Sidan 11 av 20 Första ... 910111213 ... Sista

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Kommer absolut INTE, polisen har vart på oss som blodiglar, jag själv blev stannad idag och två av mina polare torskare igår, dock klarade jag mig...

Frågade varför dom är ute och huntar mopedister, svaret var att få så lite mopeder att komma till frihamnen som möjligt under marathon
    Så du ska inte åka med mig och max o company hem sen då ? Man kan ju bara gå igenom stan , och sen åka när man kommer ut på större vägar .. då äre ju chill

EDIT: fast det skulle inte vara kul att bli stoppad då dom inte verkar så snälla nu
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Så du ska inte åka med mig och max o company hem sen då ? Man kan ju bara gå igenom stan , och sen åka när man kommer ut på större vägar .. då äre ju chill

EDIT: fast det skulle inte vara kul att bli stoppad då dom inte verkar så snälla nu
    Nej, går hellre på marknad...

för dom vill ville verkligen sätta dit mig..fråga efter nycklar försökte säga att det var en sidoimport etc...vilket det inte är

Flera stycken som fått böter bara för att backspegel har saknats t.ex Så det blir att åka farsans ciao tills idiot frihamnen är över

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Nej, går hellre på marknad...

för dom vill ville verkligen sätta dit mig..fråga efter nycklar försökte säga att det var en sidoimport etc...vilket det inte är

Flera stycken som fått böter bara för att backspegel har saknats t.ex Så det blir att åka farsans ciao tills idiot frihamnen är över
    haha

Jag skiter nog också i det om det inte blir nåt cruise tillbaka till västerort , åker fan inte med 2-3st bara.. då är man ju körd

EDIT: eller om jag får skjuts tillbaka från frihamnen = /
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

sewas avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jag kommer tyvär inte. motorn har fuckat upp totalt så de blir att plocka ner och ev. renovera igen.. får satsa på meetet efter marathon.
    I NEED YOUR KYLARE TO MY Moped

Reg.datum
    May 2010
    jävla pussys alla är!

kör bara, KÖÖÖÖÖR

Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    haha

Jag skiter nog också i det om det inte blir nåt cruise tillbaka till västerort , åker fan inte med 2-3st bara.. då är man ju körd

EDIT: eller om jag får skjuts tillbaka från frihamnen = /
    Varför åker du inte med alla andra bara? Ett gäng från västerort som ska till vällingby brukar dra 10 st iaf.

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    Varför åker du inte med alla andra bara? Ett gäng från västerort som ska till vällingby brukar dra 10 st iaf.
    Dåså jag hänkar

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av JK91 Visa inlägg
    ää bara köra genom tuneln från stan sen ut på huddinge vägen le stort bara när man blir fotad på fartkamran
    Du bor i huddinge ju ?

En Bänk skulle ju vara något! Någon som har kollat om det finns möjlighet till att fixa? Kanske inte tills nu men, någon senare träff, skulle va riktigt roligt!

sewa och Norberg kommer sälja korv och läsk på plats!

Korv med bröd - 10:-
    Läsk (burk 33cl) - 10:-
    Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.

Citat Ursprungligen postat av abk Visa inlägg

Bara det inte blir en korvfest

Citat Ursprungligen postat av Iceen Visa inlägg
    låter bra tobbe, fixar du det då? (A) <3
    Haha, hade jag haft en bänk så! men det borde väl inte va omöjligt? nått företag kommer med en hojjbänk på ett släp, så får man pröjsa nån hundring för ett par varv på bänken. I would do it!

Reg.datum
    May 2010

WTF HAR DU LURAT I OSS!?

nu kommer det inga hojjar med från våran sida

Är det seriöst så många i Stockholms-orten som fått sina moppar tagna? Illa

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Är det seriöst så många i Stockholms-orten som fått sina moppar tagna? Illa
    Huddinge har razzia/moppeveckor nu = /

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Finns det någon sida där man kan kolla när polisen har razzia hos skoler eller extra koll på något område?
    Inte en aning men jag vet att många har blivit tagna efter frihamnen och i huddinge

Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Finns det någon sida där man kan kolla när polisen har razzia hos skoler eller extra koll på något område?
    Tror Sollentuna simmar lugnt nu.. TROR.. Dom var vid HLD-skolan nån fredag för 3-4v sen, provkörde massa moppar och det finns trimmade där, men dom tog ingen, även fastän det finns såna med trimrör blabla

Jaja, får se om man vågar åka till Frihamnen eller inte..

Tror Sollentuna simmar lugnt nu.. TROR.. Dom var vid HLD-skolan nån fredag för 3-4v sen, provkörde massa moppar och det finns trimmade där, men dom tog ingen, även fastän det finns såna med trimrör blabla

Jaja, får se om man vågar åka till Frihamnen eller inte..
    Ingen kommer stöta på problem på träffen, så det är riskfritt.

Citat Ursprungligen postat av Norberg Visa inlägg
    WTF HAR DU LURAT I OSS!?

nu kommer det inga hojjar med från våran sida
    Jo, DTn får ni langa upp på släpet och mysa med...

petrus123s avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Dom har haft "razzia" vid våran skola också samt grannskolan förra veckan men vi har bara ett par baotian här så de var inga problem

Ingen kommer stöta på problem på träffen, så det är riskfritt.
    Så dom kan inte ta folk när vi åker in mot stan i cruiset, när vi åker till frihamnen med cruiset eller när vi är i frihamnen?

Så dom kan inte ta folk när vi åker in mot stan i cruiset, när vi åker till frihamnen med cruiset eller när vi är i frihamnen?
    tror poliserna kommer att vara upptagna med avspärrningar! när vi åkte hem från frihammnen förut så frågade vi 6 poliser om vägen eftersom att det var avspärrat överallt och de brydde sig inte fast att moppen var trimmad!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in