Sidan 4 av 6 Första ... 23456 Sista

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Nej, du är ytterst motsägelsefull. Om vi skulle gå efter principen att vi ska behandla andra som vi själva vill behandlade så skulle vi låta muslimerna att ha på sig sina slöjor. Vi visar då att de får ha på sig vad de vill, för att vi vill bli behandlade på samma sätt när vi är i deras länder, det vill säga slippa ha på oss slöja.

Och nej, jag är inte trög, men jag misstänker motsatsen om dig min käre herre. Inte minst med tanke på hur du skriver.
    MEN ÅHHHHHHHHHHH, nu är det så att vi inte får bestämma vad vi ska ha på oss där , så är det ! Och då ska dem inte ha huckle här iheller , punkt slut så är det ju förfan !

Reg.datum
    May 2010
    Nej, du är ytterst motsägelsefull. Om vi skulle gå efter principen att vi ska behandla andra som vi själva vill behandlade så skulle vi låta muslimerna att ha på sig sina slöjor. Vi visar då att de får ha på sig vad de vill, för att vi vill bli behandlade på samma sätt när vi är i deras länder, det vill säga slippa ha på oss slöja.

Och nej, jag är inte trög, men jag misstänker motsatsen om dig min käre herre. Inte minst med tanke på hur du skriver.
    Joha, vet du vad, pinko commie-fasoner mår jag bara illa av. Sverige är Sverige och här gäller SVENSKA VÄRDEGRUNDER OCH KRISTEN LIVSSYN. Hela vår lagbok och dess lagar vilar på kristen livssyn, om herrn har lust att läsa på den.
    Inte något mumbo jumbo islam vad den nu mer kan vara fasoner.

Här gäller svensk lag och ordning.

Citat Ursprungligen postat av Hyperstreetfighter Visa inlägg
    MEN ÅHHHHHHHHHHH, nu är det så att vi inte får bestämma vad vi ska ha på oss där , så är det ! Och då ska dem inte ha huckle här iheller , punkt slut så är det ju förfan !
    Ja, så du säger emot dig själv. Sluta släng runt med ordspråk som du varken vet vad de betyder eller kan stå för.

Citat Ursprungligen postat av Skåningen Visa inlägg
    Joha, vet du vad, pinko commie-fasoner mår jag bara illa av. Sverige är Sverige och här gäller SVENSKA VÄRDEGRUNDER OCH KRISTEN LIVSSYN.
    Inte något mumbo jumbo islam vad den nu mer kan vara fasoner.

Här gäller svensk lag och ordning.
    När argumenten tar slut, tar förolämpningarna vid.

Vad säger att jag är kommunist? Snälla, berätta precis vad det är i mina argument som tyder på att jag är kommunist.

Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Bara så du vet är de "riktiga" arierna från sydöstra Europa, som Bosnien m.m..
    yess då många bosnier är blonda med blåa ögon vi har även blåa ögon inom familjen

Dem kan släppa sin förlegade "värdegrunder" och dem är välkomna, men praktiserande muslimer kommer aldrig någonsin på fråga.
    Tillerkänner dem sig en svensk och kristen värdegrund så är dem mer än välkomna, efter att ha fått bevisa under provanställning i sedvanlig ordning att dem håller måttet. Svenska muslimer hade heller inte fått jobb hos mig. Så det har inget med nationalitet att göra.
    Dem som bott här i 30 år och jobbat har bevisat att dem kan jobba och göra rätt för sig, men då skall dem tillerkänna sig till den kristna värdegrunden. Om dem skulle jobba för mig.

jag värdesätter fackkunskap men vill inte ha med islam att skaffa i någon form.

jag är själ nordbo sedan 16 generationer tillbaka vad man kunnat släktforska fram till, sedan börjar det bli lite osäkert.
    Min släkt kom hit 1961 och alla har gjort sin plikt för att vara goda samhällsmedborgare, och min bror gjorde värnplikten i Sverige som kustjägare.

Så säg vad man vill så vet jag definitivt var jag står och ruckar inte på mina värderingar.
    då har din släkt bott här 4år mer än min och när du menar nordbo= danmark norge finnland?
    sen vad menar du med tillerkänna sig till den kristna värdegrunden?

Arier och Germaner var rätt så samma sak, ett påhitt av Hitler och gänget, även om sveriges rasbiologiska historia är oerhört solkig.
    precis som det finn olika häst raser finns det olika människoraser bara att människo raser skiljer på utseende och fysik

Reg.datum
    May 2010
    joha , är du utländsk eller ? För du fattar jäääääävligt trögt

Reg.datum
    May 2010
    Ja, så du säger emot dig själv. Sluta släng runt med ordspråk som du varken vet vad de betyder eller kan stå för.

När argumenten tar slut, tar förolämpningarna vid.

Vad säger att jag är kommunist? Snälla, berätta precis vad det är i mina argument som tyder på att jag är kommunist.
    Pinko Commie är inte kommunism, det är vänsterflum i all allmänhet, och i synnerhet, politisk korrekthet på området där positiv särbehandling, mm praktiseras.

