Sidan 29 av 434 Första ... 1927282930313979129 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

Uselt väder.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    joo men ja vet inte vilken av bilarna som är deras inte så la ligger i buskarna o spionerar på dem.
    Kolla med hjälp av VV:s smstjänst.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Förkyld.
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Uselt väder.
    +2 :/
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Reg.datum
    Sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Inte okej att skylla på sin mamma Du får lära dig att ställa klockan som vanligt folk gör istället!
    det är väldigt okej! hon skulle ju ringa och väcka mig just för att jag skulle hinna i tid då jag är ganska så lätt slår av väckarklockan i sömnen!
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    gårdagens fail. och delvis win

några blattar försäkte sno farsans vespa 200px. vakna av att en moppe gasa som fan utanför huset. såg hur han klippte av kedjelåsen. hans kompis såg mig i fönstret.

jag kuta mot ytterdörren och greppa tag i baseballträt. han precis klippa till den ena när han hoppa på polarns moppe.

träffade precis under armhålan och trät sjönk in 5-10cm. så ja tror att ja pajja några revben på han.

rätt åt de jävla invandrar aset.
    Kan inte du lägga upp en bild på dig? Skulle vara roligt att se.

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

några blattar försäkte sno farsans vespa 200px. vakna av att en moppe gasa som fan utanför huset. såg hur han klippte av kedjelåsen. hans kompis såg mig i fönstret.

jag kuta mot ytterdörren och greppa tag i baseballträt. han precis klippa till den ena när han hoppa på polarns moppe.

träffade precis under armhålan och trät sjönk in 5-10cm. så ja tror att ja pajja några revben på han.

Jobbigt att man inte kan få ha sina saker ifred. Hoppas du tog i rejält när du slog idioten.

Lennarts avatar
    Reg.datum
    Dec 2006
    behöver du runkmaterial?
    Jobbigt att man inte kan få ha sina saker ifred. Hoppas du tog i rejält när du slog idioten.
    dom härjar som fan på gatan o runt omkring. massor med stölder och inbrott i bilar. snott fälgar flera gånger.
    Jag är inte rasist,
    Ja är pianist, Ja trycker ner både vita och svarta

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Jag och CSN skulle filma lite idag , men nej.. Självklart skulle det regna ! ****...
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Jag och xsM skulle filma lite idag , men nej.. Självklart skulle det regna ! ****...
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    +1 minst 3 ord ..

Nåra jävla invandrarkids som riktar plastgevär mot mig när jag är påväg hem från jobbet svänger självklart om och börjar jaga snorungarna som springer allt vad de kan hemåt.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av fuck_rooster Visa inlägg
    Nåra jävla invandrarkids som riktar plastgevär mot mig när jag är påväg hem från jobbet svänger självklart om och börjar jaga snorungarna som springer allt vad de kan hemåt.
    Rosengård?

Reg.datum
    May 2010
    Piss väder. Ser ut att bli så hela helgen

Dagens fail var väl att man drömde smått och trodde jag va ute i skogen och pissa, kan ju tänka er hur trevligt de kändes att vakna upp dyngsur, perfa.

sängvätarN^^

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Rätt åt dem ja.

Reg.datum
    Sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Själv vaknar jag inte av väckarklockan oftast. Den kan ringa en timme utan att jag märker det. Pappa har faktiskt lagt den precis vid huvudkudden ett antal gånger men är så sjukt morgontrött, skulle fan inte vakna om någon smällde raketer utanför fönstret!
    jag vaknar inte heller ordentligt av väckarklockan, men att ha mamma som skriker i örat funkar för det mesta så därför skulle hon väcka mig, vilket hon glömde -.-'
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Pissväder vafan! Inte sett solen sen igår eftermiddag...

Vafan, de ska regna minst en vecka framåt

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in