Sidan 26 av 82 Första ... 1624252627283676 ... Sista
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Dagens fail, är de tiotal nötter som uppenbarligen har pungkulor till hjärna.

Ska det vara såpass svårt, att inse när stopp är stopp? Nästan så att man borde köra hembesök på er. Även till dig Ralley (du är välkommen på bullar din pajas).

En gång i tiden sparkade jag ut 50-60 pers i veckan på liknande skit, jag misstänker att ni inte vill tillbaka dit.
    Kanske lika bra de då det alltid är samma personer som håller på.. Dags att börja med riktigt långa semestrar igen kanske så det inte blir att man blir bannad en vecka sen är i full gång igen?

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Kanske lika bra de då det alltid är samma personer som håller på.. Dags att börja med riktigt långa semestrar igen kanske så det inte blir att man blir bannad en vecka sen är i full gång igen?
    Vad sägs om premban? Fick det av Gabriel Pap på förra forumet när jag gav han en komplimang

Reg.datum
    Nov 2010
    Jag hänger inte med ett skit här. Vad händer? Varför är Pontus och Sebbe avstängda?

5. ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Har körtelfeber och kan antagligen inte hänga med på klassresan i helgen. Älskar mitt liv. NOT

davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Har körtelfeber och kan antagligen inte hänga med på klassresan i helgen. Älskar mitt liv. NOT
    Fyfan va tråkigt! Krya på dig! Då skulle du veta min klass, jävla cp:n, bara för att vi inte sålt nåt, typ kex eller godis osv. (som ingen orkade göra). Så kan vi bara sova en natt på hotell, i huvudstaden dit vi ska åka. Därför, så tänker typ 10 pers. inte ens komma med ? Wtf liksom!

Ont: Fick världens Deja Vu, spelade exakt samma låt som för ett år sedan, knapprade in mig på en försäljnings sida, såg en nästan exakt likadan DRD Racing till salu, samma årsmodell, nästan samma KM-tal körda, samma färger, likadan stänka!
    Skulle dock nästan vilja ha en till moppe ..!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Fyfan va tråkigt! Krya på dig! Då skulle du veta min klass, jävla cp:n, bara för att vi inte sålt nåt, typ kex eller godis osv. (som ingen orkade göra). Så kan vi bara sova en natt på hotell, i huvudstaden dit vi ska åka. Därför, så tänker typ 10 pers. inte ens komma med ? Wtf liksom!

Ont: Fick världens Deja Vu, spelade exakt samma låt som för ett år sedan, knapprade in mig på en försäljnings sida, såg en nästan exakt likadan DRD Racing till salu, samma årsmodell, nästan samma KM-tal körda, samma färger, likadan stänka!
    Skulle dock nästan vilja ha en till moppe ..!
    Ja fyfan, inte lätt när det är svårt :/ Tack iaf!

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Resa med supporterbussen till Varberg imorgon! Kommer bli en grym resa.

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Resa med supporterbussen till Varberg imorgon! Kommer bli en grym resa.
    Fanatics
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

14. Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Vad händer där?
    Säkert någon fotbolls match!

Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Vad händer där?
    Tror jag läste igenom ironin i det inlägget faktiskt, men såklart är det fotboll.

Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Fanatics
    Det gäller att stötta.

Reg.datum
    May 2010
    Fick i förrgår reda på att jag inte kommer få övningsköra privat förrän jag tar körkort
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Det gäller att stötta.
    Oja, ärligt talat tycker jag ni kör på bra hittills på läktaren.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Oja, ärligt talat tycker jag ni kör på bra hittills på läktaren.
    Ja, det känns som att det inte har blivit sämre klackmässigt (iaf inte nåt större) på denna säsongen och ifjol. Räknar med en stor tillrest klack mot Varberg imorrn med - ska bli skoj!

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av SnibbeN Visa inlägg
    Varför? :o
    Vet inte Jag fick bara ett nej till svar hemma

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Får skriva dagens fail här då.. -.-
    Tänkte på på fest i helgen, sen så blev man tvingad att följa med till landet.. Aja tänkte jag, får passa på och rasta crossen iaf.

Körde med crossen gamla vanliga vändan, först ned på åkern, skulle pröva hoppa över en sten, gled uta helvete så gjorde nästan en 180 :S tänkte inte mer på det och körde vidare in i skogen..
    Kom ut på asfaltsvägen på andra sidan, stegrade lite osv, sen in i skogen på nästa ställe. Finns 2 hopp efter varann där jag brukar hoppa på, så gjorde det nu med. Problemet var att framhjulet landade på en sten som var riktigt jävla hal pga fukten, så hjulet gled och sidan, jag kör in i skogen utanför stigen, huvudet rakt in i ett stort träd.. Ligger kvar en stund, går sen upp och försöker resa hojen. När jag får upp den (var intrasslad i träd) så märker jag att kopplingsslangen är av Får rulla igång och köra på 6an hemmåt. Så nu får den stå tills jag hittar ny slang, vilket jag inte hittade på 24mx ens.

FML!
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    fettah, skiten verkar kosta 479 kr på lelles -.- ILLA
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Reg.datum
    May 2010
    Kolla in the spoiler

Annonsen:

Fick ett svar:

Började skratta lite smått

Jag förväntar mig inte mer än 7000 men ändå

Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Kolla in the spoiler

Annonsen:

Fick ett svar:

Började skratta lite smått

Jag förväntar mig inte mer än 7000 men ändå
    Haha vilken snubbe Säg att den gör 100 Haha

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av dennis1 Visa inlägg
    Haha vilken snubbe Säg att den gör 100 Haha
    Nej , dåligt för affärerna

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Fick i förrgår reda på att jag inte kommer få övningsköra privat förrän jag tar körkort
    Lika bra! Så pass dåligt som du kör på NFS så borde du inte ens få vistas på vägarna ute!

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Lika bra! Så pass dåligt som du kör på NFS så borde du inte ens få vistas på vägarna ute!
    Konstigt när du buttblockar mig vid poliserna hela tiden !

Någon annan i centrala Göteborg som la märke till de två stridsplanen som svischade omkring här över för typ 5 min sen?
    F.d summertime

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in