Sidan 8 av 56 Första ... 67891018 ... Sista
    Citat Ursprungligen postat av Buddha Visa inlägg
    Nej, fungerar bara till iPhone.
    Och vad snackar du om då? Fungerar till iTouch, dock vet jag inte med 2G

Skaffat iOS4 nu. Hur gör jag för att miltitaska?

IK-TÄLJEs avatar
    Reg.datum
    Dec 2008
    Ser att de går o uppdatera till OS4, antar att de inte finns nå jailbreak än?

Finns de nån möjlighet å ta me sig alla appar?

Citat Ursprungligen postat av IK-TÄLJE Visa inlägg
    Ser att de går o uppdatera till OS4, antar att de inte finns nå jailbreak än?

Finns de nån möjlighet å ta me sig alla appar?
    Jag uppdaterade igår. Allting följer med. gillar det verkligen! Grymt! Bra att man kan köpa en telefon och sen blir den plötsligt bättre.

Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Jag tror det är idag det kommer börja gå att multitaska.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Man kan bara jailbreaka iPhone 3G och iPod Touch 2G på iOS 4.0 ATM!
    Kan hålla er uppdaterade om ni känner för det.. Håller koll!

Reg.datum
    Apr 2007
    Citat Ursprungligen postat av Hans_J Visa inlägg
    Jag tror det är idag det kommer börja gå att multitaska.
    MUlti tasken är väl när man dubbel klickar på homeknappen? Har funkat hela tiden

Citat Ursprungligen postat av Anton_vbg Visa inlägg
    MUlti tasken är väl när man dubbel klickar på homeknappen? Har funkat hela tiden
    Har dock inte funkat med alla program, idag tror jag det var alla spel skulle fixas till så det går att använda till Multitasking.

Reg.datum
    Apr 2007
    Citat Ursprungligen postat av Hans_J Visa inlägg
    Har dock inte funkat med alla program, idag tror jag det var alla spel skulle fixas till så det går att använda till Multitasking.
    okej, måste man uppdatera i itunes igen då?

Sist jag uppdaterade min 3gs så fick jag grundinställa allt. Den blev helt tom :S

Nu har jag läst att det finns den senaste 4.0 med med multitask grejer och allt. Den vill jag med ha, kommer det bara upp när jag pluggar in luren i datorn eller? Sist fick jag åka hem till en polare med äldre itunes för att få igång luren igen xD Är lite rädd för att inte få igång den igen efter uppdatering.

Någon som har tips å trix?
    Tack på förhand

Reg.datum
    Apr 2007
    Citat Ursprungligen postat av Vikt0r Visa inlägg
    Sist jag uppdaterade min 3gs så fick jag grundinställa allt. Den blev helt tom :S

Nu har jag läst att det finns den senaste 4.0 med med multitask grejer och allt. Den vill jag med ha, kommer det bara upp när jag pluggar in luren i datorn eller? Sist fick jag åka hem till en polare med äldre itunes för att få igång luren igen xD Är lite rädd för att inte få igång den igen efter uppdatering.

Någon som har tips å trix?
    Tack på förhand
    När du kopplar in den i din dator ska itunes automatiskt göra en säkerhets kopiering av allt du har på luren. Sen uppdaterar du den. Och om du ens behöver så väljer du att "installer säkerhets kopiering" eller va det heter. Funkade skit bra för mig Man måste dock ha nyaste itunes för att installera detta, vilket är 9.2.

Någon som vet var man kan ladda ner feta bakgrunder till iphonen? till själv hemmskärmen bakom alla apps osv Finns ju sen tidigare när folk jailbreakade och hade det så tänkte fråga er .

När du kopplar in den i din dator ska itunes automatiskt göra en säkerhets kopiering av allt du har på luren. Sen uppdaterar du den. Och om du ens behöver så väljer du att "installer säkerhets kopiering" eller va det heter. Funkade skit bra för mig Man måste dock ha nyaste itunes för att installera detta, vilket är 9.2.

