Sidan 37 av 434 Första ... 2735363738394787137 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Åk till cykelkraft och köp!
    Orkar inte, ska försöka leta red på ett 72 som ska vara här nånstans..

Reg.datum
    May 2010
    Kör och hämta ett paket med moppen. Trodde inte paketet skulle vara så stort så tar inte med någon ryggsäck. Sedan hämtar jag ut de och hoppar upp på moppen sedan finns det en lite cykelväg från affären. Så kör de bestämt på vänster av vägen. Så kommer en gammal kärring som inte fattar att inte hon också inte kan köra på vänster sidan. Med det fattade hon tydligen. Så svänger ut i gräsmattan och kör iväg. skit arg på kärring. hade ett paket vid tanken så var rätt svårt att bromsa/svänga snabbt!

Reg.datum
    Sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    skapligt :s vafan tänker morsan med? undrar hur han ser ut idag då det där va 3 år sen..
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Harkranks jävlar som ALLTID förbannat ska in i rummet när man har öppet fönstret.... ÄCKLIGA SAKER! *Rysningar*

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Harkranks jävlar som ALLTID förbannat ska in i rummet när man har öppet fönstret.... ÄCKLIGA SAKER! *Rysningar*
    Man vill inte ha in de jävla krypen men samtidigt dör man av värmeslag med stängt fönster.

Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Man vill inte ha in de jävla krypen men samtidigt dör man av värmeslag med stängt fönster.

Precis!

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    skapligt :s vafan tänker morsan med? undrar hur han ser ut idag då det där va 3 år sen..
    Han har lugnat ner sig med träningen.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Allt gick tydligen åt helvete med bruden som man hade på G. Vettefan vad som hände? Ena dagen var hon as på och andra dagen sa hon att hon kände som att hon lurar sig själv på nåt sätt om vi startade något. Känns åt helvete då det är första bruden man känner att man gillar sedan exet gjorde slut, det var liksom början på 2010...
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

firar midsommar i sommarstugan som ligger ute i bonneland, så mycket knott och mygg så det inte går att vara ute

har köpt drag som inte mitt fiskespö pallar... måste nu köpa nytt spö - 1000 lapp, ciao!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    har köpt drag som inte mitt fiskespö pallar... måste nu köpa nytt spö - 1000 lapp, ciao!
    billigare att köpa fisk på ica istället.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    billigare att köpa fisk på ica istället.
    Ja, eller köpa ett spö och sätta sig brevid frysdisken sen är det spännande att se om fisken nappar eller om dom anställda kommer och säger till

Samma nitro circus avsnitt som för 2 dagar sen -.-

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av widell Visa inlägg
    Ja, eller köpa ett spö och sätta sig brevid frysdisken sen är det spännande att se om fisken nappar eller om dom anställda kommer och säger till
    haha

Reg.datum
    Sep 2010
    att kickdrevet på baotianfanskapet inte ens höll 2 veckor, skitmoppe!
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    att kickdrevet på baotianfanskapet inte ens höll 2 veckor, skitmoppe!
    Vad hade du väntat dig?
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Namn:  20110625114.jpg
Visningar: 799
Storlek:  103,1 KB
    Bara så alla vet så regnar de, måste utöka hängrännorna och stuprännorna Namn:  20110625119.jpg
Visningar: 776
Storlek:  106,3 KB

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Orkar inte, ska försöka leta red på ett 72 som ska vara här nånstans..
    Hittat det och kan meddela att problemet kvarstår.

Reg.datum
    Sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Vad hade du väntat dig?
    3 veckor iaf, då det var nytt

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    värdelöst "lan", vi har inte lanat ett spel under hela natten, finns inget att göra..

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Pröva med mindre
    72 är original ju. Har gått hur fint som helst på det förut utan några ändringar i setupen så det måste ju vara något annat! Någon som har motor att sälja? Till Aerox alltså.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Frågan är. Vem fan lanar på midsommar? Haha
    då ska jag besvara din fråga. jag hade inte mycket annat att göra, fest kändes inte lockande då en stor del av mina polare är utomlands, några var i andra orter och de som var kvar, ja de festade bara med massa pundare, vilket jag inte kände för att vara med.
    så svaret på din fråga är, VI lanade

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    En jobbig jävla tjej som inte ger sig är fan måndens fail. Jag har aldrig snackat med henne, aldrig träffat henne. Jag har vart på samma fest som henne en gång. Helt plötsligt börjar hon skriva sms till mig. Hon hade tydligen frågat folk i hennes klass om mitt nummer, och kollat på Hitta.se om det. Efter ett par sms skrivet hon sähär:

- Haha. Söt du är asså
    - Aja (visste inte vad fan jag skulle svara på det, kan inte det samma eller liknande.)
    - Seriöst nu- Jag tycker du är söt och jag gillar typ dig
    - Aja (visste inte vad jag skulle svara här heller.)
    - Snällt? Jag hade ju tänkt fråga om du ville ses eller så.

Aja, hur som helst dissar jag henne genom att sluta svara på smsen hon skickar, men ändå fortsätter hon och skriva. Fick precis detta: "Hej:-) va ska du göra imorgon? Kanske kan ses. Vill att vi ska bli mer än vänner.."
    hahaha!

Reg.datum
    Sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    En jobbig jävla tjej som inte ger sig är fan måndens fail. Jag har aldrig snackat med henne, aldrig träffat henne. Jag har vart på samma fest som henne en gång. Helt plötsligt börjar hon skriva sms till mig. Hon hade tydligen frågat folk i hennes klass om mitt nummer, och kollat på Hitta.se om det. Efter ett par sms skrivet hon sähär:

- Haha. Söt du är asså
    - Aja (visste inte vad fan jag skulle svara på det, kan inte det samma eller liknande.)
    - Seriöst nu- Jag tycker du är söt och jag gillar typ dig
    - Aja (visste inte vad jag skulle svara här heller.)
    - Snällt? Jag hade ju tänkt fråga om du ville ses eller så.

Aja, hur som helst dissar jag henne genom att sluta svara på smsen hon skickar, men ändå fortsätter hon och skriva. Fick precis detta: "Hej:-) va ska du göra imorgon? Kanske kan ses. Vill att vi ska bli mer än vänner.."
    älska sånt folk <3 är hon snygg då?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in