Sidan 34 av 82 Första ... 24323334353644 ... Sista

2. Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    haha, tänkte på de jag med..

Så jävla äckligt jobbigt, har några gårdar kvar nu att rensa ogräs på.. sen blir de klippa gräs YEAAAAH
    Sjukt drygt att sitta och rensa mossa och ogräs imellan 3 miljoner plattor i stekande sol , fyfan. Men som tur är så jobbar jag bara 7 till 20 över 11

4. FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    haha, tänkte på de jag med..

Så jävla äckligt jobbigt, har några gårdar kvar nu att rensa ogräs på.. sen blir de klippa gräs YEAAAAH
    Kom och snacka när du börjar 7 på morognen och jobbar till 5 på eftermiddagen på tak i 26 grader. Solen är rätt stark på tak uppenbarligen...
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    confused, ska man köpa cross, eller köpa sm fälgar, polini guss 80cc och vforce3 membran? tror min cylinder är trött på livet, jävla skit ****...
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

7. hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Seriöst?
    Vad är det för fel på den då?
    idag efter att jag kört, tappade den komp, fick dålig tomgång och kändes allmänt slö..

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Börjar 06:45, slutar 16:00 men vissa dagar blir de 16:45 om man varit iväg på något större arbete, typ trädfällning eller nått. Du själv som har valt vart du ska jobba så du kan ju bara vara tyst.
    Jag klagar inte, har grymt betalt plus att har nu fått reda på att jag har jobb alla lediga dagar och lov under skoltiden sen. Plus att man får löneförhöjning nu efter sommaren. Från 80 kr/h till 100 kr/h.
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

10. hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Sälja?
    hur mycket bjuder du? köper jag en guss ska jag inte ha så mycket förn

12. hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    En barikit?
    njaae

14. FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Jo de gjorde du, sen behöver du inte skriva som du gör, tror inte fler tycker du är cool för de.
    Öh? Lingon vecka? Tror inte folk tycker synd om dig för att du plockar lite ogräs... (Kör bara exakt samma stil som dig, hur känns det? Hoppas du blir glad! )

16. FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Aafan, lite konstigt skrivet av dig där, du började med att säga att man inte ska klaga på att behöva rensa lite ogräs, du får inte göra de på ditt jobb och vet alltså inte hur de är när man gör de i 5 dagar i streck. Sen har jag i stortsätt lika tider som dig, klockan ringer 06:00 varje dag.
    Klockan ringer 05:00 varje dag här. Jobbar sedan från 07:00 (då vi anländer till huset) till ca 17:00 (blir ibland fram till 18:00 eller till och med 19:00 då vi bara har ett ex antal timmar att göra klart taket på). Är sedan hemma ca 1 och en halv timme efter att vi har slutat, så jag har ändå anledning att klaga.

18. FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Okej, jobbigt att bo ute på vischan? Eller kanske företaget som ligger långt åt helvete. Du får betydligt bättre betalt en mig iaf, så tycker nog inte att du ska klaga.
    Klagar inte heller, men man är rätt sliten då man måste bära upp en 10 st papprullar upp för en 3 m lång stege varje dag. Varje papprulle väger ca 25-30 kg. Men som du säger, bra betalt så jag håller käften och kämpar på istället!

Men jag tjänar mer än dig på att rensa ogräs...

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Men jag tjänar mer än dig på att rensa ogräs...
    Men du går inte i skolan och är heltidsanställd? (eller vad säger man? Hjärnsläpp...) Jag ska börja andra ring i gymnasiet, så det är grymt btalt i alla fall. Men visst, hade jag varit heltidsanställd så hade jag haft 200 kr/h istället. (Alla i firman har det förutom lärlingarna)

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    4:57 Klockan ringer
    06:30 Börjar jobbet
    15:30 Slutar jobbet
    16:15 - 21:00 Ute med kompisar
    21:00 - 23:00 Kollar film / är förbannad över fittmoppen

Vad tjänar du?

Klagar inte heller, men man är rätt sliten då man måste bära upp en 10 st papprullar upp för en 3 m lång stege varje dag. Varje papprulle väger ca 25-30 kg. Men som du säger, bra betalt så jag håller käften och kämpar på istället!
    Jo, de är man nog säkert. Då skulle du känna hur de känns att släpa feta jävla träd (runt 30st) på en dag.

Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    4:57 Klockan ringer
    06:30 Börjar jobbet
    15:30 Slutar jobbet
    16:15 - 21:00 Ute med kompisar
    21:00 - 23:00 Kollar film / är förbannad över fittmoppen

Du äter inte?

Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Men du går inte i skolan och är heltidsanställd? (eller vad säger man? Hjärnsläpp...) Jag ska börja andra ring i gymnasiet, så det är grymt btalt i alla fall. Men visst, hade jag varit heltidsanställd så hade jag haft 200 kr/h istället. (Alla i firman har det förutom lärlingarna)
    Jodå, jag går visst i skolan. Gymnasiet.

Vad tjänar du?

Jag tjänar 85kr/t. Fast lägger man till semesterersättningen blir det 95,2kr/t.

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Vad tjänar du?

Jo, de är man nog säkert. Då skulle du känna hur de känns att släpa feta jävla träd (runt 30st) på en dag.

Du äter inte?

Jora, 9:00 - 9:30 & 12:00 - 12:30 käkar jag

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Jodå, jag går visst i skolan. Gymnasiet.

Jag tjänar 85kr/t. Fast lägger man till semesterersättningen blir det 95,2kr/t.
    Vilket år och hur länge har du jobbat där? Det här är min andra vecka och dom har redan sagt att jag har jobb när jag vill plus att jag ska få löneförhöjning. Så jag kommer ändå tjäna mer än dig om nån vecka bara. Men det är som sagt inget lätt jobb, då man har ett antal ex timmar på sig att få klart taket. Stressigt som fan!

28. Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Vilket år och hur länge har du jobbat där? Det här är min andra vecka och dom har redan sagt att jag har jobb när jag vill plus att jag ska få löneförhöjning. Så jag kommer ändå tjäna mer än dig om nån vecka bara. Men det är som sagt inget lätt jobb, då man har ett antal ex timmar på sig att få klart taket. Stressigt som fan!
    Jag ska precis som dig börja andra ring och jag började jobba på detta företaget förra veckan (detta är alltså min andra vecka.)

Tyckte du skrev att du skulle få löneförhöjning efter sommaren. Är det "om nån vecka bara"?

Varför så kort? :o
    Ingen aning, jobbar så i 4 veckor, gjort de 3 år nu men äntligen får jag mer lön än innan, 60kr/h haha Inte mycket men vad gör man

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in