Någon som vet var man kan ladda ner feta bakgrunder till iphonen? till själv hemmskärmen bakom alla apps osv Finns ju sen tidigare när folk jailbreakade och hade det så tänkte fråga er .
    Har aldrig bytat bakgrund trots att jag har jailbreakat men på ewallpapers så har dem en ipod kategori och en iphone kategori, så kolla där
    F.d. Almsarn

IK-TÄLJEs avatar
    Reg.datum
    Dec 2008
    Är du skillad så gör du en i Photoshop Annars är jag för att bakgrunedn ska vara svart

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Det heter bytt, inte bytat..
    Ewallpaper har ganska bra, ja

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Det heter bytt, inte bytat..
    Ewallpaper har ganska bra, ja
    Jo, men nu förväntade jag inte heller mig någon som skulle kommentera det på ett mopedforum.. Det är till o med så att skriver man fel här så rödmarkeras det Så - jag vet.
    Klickade in på en ipod bild och tyckte inte den hade rätt proportioner, men möjligt att jga har fel.
    F.d. Almsarn

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Låter så sjukt fel och det stör mig att folk skriver bytat (dålig svenska) så det är därför jag påpekar saken

Reg.datum
    Apr 2007
    Citat Ursprungligen postat av Alm Visa inlägg
    Har aldrig bytat bakgrund trots att jag har jailbreakat men på ewallpapers så har dem en ipod kategori och en iphone kategori, så kolla där
    Citat Ursprungligen postat av IK-TÄLJE Visa inlägg
    Är du skillad så gör du en i Photoshop Annars är jag för att bakgrunedn ska vara svart
    INgen vidare på PS ^^ Tack för responsen!

När man startar ett program och sedan trycker upp multitaskmenyn så ligger ju alla program där trots att du stängt ner dom med home-knappen. Behöver man sedan gå in i den menyn och hålla fingret på en av apparna i ett par sekunder och sedan ta bort dom från den listan för att dem ska stängas ner och "startas om"? Och drar det mer batteri att ha massa program i multitask-menyn?

Btw så är det rätt kasst att om är inne på eBuddy, så loggas man ut om man sen använder multitask. Det var ju en av dom grejerna man ville mest, att man skulle kunna ha msn och safari igång samtidigt.

När man startar ett program och sedan trycker upp multitaskmenyn så ligger ju alla program där trots att du stängt ner dom med home-knappen. Behöver man sedan gå in i den menyn och hålla fingret på en av apparna i ett par sekunder och sedan ta bort dom från den listan för att dem ska stängas ner och "startas om"? Och drar det mer batteri att ha massa program i multitask-menyn?

Btw så är det rätt kasst att om är inne på eBuddy, så loggas man ut om man sen använder multitask. Det var ju en av dom grejerna man ville mest, att man skulle kunna ha msn och safari igång samtidigt.
    App-producenten måste tillåta mt. Kommer i updatering antagligen. Nej appsen suger inte batteri inte märkbart iaf.

Jag vill tacka Apple för ännu en underbar release. Allt är så otroligt snyggt och jag älskar allt!

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    VA I HELVETTTEEE!?!!?!? :@ Vafan ere här? Vad ska jag göra? alla fucking kontakter är borta och alla jävla bilder, kan man inte fixa det här så är jag fan klar med apple :$

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ska iväg till Spanien nu och hade tänkt att ta med min iPod Touch 3G.
    Men den fungerar inte att ladda i den laddningsdockan... Hur ska jag göra? Finns det ngt sätt att få det att fungera?

Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    VA I HELVETTTEEE!?!!?!? :@ Vafan ere här? Vad ska jag göra? alla fucking kontakter är borta och alla jävla bilder, kan man inte fixa det här så är jag fan klar med apple :$

Säkerhetskopia finns alltid, istället för att lacka ur så kan du kolla upp hur man gör istället "återställ till säkerhetskopian(diniPhonesnamn)"

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Har ju gjort det, men när man ska lägga in kopian avbryts skiten. -.-"

Ingen här som ska ha IOS4 ?! Jag sitter just nu och ska se om jag kan få in det i min Iphone utan att bli av med all musik osv. Då min stationära dator krashat, där jag har all min musik osv på. Och jag har inte synkat den med min Macbook - där jag förövrigt inte har något alls!

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    iOS4 finns ju inte ens till touch 2g :S
    Yes it does!

Jailbreak till fyran? Uppdatera mig nu !

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in