Sidan 35 av 73 Första ... 25333435363745 ... Sista
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Och sånna som står och varvar som satan när det är typ 1 minut kvar är onda
    Vart hörde du något sånt i den filmen?

0:22 ungefär så drar hampus en liten touch på gasen

nää, mer som en lektävling :') har gått på en kurs de senaste 4 veckorna, då hade vi 4 avslutningsrejs och det här var det första Jag fick 1liter maxima esterolja för besväret
    Gött, typ som Cross Skola ? Det har vi här dock har jag inte gått iår då det varit massa strul med hojbyte osv.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

Gött, typ som Cross Skola ? Det har vi här dock har jag inte gått iår då det varit massa strul med hojbyte osv.
    Touch på gasen? varvstopp trodde jag... men du hör att den låter som en påse nötter, jag har för stor lågfart i så jag måste ju få lite temp på stiftet ;P säger vi
    Japp, fast för gamla gubbar och motionärer
    Yellowfail

Tänker du seriöst på sånt när du står på grinden?
    Och i dom flesta tävlingar är det nödvändigt då dom ofta håller en så med avstängda motorer så länge som möjligt innan start så man måste blåsa ur den typ

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Citat Ursprungligen postat av Hampusen Visa inlägg
    Det är kewl...
    http://www.youtube.com/watch?v=SH6DcUWVrtc
    första räjset
    Ganska bra start för att va första rejset !

Nån som har nå motard fälgar till crf eller cr...

Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Ganska bra start för att va första rejset !
    inte bara starten var bra, jag vann

Idag har jag tagit isär hojfan, ska fetta in allt och laga luftburk. Blir eventuellt nya fälgbanor snart!
    Yellowfail

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Citat Ursprungligen postat av Hampusen Visa inlägg
    inte bara starten var bra, jag vann

Idag har jag tagit isär hojfan, ska fetta in allt och laga luftburk. Blir eventuellt nya fälgbanor snart!
    Härligt ! vet inte om man såg de i filmen men jag tror inte jag kolla på hela

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Tjenare, undrar lite vad crossen min är värd. Är då en ktm sx85 hög -06, i normalt crosskick förutom 2 revor i sadeln. Kommer sitta helt nytt drivpaket bla.

Vad tror ni?

Undrar även en annan sak, ska ju som sagt köpa nytt drivpaket på 24mx. Org är det ju 14-46 drevning, men dom säljer ett alu bakdrev 49t för endast 329 ist för 449. Tror ni att det går eller blir kedjan för kort?
    Bakdrev: http://www.24mx.se/motocross/p%7C719.../bakdrev/s559/ Framdrev: http://www.24mx.se/motocross/p%7C719...framdrev/s155/ kedja: http://www.24mx.se/motocross/p%7C719...6/kedjor/s156/

Tack på förhand
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Kedjan blir nog förkort ja, du får ha 2 lås eller byta kedja

ca 15 kan du nog få

Vad tycker ni om den här? Värt? http://www.blocket.se/stockholm/Suzu....htm?ca=11&w=2 Pruta ner till 2tusen + ska ha den och leka med alltså inge bankörning!

Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Vad tycker ni om den här? Värt? http://www.blocket.se/stockholm/Suzu....htm?ca=11&w=2 Pruta ner till 2tusen + ska ha den och leka med alltså inge bankörning!
    Tycker denna verkar bättre, nyare, billigare. Ser lite skruttigare ut men det kan du ju fräscha till http://mobil.blocket.se/uppsala/Cros...1086.htm?ca=11
    Finns säkert ännu finare ute för ungefär samma pris men kollade bara lite fort!

Reg.datum
    Sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    skulle nog kunna funka men skulle nog kolla på den nedanför då ist, dom är så in i h-e vassa
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Tycker denna verkar bättre, nyare, billigare. Ser lite skruttigare ut men det kan du ju fräscha till http://mobil.blocket.se/uppsala/Cros...1086.htm?ca=11
    Finns säkert ännu finare ute för ungefär samma pris men kollade bara lite fort!
    dom där går som jävla skållade vildsvin
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Kedjan blir nog förkort ja, du får ha 2 lås eller byta kedja

ca 15 kan du nog få
    Går det bra o köra 2 lås eller kan något fucka lite då? Annars får man köpa drevet för 449

Jävlar, det var lite mer än jag förväntade mig med tanke på att jag bytte den mot en moppe jag köpt för 5500 kr
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Haha nejdå det hör ju till

Äntligen idag ska jag hämta min nya hoj, blev ingen 250sxf-11 som planerat men jag är nöjd
    Inte åkt på över 1 månad nu

en KTM 125 EXC -09 blev det Sen när det är dags för lätt mc åker motard fälgar på
    En 125a har man ju som brukis i princip, blir det inte jobbigt att serva den hela tiden?

Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Går det bra o köra 2 lås eller kan något fucka lite då? Annars får man köpa drevet för 449

Jävlar, det var lite mer än jag förväntade mig med tanke på att jag bytte den mot en moppe jag köpt för 5500 kr
    Nejdå de går bra

Jag kan köpa den av dig för 5500kr om du vill

Reg.datum
    Sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg

jag tror inte du får mer än max 12 :p han över tror jag värderade den lite högt
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    Tror inte ens han kan få 12? Isåfall säljer vi min för ett brutalt underpris

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Syftar du på LV reggad eller bara en 125cc cross? För när jag ska besikta den osv och köra lv med den då lär det ju bli en hel del service men sånt hör ju till
    Syftade på LV Om man har orken är det skoj såklart, men usch att byta olja o de så ofta på nånting man kör gata med

Citat Ursprungligen postat av Slynzukk Visa inlägg
    Tror inte ens han kan få 12? Isåfall säljer vi min för ett brutalt underpris
    http://www.blocket.se/hela_sverige/m...1&l=0&sp=1&w=3

Tycker iaf han kan försöka med 15...

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    http://www.blocket.se/hela_sverige/m...1&l=0&sp=1&w=3

Tycker iaf han kan försöka med 15...
    12k ca är jag jävligt nöjd för iaf ligger en 06a ute i södermanland för 11700, dock antar jag att det är låghjuling då han inte skrivit något. Visst fan är höghjulingar värda lite mer?

Så jefla körsugen nu asså... bilen är inne på verkstad så blir inge köra på ett tag :/ Blir ev nya fälgbanor i veckan!
    Yellowfail

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Vet att de inte är Cross eller Enduro men de är ju hoj hur som helst. Mina supermotard träningar drar igång nästa helg och första tävlingen nästa månad

Vet att de inte är Cross eller Enduro men de är ju hoj hur som helst. Mina supermotard träningar drar igång nästa helg och första tävlingen nästa månad
    vad för hojjj?

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    vad för hojjj?
    Ska byta upp från 85, men träningen och tävlingen körs med 85cc xD

Reg.datum
    Sep 2010
    körde på crossbana idag för första gången på drygt ett år, fan va ovan man är xd

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    körde på crossbana idag för första gången på drygt ett år, fan va ovan man är xd
    Men de är jäkligt roligt efter några varv !

Men de är jäkligt roligt efter några varv !
    Lägg upp lite supermotobilder vettja! Sugen på att pröva
    Yellowfail

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in