Sidan 64 av 102 Första ... 1454626364656674 ... Sista
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Ska vi byta överkropp??
    Äh det går snabbt

Axlar underarmar idag, sen innebandy, känns inte som att jag kommer orka något har varit å åkt skoter i flera timmar

Citat Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen Visa inlägg
    Dude! Det låter som att du innan du köpte gymkortet inte tränade alls? Ta de då lugnt just med vikterna för böövelen! Haha! Även om du orkar för stunden så kan du skada och överbelasta senor och leder i kroppen som inte alls är beredda på denna plötsliga hårdträning. Detta kan i sin tur leda till stopp i träningen totalt, vilket gör att det tar vääldigt mycket längre tid att börja träna än om du tagit det lugnt i början.

Standard brukar väl vara att köra igenom sitt veckoschema MINST en gång, med lätta vikter om man är otränad, för att få igång kroppen i en lagom takt! Lycka till!
    Haha kan hålla med om att blev ganska tuff start ;D Men har tränat 6 gånger i veckan hela vintern, dock bara innbandy så är inte så mycket fys. Gymmade förra sommarn också så var inte första gången ja gymmade

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Tappade en 50kg vikt på stortån
    50-kgsvikt?! Vi har max 25,,,,

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008

Aj, bruten? Den måste varit sjukt stor och blå i alla fall
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Vad har ni att säga om detta protein? http://www.topformula.se/produkter/g..._-_topformula/

Vill bygga muskler mer effektivt.

Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Vad har ni att säga om detta protein? http://www.topformula.se/produkter/g..._-_topformula/

Vill bygga muskler mer effektivt.
    Det är förmodligen lika bra som något annat, protein brukar inte direkt skilja sig så mycket från varandra när det gäller näringsvärde.
    Men när det kommer till smaker så är det alltid en risk att prova nytt, minns Whey-80 Vanilla... Isolate FX har goda smaker, det enda jag har att säga angående protein.

Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    Det är förmodligen lika bra som något annat, protein brukar inte direkt skilja sig så mycket från varandra när det gäller näringsvärde.
    Men när det kommer till smaker så är det alltid en risk att prova nytt, minns Whey-80 Vanilla... Isolate FX har goda smaker, det enda jag har att säga angående protein.
    Aaokej. En kompis till mig har det där med vanilj/paron och den var faktiskt riktigt god, därför funderade jag lite på om man kanske skulle köpa en påse Om det nu inte är helt värdelöst dvs.

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Värdelöst är det inte, men om du är en färsking så är det bättre om du inriktar dig på att äta riktigt istället för att slänga iväg en massa onödiga pengar.

Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Värdelöst är det inte, men om du är en färsking så är det bättre om du inriktar dig på att äta riktigt istället för att slänga iväg en massa onödiga pengar.
    Färsking o färsking vet jag väl inte. Har gymmat i snart 1 år nu, dock mer seriöst de senaste 2 månaderna. SOm de är nu brukar jag käka ca 150g tonfisk och ibland en bit ost efter varje träningspass

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    PB i hantelpress idag: 1*6 45kg Känner att jag har mer att ge!

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Halsont/lätt förkylning + träning, funkar det?
    Tydligen inte ;P

Vad kul det är när spetor som tränat en månad går och rättar hur folk ska träna =)
    Speciellt när dem är hockeyspelare och gått idrottsprogrammet.
    Varför är dem flesta hockeyspelare och de som går Idrott oftast så allans?

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    Vad kul det är när spetor som tränat en månad går och rättar hur folk ska träna =)
    Speciellt när dem är hockeyspelare och gått idrottsprogrammet.
    Varför är dem flesta hockeyspelare och de som går Idrott oftast så allans?
    Ett vanligt fenomen, har själv spelat hockey men la av. Vissa har ett jävla bekräftelsebehov av att försöka vara insatta ibland.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Beställde crack, hoppas bara man kan somna om om tar det vid 5-6 tiden och gymmar efteråt, annars får jag väl börja gymma tidigare
    edit: har inte heller gymmat på 1 vecka pga sjuk... ska dra imorrn då jag känner mig bra nu bara lite snorig så kör 3 lugna pass först.

Jaja, det gick ju som det gick idag, hade 0 energi efter jag kört bänk, körde bröst/triceps..
    Men lyckades ta 112.5 1 gång sen vart det bara lite genomgång, hoppas jag har mycket energi nästa pass och kanske min PWO, men hinner nog inte få den..

Stångcurl, hantelcurl, preachercurl, hammercurl. Några övningar som är värda att köra.

konstig fråga kanske men kan man ta med sig kosttillskott utomlands ?

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
    Nej, det är helt omöjligt.

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
    Självklart inte. Vad tror du tullen säger när de får reda på att du går på protein?
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

Det ska inte vara några problem, det värsta som kan hända är att de blir misstänksamma och eventuellt låter någon hund sniffa på ditt kreatin, lol.

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Bänkpress 1*6 100 kg idag

härligt Vivarn! Hur mycket kör samt undrar jag om du kör på något slags tillskott? börjar bli sugen att testa det snart

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in