Ämne: Dagens Fail!

Inte dagens men helgens.
    Fick punka på bakdäcket och nu har jag inga pengar till att köpa ett nytt

davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av miniaktiv Visa inlägg
    Inte dagens men helgens.
    Fick punka på bakdäcket och nu har jag inga pengar till att köpa ett nytt
    Wtf, exakt samma hände mig
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Att Ralley aldrig blir bannad trots sin "sköna" attityd och personangrepp.
    Killen är seriöst dum i huvet...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Att man va hemma igår för att man var magsjuk o spydde o va hemma idag också men då fick morsan ett jävla utbrott Så nu kanske man inte får köpa sig en neos

Citat Ursprungligen postat av rezonen Visa inlägg
    Att man va hemma igår för att man var magsjuk o spydde o va hemma idag också men då fick morsan ett jävla utbrott Så nu kanske man inte får köpa sig en neos
    hahahah!!

davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Wtf ? Damp morsa? Om man varit sjuk, så brukar man väl endå vara hemma nästa dag också ?
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

8. ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Folk som älskar Volvo så mycket att de vägrar inse att dessa bilar är långt ifrån perfekta!
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Folk som älskar Volvo så mycket att de vägrar inse att dessa bilar är långt ifrån perfekta!
    inte bara det, de är kassa

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Inget fel med att gilla ett bilmärke? Verkar inte som någon av alla Bwmfreaks ser några brister med deras pizzabilar?
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    inte bara det, de är kassa
    Nej.
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Positiva ralley

Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Nej.
    jo, jag har nyligen åkt med ett antal mer eller mindre nya volvo och de har alla varit urusla på ett eller annat vis. okej, sköna stolar och stjärtvärme men i stort sett allt annat är uselt

Åkt?

köra är en annan sak. Men snälla ta detta i biltråden -.-

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Positiva ralley
    Går inte att sluta gilla hans dumhet
    jo, jag har nyligen åkt med ett antal mer eller mindre nya volvo och de har alla varit urusla på ett eller annat vis. okej, sköna stolar och stjärtvärme men i stort sett allt annat är uselt
    Men alla bilar har sina brister men tydligen betraktas varje Volvo som en Baotian på det här forumet...

Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Men alla bilar har sina brister men tydligen betraktas varje Volvo som en Baotian på det här forumet...
    ja men volvo kostar ganska mycket och är trots det usla på en mängd punkter, det enda positiva jag kan komma på är som sagt stolarna som är skönare än dem på vår subaru, men troligtvis också rätt mycket dyrare

Nu är frågan, har du KÖRT en volvo? då förstår jag om du kan klaga på saker. men nu skrev du att du har åkt.

Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Nu är frågan, har du KÖRT en volvo? då förstår jag om du kan klaga på saker. men nu skrev du att du har åkt.
    ja.

Sista riktiga bilen volvo gjorde var 240... Finns inget bättre än gamla Volvos
    Most stickpeople are black

Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Sista riktiga bilen volvo gjorde var 240... Finns inget bättre än gamla Volvos
    Nej ska vara 760 TIC DET är en riktig bil

21. davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010

Uploaded with ImageShack.us
    Som Rami sade! Man blir så jävla trött på allt tjafs!
    Som jag då..

Har en debatt på engelska imorn om dödsstraff och jag har nt börjat än. Som vanligt.

Som du kanske såg så ändrade jag det direkt, då jag insåg att jag skrivit fel.

Manfred, ja nu vet jag. Du lider av tourettes syndrom. Jag vet att jag är dryg men jag står för det i alla fall. Du verkar ju ha glömt dina bollar på köksbordet. Så du din rågsunkrunkade hemorrojd liknande vulva. Dina föräldrar måste skämmas, den enda gången du verkligen vågar säga vad du tycker är på internet. Patetiskt.
    Du får semester ett tag bl.a. på grund av personangrepp ett flertal gånger. På återseende!
    Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.

Har rensat en JÄVLA massa. Känn er inte direkt träffade om något ni skrivit tagits bort om ni inte gjort något fel.

Lämnade kvar lite söta bilder.
    Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.

Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Wtf ? Damp morsa? Om man varit sjuk, så brukar man väl endå vara hemma nästa dag också ?
    Tydligen inte Men eftr lite övertalning och sånt så får man neosen endå (A)

davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Awesome!
    Som jag då..

kommer håg när jag skulle köpa moped första gången blev ett jävla liv hemma flertalet gånger (ung och dum)

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av abk Visa inlägg
    Du får semester ett tag bl.a. på grund av personangrepp ett flertal gånger. På återseende!
    Betyder detta at ralley är bannad?

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Jag med, sämsta pisset som finns. Men folk köper ju bilar som är tillverkade i sitt egna land, därför kör alla ryssar lada.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Betyder detta at ralley är bannad?

Uploaded with ImageShack.us

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in