Sidan 65 av 160 Första ... 1555636465666775115 ... Sista
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Den tallriken var inte allt för liten.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Bruden stod i duschen så jag fixade frukost till henne Även små saker uppskattas

Men nu gör du fel, det är inte du som ska stå i köket. Min tjej är bättre då, städar och lagar pannkakor till mig på morgonen.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Den tallriken var inte allt för liten.
    Det är en skål

Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Men nu gör du fel, det är inte du som ska stå i köket. Min tjej är bättre då, städar och lagar pannkakor till mig på morgonen.
    Haha, jag vet, läste det på Facebook Men hon brukar laga middag så får väl ställa upp ibland

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Jag syftade på att du skrev små saker..
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    och det gick...?
    Gick prima. Snackade lite och sånt, inget speciellt då det var första gången vi traffades
    Ska nog träffa henne snart igen

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Gick prima. Snackade lite och sånt, inget speciellt då det var första gången vi traffades
    Ska nog träffa henne snart igen
    Du nämnde innan att ni var på G, men nu säger du att det var första gången ni träffades.
    För mig är det en gåta, inget illa menat till dig alls! Men hur kan man vara på G med någon man aldrig träffat innan?
    Jag menar hon skulle ju kunna vara hur annorlunda som helst jämfört med hur hon verkat på tex telefon och dator..

OY
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Du nämnde innan att ni var på G, men nu säger du att det var första gången ni träffades.
    För mig är det en gåta, inget illa menat till dig alls! Men hur kan man vara på G med någon man aldrig träffat innan?
    Jag menar hon skulle ju kunna vara hur annorlunda som helst jämfört med hur hon verkat på tex telefon och dator..
    Klart man kan vara på G utan att ha träffats
    Så var det ju med mitt X som höll i 1 år

Har ju snackat med henne ett bra tag så på G är nog rätt ord
    Senast redigerat av M.Larsson den 2011-05-09 klockan 14:08.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    OY

Klart man kan vara på G utan att ha träffats
    Så var det ju med mitt X som höll i 1 år
    Tyckte bara det verkade konstigt, att man blir kär i någon man aldrig träffat i person.. Jaja jag kan ha fel!

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Tyckte bara det verkade konstigt, att man blir kär i någon man aldrig träffat i person.. Jaja jag kan ha fel!
    hehe, förra sommaren fick jag kontakt med en brud som bor ca 20 mil härifrån, hon var 2 år äldre och hade kille. Vi skrev lite och så och jag var inte allt för seriös, men enligt hon var hon kär i mig, riktigt läskigt! sen gick det så långt att hon ville börja inleda någonting, hon ville att vi skulle träffas och försöka göra något av det! så tydligen kan man det
    och om ni undrar hur det gick sen, så..
    hon var en riktig gnällkärring och då sa jag åt henne att sluta hacka så jävla mycket. hon bad om ursäkt och så hörde hon inte av sig på 3 månader och sedan började hon skriva. Då fick hon reda på att jag var i stockholm med en polare just då, och hon bodde ju där. Hon ville träffas men det ville inte jag, det var då jag blev av med henne, hon började hata mig!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Jag syftade på att du skrev små saker..
    Nu har du tappat mig

Visst hon är jätte snygg, söt och så. Men riktigt kär kan jag ju inte säga än men det kommer väl när man börjar umgås riktigt mycket osv

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    hehe, förra sommaren fick jag kontakt med en brud som bor ca 20 mil härifrån, hon var 2 år äldre och hade kille. Vi skrev lite och så och jag var inte allt för seriös, men enligt hon var hon kär i mig, riktigt läskigt! sen gick det så långt att hon ville börja inleda någonting, hon ville att vi skulle träffas och försöka göra något av det! så tydligen kan man det
    och om ni undrar hur det gick sen, så..
    hon var en riktig gnällkärring och då sa jag åt henne att sluta hacka så jävla mycket. hon bad om ursäkt och så hörde hon inte av sig på 3 månader och sedan började hon skriva. Då fick hon reda på att jag var i stockholm med en polare just då, och hon bodde ju där. Hon ville träffas men det ville inte jag, det var då jag blev av med henne, hon började hata mig!
    Haha ja okej.