Är du dum i huvudet för du har mellanslag mellan joha och kommatecknet. sen kan jag lova dig att utlänningar över lag är mer klippska än svenskar

Nej, jag har inget utländskt påbrå överhuvudtaget. Varför tycker du att jag är trög? Säg inte bara massa förolämpningar, gosse lille, säg nu vad du baserar dem på också.

Pinko Commie är inte kommunism, det är vänsterflum i all allmänhet, och i synnerhet, politisk korrekthet på området där positiv särbehandling, mm praktiseras.
    Jaha, fel av mig. Jag tycker att det är rätt roligt att så fort man inte stöder SD så är man PK. Jävla Flashbacknormer.

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    då har din släkt bott här 4år mer än min och när du menar nordbo= danmark norge finnland?
    sen vad menar du med tillerkänna sig till den kristna värdegrunden?

precis som det finn olika häst raser finns det olika människoraser bara att människo raser skiljer på utseende och fysik
    Kommer från ett annat nordiskt land ja, där vår släkt har kartlagts sedan mer än 300 år tillbaka, snart nog 400 år.
    Att gå på det kristna värdegrunderna om lika värde, mm. Som står tydligt skrivna i Sveriges Rikes lag.

Bullshit, vi är likadana invändigt, skillnaden sitter inne i skallen, vad man tror på och vilken värdegrund man står för.

Det kvittar för mig nån är svart som en kolsäck, eller blek som ett lakan, bara man tillerkänner sig detta landets lagar och värdegrund, och gör rätt för sig.

Nej, jag har inget utländskt påbrå överhuvudtaget. Varför tycker du att jag är trög? Säg inte bara massa förolämpningar, gosse lille, säg nu vad du baserar dem på också.
    han baserar de på sin instinkt precis som sina fördommar

Bullshit, vi är likadana invändigt, skillnaden sitter inne i skallen, vad man tror på och vilken värdegrund man står för.
    Det håller jag fullständigt med om.

Kommer från ett annat nordiskt land ja.
    Att gå på det kristna värdegrunderna om lika värde, mm. Som står tydligt skrivna i Sveriges Rikes lag.

tex afrikaner har bättre fysisk byggnad än asiater

sen när jag menar "ras" då är det vita, svarta,hispanics och asiater

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    man brukar att sluta tjafsa när "argumenten" är slut
    Varför ska jag fortsätta? ser ingen mening i det. Har redan sagt min åsikt.
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Reg.datum
    May 2010
    tex afrikaner har bättre fysisk byggnad än asiater

sen när jag menar "ras" då är det vita, svarta, färgade och asiater
    Petitesser, det finns tjocka svarta, liksom dyngstarka kineser. så vart man kommer ifrån betyder mindre än kosten, motion, mm som faktorer.

då baserar jag det på att man inte styrke tränar eller vidare utan lever som man "gjorde förr i tiden"

annars kan ju vem som hälst bli stark (i princip)

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Varför ska jag fortsätta? ser ingen mening i det. Har redan sagt min åsikt.

säger detsamma man skulle kunna sitta i all evighet och tjafsa fram och tillbaka men finns ingen mening me då då inte invandrarälskarna vill se kritiken.

Reg.datum
    May 2010
    Aja, joha . Vad du än gör så kommer du ALDRIG kunna ändra min åsikt , jag har fullt upp med annat nu än att sitta och snacka med ngn som bara vill vinna ett argument ! good baaaaaj

Citat Ursprungligen postat av danne_drd_limited Visa inlägg
    säger detsamma man skulle kunna sitta i all evighet och tjafsa fram och tillbaka men finns ingen mening me då då inte invandrarälskarna vill se kritiken.
    Aja, joha . Vad du än gör så kommer du ALDRIG kunna ändra min åsikt , jag har fullt upp med annat nu än att sitta och snacka med ngn som bara vill vinna ett argument ! good baaaaaj
    man löser inget genom att tjafsa

man diskuterar fram saker
    och då ska man inte göra somm vissa omogna och börja nervärdera och slänga komentarer på folk

Reg.datum
    May 2010
    då baserar jag det på att man inte styrke tränar eller vidare utan lever som man "gjorde förr i tiden"

annars kan ju vem som hälst bli stark (i princip)
    Då kommer faktor in som du säkert hört: Miljön man växt upp i. Under hårda, kalla omständigheter så blir människan både kortare och segare.
    Sätt en afrikan under dem omständigheterna så mår inte heller han speciellt bra.

Kommer från ett annat nordiskt land ja, där vår släkt har kartlagts sedan mer än 300 år tillbaka, snart nog 400 år.

Det kvittar för mig nån är svart som en kolsäck, eller blek som ett lakan, bara man tillerkänner sig detta landets lagar och värdegrund, och gör rätt för sig.
    alla är lika värda ja det är sant
    och någon som inte tycker det hade jag inte heller anställd men för mig kvittar de hur de ser ut

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av danne_drd_limited Visa inlägg
    Håller med. Vi har sagt vår åsikt och då ''nedvärderar'' vi folk enligt mh furia tex..

