Sidan 69 av 102 Första ... 1959676869707179 ... Sista
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    kapowww

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    kapowww
    Good improvement, men någon har STEKT Lite väl mkt kanske

Dedication, Hard work

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Fyfan, var precis och tränade ben. Lagom fylla igår + träna idag = bajs.

50 satans hantlarna 3 gånger gött
    hantelprees

Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    120kg åkte upp i marken idag!

Känns inte lika kul när Woody bänkar nästan lika mycket
    Tänkte prova 120 idag faktiskt, om allt känns bra...
    Fast du får väl vara glad att du tar mer än mig i mark för har kört det tre gånger och kommer nog inte köra det nå mer, kröker bara ryggen då jag går ner med mer än 80kg på typ, får se om jag tar tag i det någon gång

Ah, samma för mig fast i bänken. Min vänsteraxel har såpass instabil (då den tidigare gått ut led så pass många gånger, har alltid haft problem med den axeln) så det har hindrat mig från att köra pressövningar under en stor del av gymtiden. Nu kör jag med låga vikter för att ta det lugnt med axeln, ligger massa back i bänk då jag inte kunnat köra det. Suger!

Mitt mål inna sommarlovets slut är att klara 2xKV i mark, vilket blir typ 130kg, snart där!
    Aha, mitt mål är x2 i bänk, alltså typ 140.... Ett tag kvar

Halloj , nu har ja äntligen fått arslet ur vagnen och skaffat mig gym kort igen. valet hamnade på iform i haninge , nu ska ett tränings schema växa fram och målet är stor viktökning, har under hela mitt liv haft problem med min undervikt.

dagens stats
    175 lång
    50 kg

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av exzar Visa inlägg
    Halloj , nu har ja äntligen fått arslet ur vagnen och skaffat mig gym kort igen. valet hamnade på iform i haninge , nu ska ett tränings schema växa fram och målet är stor viktökning, har under hela mitt liv haft problem med min undervikt.

dagens stats
    175 lång
    50 kg
    Se på fan, finns andra som mig

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av exzar Visa inlägg

dagens stats
    175 lång
    50 kg
    Det ABSOLUT viktigaste för dig är att du äter, äter och äter. Träna hårt och bry dig inte om du blir lite rund om kinderna. Det får du deffa bort sen.
    Du kommer aldrig att bli större om du bara går till gymmet men fortsätter äta som du gör nu.

Lycka till.

Militärpress utmaning.
    Halva kroppsvikten, Full ROM, ingen push med benen, full utlås. 3 set, max 1 min vila mellan varje set.

Woody, Pimme mfl ni är på hoppas jag!

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    Militärpress utmaning.
    Halva kroppsvikten, Full ROM, ingen push med benen, full utlås. 3 set, max 1 min vila mellan varje set.

Woody, Pimme mfl ni är på hoppas jag!
    Jag testar nog nästa pass, får man värma upp innan?
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    1 rep/set? Tror inte jag klarar det iaf! Men kan ge det ett försök
    Tror han menar att man kör så många reps man orkar i varje set, sen lägger man ihop alla reps man gjorde på de tre seten.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Oj, såklart!

Inser redan nu att det är kört för mig dock!
    Haha okej Jag är halvvass på sittande hantelpress, tar typ 5x32,5 på 72kg fast jag suger på militärpress. Woody och Deluxe är dock helt sjuka på sina kroppsvikter så någon av dom lär ju ta hem det.

Klart man får värma upp, du får köra hur mycket du vill innan. Nackdelen är ju att du kan ta ut dig för mycket innan utmaningen
    Linus har hajat hur det ska gå till.
    Filma gärna

Klart du ska med vivarn , du med linus!

Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Det ABSOLUT viktigaste för dig är att du äter, äter och äter. Träna hårt och bry dig inte om du blir lite rund om kinderna. Det får du deffa bort sen.
    Du kommer aldrig att bli större om du bara går till gymmet men fortsätter äta som du gör nu.

Lycka till.
    äter som en gris + serius mass efter varje gympass för att återhämta mig, ett plus i kanten är ju att varje shake ja gör hamnar på runt 1700 kalorier, dock känns de ju som man ätit ett helt julbord när man är klar

Say what? 1700kcal? Helt säker på att du räknat rätt? Vad blandar du i den?

Edit: såg nu dem rekomenderade doserna på gymgrossisten, 337g/servering känns lagom overkill, sen 7 dl mjölk på det. Egentligen innehåller inte denna gainern mer kcal än andra, bara att dem skriver "1250 kcal/portion" för att folk ska tro att det är värsta kaloribomben.
    För de första blandar jag ner röd mjöl, sen en banan + lite olja och jordnöts smör.
    märkt stor skillnad iaf.

har bara ett litet problem , har grymt dåligt självförtroende på gymet , känner mig skitliten.

Självförtroendet kommer med tiden

Dagsformbilder någon nu inför beachen?

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...us-mass-5455-g

Hinner kroppen verkligen ta upp 1250 kcal? Andra gainerprodukter innehåller ungefär 400.

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Anchull Visa inlägg

Hinner kroppen verkligen ta upp 1250 kcal? Andra gainerprodukter innehåller ungefär 400.
    Man kan vilket som inte ta upp 50g protein på en gång. 1250 kcal per servering är bara någonting dom har skrivit, lär innehålla lika många kcal/100g som alla andra gainers. Beror ju helt på hur mycket av själva gainern man drar i sig.

"The simple truth is that more protein just takes a longer time to digest and be utilized."
    - http://www.leangains.com/2010/10/top...-debunked.html

Sen är det ju blandprotein med

Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Man kan vilket som inte ta upp 50g protein på en gång. 1250 kcal per servering är bara någonting dom har skrivit, lär innehålla lika många kcal/100g som alla andra gainers. Beror ju helt på hur mycket av själva gainern man drar i sig.
    Oket tack så mycket förstår nu, men på sidan menar de väl inte kalorier? de menar väl kcal? för 1 kcal är ju 1000 cal/kalorier
    och vanlig är ju 2500 kcal per dag, dvsa 2500000 kalorier, och om serious mass innehåller 1250 kalorier per dos så äre ju inget, måste stå fel?

Lr så äre jag som är mindfucked

Edit: serious mass : 1250 kalorier per servering
    Senast redigerat av Anchull den 2011-06-19 klockan 22:11.

vivarns avatar
    Reg.datum
    May 2009

En servering är 337g, så den innehåller ca 370kcal/100g. Så man kan lika gärna köpa något annan gainer och ta större portioner lika gärna som att man köper "Serious mass".

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    "The simple truth is that more protein just takes a longer time to digest and be utilized."
    - http://www.leangains.com/2010/10/top...-debunked.html

Sen är det ju blandprotein med
    Folk säger olika, Grub har en annan teori. Fast det gäller mest vassle tror jag, så man kanske kan ta upp allt från gainern ändå.
    Oket tack så mycket förstår nu, men på sidan menar de väl inte kalorier? de menar väl kcal? för 1 kcal är ju 1000 cal/kalorier
    och vanlig är ju 2500 kcal per dag, dvsa 2500000 kalorier, och om serious mass innehåller 1250 kalorier per dos så äre ju inget, måste stå fel?

Lr så äre jag som är mindfucked

Edit: serious mass : 1250 kalorier per servering
    Man kallar kcal kalorier vilket som, kanske bara är någon dum förenkling.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in