Visst hon är jätte snygg, söt och så. Men riktigt kär kan jag ju inte säga än men det kommer väl när man börjar umgås riktigt mycket osv
    Ja okej men då är jag med.
    Menade inte att verka nedlåtande eller något när jag ifrågasatte det, utan jag var mer lite nyfiken i och med att du aldrig träffat personen innan etc.

Haha ja okej.

Ja okej men då är jag med.
    Menade inte att verka nedlåtande eller något när jag ifrågasatte det, utan jag var mer lite nyfiken i och med att du aldrig träffat personen innan etc.
    Jaoo

Nä det är lungt, förstod att du inte mena något illa eller så

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Han vill kanske göda henne, så ingen annan vill ha henne..
    Hon har varit anorektiker, och är underviktig, och brukar aldrig äta frukost.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Hon har varit anorektiker, och är underviktig, och brukar aldrig äta frukost.
    Chilla va, tror inte Gurra var seriös med det han skrev..

För övrigt tror jag ralley menar att du skrev "Även små saker uppskattas" och att skålen var ganska stor..

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Bruden stod i duschen så jag fixade frukost till henne Även små saker uppskattas

Någon kommer att få ligga! Nä men schysst gjort hoppas hon uppskattade det även om det är hon som ska stå i köket.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Nu har du tappat mig
    Han trollade dig herregud ....
    En svensk tiger!

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Någon kommer att få ligga! Nä men schysst gjort hoppas hon uppskattade det även om det är hon som ska stå i köket.
    Oh come on.. that shit is getting kinda old by now..

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Oh come on.. that shit is getting kinda old by now..
    Alla har sin plats; kvinnor i köket ,tk-fuckon(dock inte Siimon ) hos TSR osv sanningen gör ont ibland .
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Alla har sin plats; kvinnor i köket ,tk-fuckon(dock inte Siimon ) hos TSR osv sanningen gör ont ibland .
    Nej, vi måste få behålla vårt tk-fucko, no matter what!

Ont: Är kär i simon.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Chilla va, tror inte Gurra var seriös med det han skrev..

För övrigt tror jag ralley menar att du skrev "Även små saker uppskattas" och att skålen var ganska stor..
    Nej, men det var mer till Ralley

Skålen är väldigt liten, och ser det ut som att det är mycket yoghurt så är det inte så heller, utan det är alla jordgubbar i yoghurten som gör det.

Det får jag alltid Jodå, hon uppskattade det allt Joo hon är duktig i köket

Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Haha nej jag var inte seriös.
    Förstod de

Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Han trollade dig herregud ....
    Ohnoes!

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Nej, vi måste få behålla vårt tk-fucko, no matter what!

Ont: Är kär i simon.
    Tycker att du ska ta första steget Simon kanske är blyg? Btw hur ofta umgås ni herrar med era damer?

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Tycker att du ska ta första steget Simon kanske är blyg? Btw hur ofta umgås ni herrar med era damer?
    Inte så ofta som man vill tyvärr, ca 1-3 gånger per vecka

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Nu har jag tydligen gjort det.

Jag umgås med min dam varenda jävla skoldag, hon blir irriterad om man inte träffar henne varje rast i princip. Tyvärr kan man få för mycket av det goda? Tack gode gud att hon är ett år äldre så man inte gick i samma klass?

Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Haha vafan!
    Tänkte erkänna det på msn ikväll sötnos.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Jag umgås med min dam varenda jävla skoldag, hon blir irriterad om man inte träffar henne varje rast i princip. Tyvärr kan man få för mycket av det goda? Tack gode gud att hon är ett år äldre så man inte gick i samma klass?
    Trodde fan inte du hade en äldre tjej, så brukar det ju ändå inte vara att tjejen träffar yngre

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Larse Visa inlägg
    Nej då En tjejkompis till en av kusinerna var på väg in till köket, halkade och slog sig ganska rejält, hade hon aldrig lämnat köket så hade det aldrig hänt

läses med lite ironi
    Hahaha..

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in