Sidan 28 av 82 Första ... 1826272829303878 ... Sista

2. Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Va nyss ute och körde, åkte till ett ställe där jag aldrig har varit innan så tog det lungt och checkade allt! Hittade in alls där inne så såg några 17-åringar som spelade fotboll på en plan som låg i en liten gränd så åkte dit och frågade hur man kom till sollentuna centrum, dom förklarade hur man åkte dit, sen när jag skulle åka så ser jag en jävla fetto springande emot mig med en stor jävla kniv, FICK PANIK!! Startade mopeden och gasade fullt mot honom kunde inte åka till de andra hållet för det va en stängd gränd! Han skrek DIN JÄVEEL KOM HIT och massa andra saker!! Så körde rakt emot han så ser en brant JÄVLA backa och sen en stor sten längst ner! Va kanske 5m ifrån han så åkte ner för den branta backen va SKIT nära på ramla och sen kollar jag bak och då står han och viftar med kniv och till sist kastade den mot mig, den flög ganska långt ifrån mig som tur!!

Fyfan vad tur jag hade! Men det skumma va varför dampade han på mig Åkte ju sakt och lungt!
    Hahah lät ju spännande känns som man vill tillbaks dit sen

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Va nyss ute och körde, åkte till ett ställe där jag aldrig har varit innan så tog det lungt och checkade allt! Hittade in alls där inne så såg några 17-åringar som spelade fotboll på en plan som låg i en liten gränd så åkte dit och frågade hur man kom till sollentuna centrum, dom förklarade hur man åkte dit, sen när jag skulle åka så ser jag en jävla fetto springande emot mig med en stor jävla kniv, FICK PANIK!! Startade mopeden och gasade fullt mot honom kunde inte åka till de andra hållet för det va en stängd gränd! Han skrek DIN JÄVEEL KOM HIT och massa andra saker!! Så körde rakt emot han så ser en brant JÄVLA backa och sen en stor sten längst ner! Va kanske 5m ifrån han så åkte ner för den branta backen va SKIT nära på ramla och sen kollar jag bak och då står han och viftar med kniv och till sist kastade den mot mig, den flög ganska långt ifrån mig som tur!!

Fyfan vad tur jag hade! Men det skumma va varför dampade han på mig Åkte ju sakt och lungt!
    hehe du får tänka på hur du skriver, förstod knappt hälften
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

5. Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Det var väll inte mycket?
    Jag betalade 11.000 för min jog r som hade gått 350 mil (05a) och de var 08
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Hahah vad förstod du inte? + Fick såån adrenalin kick så det är kanske därför jag inte kan skriva xD!

Va tvungen att läsa om det där ett par gånger för att förstå men iaf sjuk kille, du skulle tagit kniven och åkt tillbaka o fråga vafan han ville

8. Reg.datum
    May 2010
    Vilket jävla väder, Åskar och regna så inte i helvete!

davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Vilket jävla väder, Åskar och regna så inte i helvete!
    Nejdå! Solen håller just på att gå ner!
    Synd bara att man är sjuk och mår som en.. ehm ja.
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Jag betalade 11.000 för min jog r som hade gått 350 mil (05a) och de var 08
    En jog r är inte värd lika mycket som en aerox. Som att jämför pris på en volvo s60 2,5t och på en s60 t5a ju

13. Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Dom smakar inte ett skit!

Sista veckan på praktiken nu, både skönt och lite tråkigt..
    Det är därför man har dipp
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Fiddy är riktigt jävla kul på grusvägar.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

16. Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    En jog r är inte värd lika mycket som en aerox. Som att jämför pris på en volvo s60 2,5t och på en s60 t5a ju
    Agreed.

Jag sålde min Aerox från 08 som hade gått 500 mil för 17 000. Den var inte heller i direkt nyskick

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Fiddy är riktigt jävla kul på grusvägar.
    sant, ska ut och åka lite nu
    edit: åkte en vända och ryckte upp han på bakan, tänkte: det här går ju fint, provar lägga i 4an när jag stegrar! sen drar jag över. kollar på fiddyn, 12an står rakt upp men det gör inte fiddyn, hela bakramen har gått av
    Senast redigerat av hyperperry den 2011-05-22 klockan 21:14.

Nu är det dags att tjacka nya mobilhögtalare! Hade dessa innan: http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?...0X-10%20black& De höll i lite drygt 2 veckor, sen började de låta förjävligt. Därför tänkte jag passa på att köpa några lite bättre denna gång.

Ligger just nu och velar mellan dessa två:

http://www.clasohlson.se/Product/Pro...x?id=162137004

http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?...iZound%20X-30&

Vilka tror ni är bäst? Om man tänker på styrka och ljudkvalité?

davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Nu är det dags att tjacka nya mobilhögtalare! Hade dessa innan: http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?...0X-10%20black& De höll i lite drygt 2 veckor, sen började de låta förjävligt. Därför tänkte jag passa på att köpa några lite bättre denna gång.

Ligger just nu och velar mellan dessa två:

http://www.clasohlson.se/Product/Pro...x?id=162137004

http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?...iZound%20X-30&

Vilka tror ni är bäst? Om man tänker på styrka och ljudkvalité?
    Bara undrar, när använder man någonsin såna ?
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    sant, ska ut och åka lite nu
    edit: åkte en vända och ryckte upp han på bakan, tänkte: det här går ju fint, provar lägga i 4an när jag stegrar! sen drar jag över. kollar på fiddyn, 12an står rakt upp men det gör inte fiddyn, hela bakramen har gått av
    Får du upp din på 3an? :o Tror inte jag kan det, haha. Neeeeeeeej! Det var ju inte braaaa. Bara att försöka svetsa!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Bara undrar, när använder man någonsin såna ?
    Jag använder de faktiskt riktigt mkt! Jag sitter väldigt ofta ute på kvällarna, så då kan det vara väldigt skönt med ett par högtalare att spela musiken i

davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Jag använder de faktiskt riktigt mkt! Jag sitter väldigt ofta ute på kvällarna, så då kan det vara väldigt skönt med ett par högtalare att spela musiken i
    Ah! Förstås!
    Kom själv också på, att t.ex. på villor, så kan dem vara nice att ha!
    Som jag då..

Ah! Förstås!
    Kom själv också på, att t.ex. på villor, så kan dem vara nice att ha!
    Jaarå

Vadå på villor?

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Får du upp din på 3an? :o Tror inte jag kan det, haha. Neeeeeeeej! Det var ju inte braaaa. Bara att försöka svetsa!
    ja, till och med 4an om jag rycker lite hårdare jag har en fiddy ram liggandes, flyttar över allt på den

davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Jaarå

Vadå på villor?
    Meh, röda huset där, är en villa!

Uploaded with ImageShack.us
    Som jag då..

Meh, röda huset där, är en villa!

Uploaded with ImageShack.us
    Men, haha När man e inne har man ju antagligen en stereo! Då är minihögtalare värdelösa jue

Federer mot Lopez just nu. Ser ut att bli en enkel resa för RF.

davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Men, haha När man e inne har man ju antagligen en stereo! Då är minihögtalare värdelösa jue
    Nåja, man vet aldrig.
    Haha, användbara är dem ju tydligen.
    Som jag då..

Nåja, man vet aldrig.
    Haha, användbara är dem ju tydligen.
    Mjoo, om man är ute

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in