Sidan 28 av 434 Första ... 1826272829303878128 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

Folk som inte kan hantera alkohol...

Reg.datum
    Sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    De e ju bara att bända till en gång med en skruvmejsel så är dom borta!
    fast sen ska man kanske inte förstöra dom heller?
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Reg.datum
    Sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Folk som inte kan hantera alkohol...
    +1!

träffa på en snubbe nyss när jag skulle dra och käka som va så full så han gickl runt och bad folk hitta rätt ändp på ciggen åt han för han inte klarade av att se det själv för han va så full -.-
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    +1!

träffa på en snubbe nyss när jag skulle dra och käka som va så full så han gickl runt och bad folk hitta rätt ändp på ciggen åt han för han inte klarade av att se det själv för han va så full -.-
    haha det är ju bara kul, särskilt när man själv är full, de flesta blir ju bara sköna när de är fulla men så finns det såklart undantag och såna bör man hålla sig undan...

Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    +1!

Ja en klasskompis drack lite för mycket tror jag, eller så är han bara klen, och slocknade på parkeringen i sina egna spyor... Fick agera räddare och ringa hans farmor

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Jävla idioten som sålde Gianellit 2t till mig PASSAR FÖRFAN INTE SÅ JÄVLA SUR! Nu när jag ringer till han så svarar han inte! *****
    Ne fan, Killen blåste mig den passar inte på min motor...
    Så det är ett am6 rör? Jag kanske kan fixa fram en adapter så det går på.

Förresten, säker på att du inte fått med en adapter? Alla gianellis har adaptrar så du kanske bara lagt den någonstans?

Reg.datum
    Sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    haha det är ju bara kul, särskilt när man själv är full, de flesta blir ju bara sköna när de är fulla men så finns det såklart undantag och såna bör man hålla sig undan...
    den här va bara dryg (Y) och sen efter ett tag kom hans flikvän och sprang efter och försökte få hem han men han skulle inte hem för han pratade med sina nya kompisar som va några tämligen besvärade pensionärer -.-'
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Ja en klasskompis drack lite för mycket tror jag, eller så är han bara klen, och slocknade på parkeringen i sina egna spyor... Fick agera räddare och ringa hans farmor
    man dricker för mkt när man dricker så man däckar i sina egna spyor vare sig man är klen lr inte
    haha duktigt!

Otroligt seg kväll!

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Inleder sommarlovet med att vara sjuk.. -.-´

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Inleder sommarlovet med att vara sjuk.. -.-´
    Lika här och jag ska åka till farsan till helgen
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ne Fick aldrig med och visst inte heller att man behövde adapter! Skulle vara riktigt schyst om du kunde fixa en som passar min motor i röret!
    Jag har en viss person som ska göra det till mig för småpengar. Kan kolla med honom. Säger inte vem då många moppepojkar säkert skulle spamma den stackars pågen då.

Huvudvärk, etc.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    La upp sendan på blocket precis, 5 minuter senare får jag detta mail från muhamed:

hej philip jag bjuda 9000 snabb affär för mopped.
    okej jag komma imorgon.

mvh muhamed
    muhamed, du borde lära dig svenska innan du skaffar moped

Men herregud, nu fick jag detta mail från Oscar

Fan vad cool moppe vad toppar den??? Har du stylat den med nån neon
    eller nåt?? Har en aerox som kanske är intressant att byta mot? Jag
    har varit uppe i 150km men sen våga jag inte pressa mer Den är blå
    med lila neon under och dubbeloptik. Den har runt 30 till 35 hk med dem
    grejerna jag har!!!!! Vågar dock inte åka runt med den längre då den
    låter förmycket sen jag trimma röret lite. Tog bort ljudämparn så den
    går bättre men låter lite mer
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Vargens avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Satt på bussen och märkte att jag hade glömt moppenycklarna på jobbet Så när jag gick av bussen så var det bara att le och börja gå hem(bor 7 km in i skogen från E22:an)

Dock lite win. Grannen kom förbi så jag fick skjuss hem dom sista 4 kilometerna
    Gör inte grejer idag som du kan göra imorgon

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    La upp sendan på blocket precis, 5 minuter senare får jag detta mail från muhamed:

muhamed, du borde lära dig svenska innan du skaffar moped

Men herregud, nu fick jag detta mail från Oscar
    Kollat epost ?
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Kollat epost ?
    Heter du artwriter1 eller PhearCIII?

Reg.datum
    May 2010
    Heter du artwriter1 eller PhearCIII?
    Nej ,inte nåt av mina konton men jag är nog inte den enda som gillar att jävlas skulle jag tro.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Nej ,inte nåt av mina konton men jag är nog inte den enda som gillar att jävlas skulle jag tro.
    Vem är det då? Känner inte igen

Reg.datum
    May 2010
    Vem är det då? Känner inte igen
    Hur ska jag veta

Skype ?

var på avslutningsfest igår för nian och fegade självklart ur som vanligt och snackade inte med den där snygga tjejen jag gillar

Edit: plus att det var rättså mkt folk där som inte lyckades hantera alkoholen.
    "Nämen tjena gullet vad görs? inget själv? Jo själv ska jag köpa en 500 tvåtaktare och stegra utanför polishuset coolt va! Vill du ha min msn? "

Citat Ursprungligen postat av izak3 Visa inlägg
    var på avslutningsfest igår för nian och fegade självklart ur som vanligt och snackade inte med den där snygga tjejen jag gillar
    Du har dig själv att skylla Nej men du var nykter va? Jag gjorde samma sak, men nästa dag så kom hon hem till mig Och nu går det bara bättre och bättre!
    Most stickpeople are black

Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Du har dig själv att skylla Nej men du var nykter va? Jag gjorde samma sak, men nästa dag så kom hon hem till mig Och nu går det bara bättre och bättre!
    ja, jag körde moppe dit dessutom får jag körkortet av farsan om jag inte dricker innan jag är 18. man blir ju förbannad på sig själv att man inte sa nått XD
    "Nämen tjena gullet vad görs? inget själv? Jo själv ska jag köpa en 500 tvåtaktare och stegra utanför polishuset coolt va! Vill du ha min msn? "

Reg.datum
    May 2010
    Piss väder verka de bli dom senaste dagarna framåt

Sjukt seg kväll, IGEN! Hoppas tamejfan att det blir bättre drag imorn och på lördag.

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Sjukaste kvällen på länge..
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Reg.datum
    Sep 2010
    min syster går ut nian idag, missade tågfanskapet till hennes avslutning pga att mamma inte väckte mig, liiite lack blir man!

och nästa tåg går 11,05. älskar busstätheten <3 EDIT: tågtätheten*
    Senast redigerat av kattens den 2011-06-17 klockan 08:13.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in