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

annars kan man ladda ner arlas kokbok om man har iphone eller android, ganska rolig grej faktiskt, även om man kanske inte vill ha mobilen liggandes bland köttfärsen så är det lite praktiskt

Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Ska leta, länka gärna Dock laggar Transportstyrelsens hemsida något kopiöst på min dator av någon anledning..

Edit: Hittade mina papper, någon som vet hur lång tid det tar att få hem kortet?
    Mitt kom på 4:a arbetsdagar från att jag klarade provet
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

tips på sommarjobb?

tänkte expert,euronics (stavning)

Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Kanske är samma, men jag ska ju skicka in bild så dem tillverkar ett, har Eu-kort sen tidigare. Men det kanske tar lika lång tid
    A då kommer det ta längre tid att få det då det inte skickas tillsamans till företaget som gör dem utan måste sorteras först, btw står vål på transportstyrelsens hemsida hur lång tid det tar ?
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in