1. #1

    problem med aeroxen! kan det vara tändningen?



    har provat munstycken från 70 till 115 och det blir ingen skillnad

  2. #2
    så betedde sig min moppe när tändstiftet var kasst.

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Born2Ride Visa inlägg
    så betedde sig min moppe när tändstiftet var kasst.
    har testat 3 olika tändsitft

  4. #4
    Chokehålet är ju helt öppet, kan inte det påverka luftflödet?

  5. #5

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in