även fast du är invandarare måste du förfan kunna hålla med? att vi inte ska anpassa oss efter er? och att vi förfan ska kunna få sjunga national sången o hissa svenskt flagg!?!
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

alltså

har jag sagt att man nervärderar folk om man säger sin åsikt NEJ!

men vid flera tilfälle har folk släng onödiga komentarer på varandra öhhh du är dum öö du är idiot orkar inte leta upp men självklart ska man kunna hissa svenska flaggan och sjunga nationalsången och det kopplar jag inte med rasism

annpassa ska man göra var man kommer de får anpassa sig men ni måste också anpassa er lite alltså man kan inte frysa ut folk man aldrig paratat med bara för de är araber om man snackat med de och tycker väldigt olika så behöver man inte parata med varandra

eller?

Reg.datum
    May 2010
    alltså

har jag sagt att man nervärderar folk om man säger sin åsikt NEJ!

men vid flera tilfälle har folk släng onödiga komentarer på varandra öhhh du är dum öö du är idiot orkar inte leta upp men självklart ska man kunna hissa svenska flaggan och sjunga nationalsången och det kopplar jag inte med rasism

annpassa ska man göra var man kommer de får anpassa sig men ni måste också anpassa er lite alltså man kan inte frysa ut folk man aldrig paratat med bara för de är araber om man snackat med de och tycker väldigt olika så behöver man inte parata med varandra

eller?
    Jag har haft med muslimer att göra både inom som utom arbetslivet och blir enbart förbannad på dem.
    Dem har fällt hårresande kommentarer, bl.a. vid 9/11 och andra tillfällen det kliat i högerkardan att ge den &&%¤% en sån pärla så dem hade somnat för gott.

och vissa muslimska gruppers beteende är så vidrig att jag saknar ord för det.
    och dem grupperna, bl.a. Somalierna är gravt impopulära t.o.m. bland andra muslimska grupperingar. Och föraktet lika spritt inom andra invandrargrupper som bland svenskar emot dem. Dem ses som mycket oönskade bland långt fler än de infödda nordborna.

Jag har haft med muslimer att göra både inom som utom arbetslivet och blir enbart förbannad på dem.
    Dem har fällt hårresande kommentarer, bl.a. vid 9/11 och andra tillfällen det kliat i högerkardan att ge den &&%¤% en sån pärla så dem hade somnat för gott.

och vissa muslimska grupper beteende är så vidrig att jag saknar ord för det.
    så fasst du inte känner mig så drar du en slutsats att jag är som de?
    för övrigt var 9/11 en sorlig dag för mänskigheten

sen har du nog aldrig träffat en "riktig" muslim som håller på reglerna
    tex inte slåss,svära,tänka nervärderande, dömma ,döda osv

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

och vissa muslimska grupper beteende är så vidrig att jag saknar ord för det.
    Sen så ville ju muslimer döda skaparna av south park oxå

Reg.datum
    May 2010
    så fasst du inte känner mig så drar du en slutsats att jag är som de?
    för övrigt var 9/11 en sorlig dag för mänskigheten

sen har du nog aldrig träffat en "riktig" muslim som håller på reglerna
    tex inte slåss,svära,tänka nervärderande, dömma ,döda osv
    Nu la du ord i min mun.

Reg.datum
    Jun 2010
    Vafan? Jag är ****** och jag har fan ingenting emot nationalsången? vafan är det här för skit? där jag bor är dem flesta invandrare eller har invandrar bakgrund och ändå sjöng vi nationalsången, jag förstår inte hur det kan vara Rasistiskt?

Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Sen så ville ju muslimer döda skaparna av south park oxå
    finns ju en hyffsat bra anledning för de att tycka så kanske något litet för dig men för de så är det väldigt stort

Nu la du ord i min mun.
    förstår inte vad du menar:S

Reg.datum
    May 2010
    dem (muslimerna) har rätt dåligt omdöme överlag när vi i väst skämtar om mohammed Allah och allt det där. Som om vi skulle bli förbannade om nån drev med Jesus och Gud? Vi skämtar om det dagligen, och ingen slänger bomber efter dem som gör det.
    lars Wilks väckte en hel del björnar med sina rondellhundar, men det var klart beräknat.

Furia:
    Jag kan se bakom hudfärgen och annat. Det jag vänder mig emot är PRAKTISERANDE muslimer. till skillnad mot dem sekulära muslimerna som är som hem som helst i samhället.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    finns ju en hyffsat bra anledning för de att tycka så kanske något litet för dig men för de så är det väldigt stort

förstår inte vad du menar:S
    att dom visade muhammed i en björndräkt är ingen bra anledning

hon mena antagligen att du sa precis det hon menar, hon har aldrig träffat en muslim som håller regler, inte slåss osv

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in