Ämne: Dagens Fail!

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Ovanligt segt här?
    Jupp!

Vargens avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Var hos tandläkaren idag och borra. Känns fortfarande

+ att moppen åker i sjön snart
    Gör inte grejer idag som du kan göra imorgon

tandläkar jävelen kan inte hålla händerna i styr skulle få ny tråd i tandställningen sen "slinter" hon och skär upp hela jävla läppen blödde ju fan.. xD

fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Aha! aah du är smart som sticker dit på lovet och jobbar iallafall, lycka till!
    Tack !
    Ride on!

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Det är ju förhelvete lika mycket reklam som musik på spotify nu............................................

Därför man har premium !

Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Det är ju förhelvete lika mycket reklam som musik på spotify nu............................................
    Word! Kommer antagligen bara bli mer reklam och ännu mindre musik när de börjar att begränsa timmarna...

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Bertus Visa inlägg
    Word! Kommer antagligen bara bli mer reklam och ännu mindre musik när de börjar att begränsa timmarna...
    Äsch spotify ltd kostar ju bara 50 spänn i månaden, det är ju ingenting!

Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Äsch spotify ltd kostar ju bara 50 spänn i månaden, det är ju ingenting!
    Inte för att 99 spänn för Premium är speciellt mkt de heller

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Inte för att 99 spänn för Premium är speciellt mkt de heller
    Nej precis! Jag erkänner, jag sitter fortfarande med gratis spotify och har alltid gjort det. Men jag tycker fortfarande att 99 kr är en ganska liten peng att betala för att få så mycket musik.
    Så när begränsningen kommer så kommer jag att betala för spotify.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    yess det är ju inga höga kostnader, är ju definitivt värt det med tanke på hur mycket ny musik man hittat med hjälp av spotify.
    Jag kör också gratis fortfarande, köpte premium nåra gånger förut, och det är verkligen värt det.
    Men är det bara jag som tycker att det är ***igt mycket reklam nu? typ efter var 3:e låt?

Edit: såg pimmes inlägg nyss, jag var inte ensam om det..
    Nej precis.

Jo det är förjävla mycket reklam numera..

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Först gick kicken på sendan åt helvete, hoppas bara det var splinesen i kicken och inte på axeln.. Sen så pajade gashandtaget elr nåt med, nippeln vill inte sitta fast satan! gick bara i 2 kmh på tomgång :/
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Fortfarande inte hittat moppen, det här ruinerar mig
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Känns ju som att det är 50/50 nu..

Ont: denna är min fail.. Helt omöjlig att bli av med, ingen vill köpa.. Cykeln alltså.
    tråkigt , lyckades sälja min idag iaf men det tog sin tid...

19. webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Hade lämnat in moppen på lagning, tydligen är det något fel med både bensinen och tändningen..

Reg.datum
    Mar 2008
    aah som fan.. Ska försöka mig med 4k iallafall, även fast jag hellre velat ha 5,5. Vad hade du för nån o vad fick du?

Har ont i hela kroppen p.g.a en jefla massa skate men det är så grymt kul så man kan inte sluta
    haha samma här.. Var 4 år sedan jag åkte sist, har åkt i ca 5 år innan. Började lite igen i söndags, så har blivit några heldagar nu, mycket sitter fan i alltså! Men de känns ganska mycket i kroppen.

ensam hemma givetvis dunkar man satan då efter 5 sek åkte systemkameran i golvet... (låg på en högtalare) tur den landade på något mjukt

Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    kom på nu att det är matte prov imorgon :S

Men det ska nog gå bra iofs
    Vafan, har du inte lov nu?

Har nio lådor med godis & annat skit att sälja från skolans hejarklack.. Varför blev jag med nu igen..? Minns inte..

Behöver få ihop 10 lax fort som fan så kan ja uppfylla min dröm
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

27. jag har en stalker 08 30moped riktigt gött axx och nu när den har det uppborrade stage 6 röret på går den ungefär 95ärliga säkert snabbare kompisen toppade den i 110 med sin naked med det röret

Citat Ursprungligen postat av repoint Visa inlägg
    Att äta massa lax tror jag ^^
    Ohja! Nä, men köra Formel Renault 2.0
    har fått ett erbjudande som egentligen är så att det glider 10 lax löst och om ja crashar så drar teamet in dom annars får ja tillbaka dom.
    detta är formel renault: http://www.youtube.com/watch?v=YPvfW94zxlM
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

aah som fan.. Ska försöka mig med 4k iallafall, även fast jag hellre velat ha 5,5. Vad hade du för nån o vad fick du?
    okej äh ett småplock som jag satt ihop från början på en Odenbikes Alstra ram, fick 2,5 dudå?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in